Dat snap ik, maar dat hoge piepstemmetje die het op een stoere manier probeert te zeggen is jammer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat was een grap tégen Feyenoord. Die gast was als enigste Feyenoorder dus ik kon het niet laten om hem met die pet op YouTube te zetten
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
idd sjaak je meot nog ff op krabbel reageren snap er echt helemaal niks meer van.
Daarom vond ik het ook een anti-Feyenoord grap. Persoonlijk doe ik niet aan voetbalclubs adoreren maar ik dacht we moeten maar ff met de hype meegaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat hoge piepstemmetje die het op een stoere manier probeert te zeggen is jammer.
ja idd wel saaist, maar bellen met barney was niet saai. ennuh hoe zie je al die dingen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik heb trouwens ff de hotspots bekeken van Afl. 1. Men vond dat gevecht op het eind tussen Erectie'tje en Glijdertje het leukst, en het 'Spreek ik met Shoarma Papa' gedeelte het saaist. Kan dat kloppen mensen?
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik heb trouwens ff de hotspots bekeken van Afl. 1. Men vond dat gevecht op het eind tussen Erectie'tje en Glijdertje het leukst, en het 'Spreek ik met Shoarma Papa' gedeelte het saaist. Kan dat kloppen mensen?
Ik heb een paar reacties gelezen, wat een achterlijke posts staan daar tussen van die 'meiden'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik heb trouwens ook meegepraat op het GirlScene forum. Ik heb inmiddels een goede band met de TS en het topic is eindelijk verwijderd. Het leverde té veel dislikes op...
Ik vond afl. 2 over het algemeen beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Gevaarlijke tim-elsinga zin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klot het wel?
Maar over de hotspots van afl. 2?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik heb een paar reacties gelezen, wat een achterlijke posts staan daar tussen van die 'meiden'.
[..]
Ik vond afl. 2 over het algemeen beter.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klo[b]p/b]t het wel?
Heel klein beetje alleen hoe zie je dat nou? en hoe kan je dat ooit voten wat het leukst en saaist is..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klot het wel?
In dit geval vond ik beide delen iets minder.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klopt het wel?
Stukjesop de tijdlijn waarop mensen wegklikken, skippen of juistterug gaan zien omdat ze het leuk vonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Heel klein beetje alleen hoe zie je dat nou? en hoe kan je dat ooit voten wat het leukst en saaist is..
sciter is nu toch wel bij de club,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef sciter het volgende:
[..]
In dit geval vond ik beide delen iets minder.
ok, maar HOE zie je waar ze dat doen enz. en miss vonden ze het wel lame.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Stukjesop de tijdlijn waarop mensen wegklikken, skippen of juistterug gaan zien omdat ze het leuk vonden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
sciter is nu toch wel bij de club,
trouwens stoere jongen heeft 'de club' opgericht tijdens een les xD
Team achter Oh Oh Drachten: verklaar de oorlog tegen deze meiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik heb een paar reacties gelezen, wat een achterlijke posts staan daar tussen van die 'meiden'.
Kritiek leveren kan alleen de filmpjes verbeteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
sciter is nu toch wel bij de club,
trouwens stoere jongen heeft 'de club' opgericht tijdens een les xD
Ik heb met 5 van hen net vriendschap gesloten op Hyves. De rest kan inderdaad stikken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Team achter Oh Oh Drachten: verklaar de oorlog tegen deze meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |