Nee hoor.quote:
Dat is toch al bezig?quote:
Dan mag je wel opschieten.quote:
Nietesquote:
Daar pak je de politiek niet mee maar het publiek.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou wel de ultieme stakingsvorm voor soldaten van de Genie zijn. Weigeren de brug te leggen
Dat komt door die softe bonden van ons. Die durven geen zware acties aan. Dus binnenkort gaan die wel plaats vinden zonder betrokkenheid van de bonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's waar, maar bij de politiek iets gedaan krijgen lukt niet zo goed op dit moment (geloof ik)
Geen riem of bretels nodig?quote:
nopequote:
Uitzonderlijk! Ik hoor je altijd mopperen dat een standaard setje nooit goed past.quote:
het past nog altijd niet perfect, maar het past. Het heeft met uren en uren op internet gekost om het te vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitzonderlijk! Ik hoor je altijd mopperen dat een standaard setje nooit goed past.
Lang leve internet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het past nog altijd niet perfect, maar het past. Het heeft met uren en uren op internet gekost om het te vinden
Pics!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet zelfs als je een bikini hebt die wel goed past
Yeah rightquote:
Niet met een bikini.quote:
Oh......quote:
bel ze anders evenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Maar moet ik dan nou nog speciaal aangeven dat ik al internet en tv van ze heb? Kan dat niet zo snel vinden op de bestelpagina.
quote:
bedankt voor de samenvatting, ik ga volgende week waarschijnlijk naar dat laatste deel en heb de rest nog niet gezienquote:
Je gaat ook met je vriendin mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi
[..]
bedankt voor de samenvatting, ik ga volgende week waarschijnlijk naar dat laatste deel en heb de rest nog niet gezien
At first I was likequote:
niet eens, die heeft het niet zo op Harry Potter, met een groep collega'squote:
Hmm......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
straks laatste afspraak in het ziekenhuis en dan is hoofdstuk Charlottetoch echt afgelopen...
ja is moeilijker dan ik dahct weerquote:
Geen idee. Ik kan het nu niet bekijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Cobra,
jou werkterrein?
http://www.dumpert.nl/med(...)g_voor_soldaten.html
Daar kunnen ze niet zo goed tegen hequote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is moeilijker dan ik dahct weer
niet echt. voor mijquote:
Voor mij wel. Ik heb daar niet meer zo'n last van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iets met gasmaskers afdoen in een tent met traangas. Of is dat te "licht" voor je?
Life is a bitch......quote:
Dus jullie hebben gedaan waar Ziggo op doelt met hun acties?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, heb het Ziggo alles in 1 pakket wel besteld trouwens, ben benieuwd!
We kijken eigenlijk niet zo heel veel tv, maar het wordt er ook niet leuker op als alle analoge zenders een voor een geschrapt worden. Dus dan maar een paar euro meer betalen per maand, en dan ook direct een interactieve hd-recorder erbijKunnen we filmpjes kijken
En eindelijk weer vaste telefoon
Maar wat doe je als volgend jaar de kosten omhoog gaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Jawe hebben lang bedacht hoe we het anders aan konden pakken, maar uiteindelijk sturen ze je toch wel deze kant op. En zo lang het per maand niet veel duurder is, maak ik er dan maar gebruik van
Ik wacht eerst de kamervragen wel af. Eens kijken of Ziggo dit wel mag doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Nou.....
Nee, dat valt wel te verwachten natuurlijk. Maar met het analoge pakket blijven zitten, met steeds minder zenders vonden we ook geen optie.
Die heb ik. En werkt gewoon nog.quote:
"toets 1" werkt niet nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk voor erbij, maar fucking onhandig in gebruik
Ik denk dat ie prima volstaat voor het bellen van moeders en vriendinnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk voor erbij, maar fucking onhandig in gebruik
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat ie prima volstaat voor het bellen van moeders en vriendinnen
Net als mijn huisgenotequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor zoiets misschien wel,maar ik wil nog wel eens door het huis lopen als ik bel en dat gaat wat lastig met zo'n ding
ja zoietsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Net als mijn huisgenotedie liep altijd van de keuken naar de gang, naar de studeerkamer, door de woonkamer, weer naar de gang, etc etc
Ik plof altijd op de bank ofzo
nee dat doe ik dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Laatste controle in het ziekenhuis dus voor je vriendin PS, krijgt ze ook nog iets van psychologische ondersteuning of komt dat inmiddels neer op jou & vrienden?
Ik wacht even totdat Nem zijn voorspelling heeft gedaan. Hij weet namelijk wat voor persoon ik ben en voor wat voor reden ik welke tattoo neemquote:
Heel grootquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat Nem zijn voorspelling heeft gedaan. Hij weet namelijk wat voor persoon ik ben en voor wat voor reden ik welke tattoo neem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heel groot
[me=CaLeX] is de beste
[/me]
op je rug
Trampstamp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Vreemde plek om een verjaardag te vieren...quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
Pff moet gaan douchen en dan naar wat winkels ivm verjaardag van mn oma, vriendin en zoon van vriendin, maar heb nog geen zin.
Ow, dat had ik dan gemist.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempies kat is niet meer terug gekomen (heeft ze hier een paar dagen terug gemeld)
Die zijn zo tof.quote:
Jammer, want de Black Crowes waren (zondag in Paradiso in ieder geval) weer erg goed...quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, Peace is niet geweest... hij had wel gewild. Hij zou evt. met de buurman gaan, maar is er toch niet van gekomen.
ja tante Soempie, vertel nog eens over vroegerquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zijn zo tof.
Het zusje van Sven wist niet hoe zo'n telefoon werkt. Echt bizar vond ik dat, maar zij is opgegroeid met druktoetstelefoons. Voelde me opeens best oud.
Druktoetstelefoons?quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zijn zo tof.
Het zusje van Sven wist niet hoe zo'n telefoon werkt. Echt bizar vond ik dat, maar zij is opgegroeid met druktoetstelefoons. Voelde me opeens best oud.
Zij waren zaterdag op de Zwarte Cross of niet? Peace had ze wel graag willen zien inderdaad. Hoor ook alleen goede verhalen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, want de Black Crowes waren (zondag in Paradiso in ieder geval) weer erg goed...
oh, ik dacht dat je laatst zei van wel, sterker nog je kende dit fenomeen ook nog van vroeger. Stond je daar nu zelf ook op de foto?quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druktoetstelefoons[ afbeelding ]
Ik heb dit net niet meer meegemaakt...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zij waren zaterdag op de Zwarte Cross of niet? Peace had ze wel graag willen zien inderdaad. Hoor ook alleen goede verhalen.
quote:The Black Crowes are a taper friendly band that encourage their fans to audio record their performances for personal, non-commercial, home enjoyment. The band's management does a good job of informing the venues of this policy. All portable equipment is welcome, as long as it is self contained and powered.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je laatst zei van wel, sterker nog je kende dit fenomeen ook nog van vroeger. Stond je daar nu zelf ook op de foto?
?[ afbeelding ]
Super zo'n instelling van een band!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan de opname van zondag van me krijgen.![]()
En dat mag ik hier zeggen want:
[..]
het is de postkoetsquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lig in de doodskist achterin die koets...
In die tijd woonde je buren 3 km verderop en postkantoren hadden ze toen ook al niet...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hoop ik niet dat ze ook pakketjes afgaven bij de buren of dat je het na zoveel dagen kon komen ophalen op het postkantoor
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hoop ik niet dat ze ook pakketjes afgaven bij de buren of dat je het na zoveel dagen kon komen ophalen op het postkantoor
Misschien wordt dat alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zijn zo tof.
Hij is gestopt met optredenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wordt dat alleen nog maar erger. Een tijd zonder mobiele telefoons, een tijd met alleen mobiele telefoons zonder kleurenscherm of camera's, dat we vroeger met andere dingen dan euro's betaalden, beeld en geluid op cassettes in plaats van (harde) schijven...
Mijn kinderen groeien ook op met een kiesschijf:quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef Soempie het volgende:
Het zusje van Sven wist niet hoe zo'n telefoon werkt. Echt bizar vond ik dat, maar zij is opgegroeid met druktoetstelefoons.
Ik destijds met de Troetelschijf:quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Mijn kinderen groeien ook op met een kiesschijf:
[ afbeelding ]
Impulsief wat dit soort dingen betreft, eigenwijs/tegendraads, tikkeltje naief, jong, emotioneel, met je zelf in de knoop, laat je snel leiden door je gevoel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat denk je dat ik ga doen? (en waarom?) wat voor persoon ben ik?
Dat is altijd wel zoquote:Ik wil er graag een omdat ik het mooi vindt, en degene die ik in gedachte heb een betekenis heeft (voor mij)
Lastig vallen? Niemand heeft het daarover gehad, ik ook niet.quote:plus hij gaat niet zichtbaar zijn in het normale leven, dus zal niemand anders dan mijzelf lastig vallen.
Het is slecht nieuws weekquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Hmm moeder van een collega moest aan galstenen worden geopereerd vanochtend en wordt nu niet wakker uit de narcoseCollega overstuur en nu naar het ziekenhuis.
dat is nieuws dat je niet wilt horenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Hmm moeder van een collega moest aan galstenen worden geopereerd vanochtend en wordt nu niet wakker uit de narcoseCollega overstuur en nu naar het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een uur geleden hoorde ik dan een vriend gisteren op vakantie in Turkije is overleden.
En ook met dit meisje(Els) is er een mini-link, en daar hoorde ik gisteren over: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_verongelukt__.html
Zoals ik al zei: slecht nieuws weekquote:
Damn...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een uur geleden hoorde ik dat een vriend gisteren op vakantie in Turkije is overleden.
En ook met dit meisje(Els) is er een mini-link, en daar hoorde ik gisteren over: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_verongelukt__.html
Ja door een maagbloeding. Hij is nog wel geopereerd maar dat heeft blijkbaar niets uitgehaald. Dus nu afwachten hoe of watquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn...![]()
Gecondoleerd!
In het geval van die vriend, zo maar spontaan overleden of...?
Ik weet niet of het iets uitgemaakt had, maar ik ben altijd wel huiverig voor een ziekenhuisopname in het buitenland. Vreemde taal, vreemde gewoontes, andere behandelmethodes dan je hier gewend bent. Het roept altijd twijfels en vraagtekens op...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja door een maagbloeding. Hij is nog wel geopereerd maar dat heeft blijkbaar niets uitgehaald. Dus nu afwachten hoe of wat
Nou, die huivering is niet geheel ongegrond. De taal is inderdaad bijna altijd een groot probleem. Qua behandelmethodes is het ook maar hopen dat ze een beetje bij de tijd zijn. Ik ken verhalen over Spaanse ziekenhuizen waar je totaal niet blij van wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets uitgemaakt had, maar ik ben altijd wel huiverig voor een ziekenhuisopname in het buitenland. Vreemde taal, vreemde gewoontes, andere behandelmethodes dan je hier gewend bent. Het roept altijd twijfels en vraagtekens op...
Ja soweiso. Ik vraag me af of een Nederlands ziekenhuis het beter had kunnen doen. Ik weet ook niet hoe het verlopen is voordat 'ie in het ziekenhuis belande zeg maar.quote:Maar dit soort dingen zijn gewoon zwaar kut...
38quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:39 schreef MaJo het volgende:
Jezus nem, zag je reactie op facebook, wat heftig! Hoe oud is hij geworden?Altijd naar dat soort nieuws
Jeez veel te jongquote:
Yup. Ik meen zelfs dat je hem wel eens gezien hebt op Lowlands enkele jaren terugquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeez veel te jongIk ken zijn naam trouwens wel, heb jij het wel eens over hem gehad?
Geen idee, kan ook niks vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft er iemand trouwens enige idee hoe lang repatriering vanuit Turkije duurt? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.
Ik zou niet eens weten welk ministerie. Turske ambassade misschien?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook niks vinden.
Ministerie even bellen?
Nederlandse ambassade in Turkije of anders Ministerie van Buitenlandse zakenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welk ministerie. Turske ambassade misschien?
Anyway, ik zie het vanzelf wel. Gok op woensdag begrafenis. Volgens mij gaat het allemaal niet zo snel.
Hij wil even een jaar helemaal niets met voetbal te maken hebben???quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
In ander nieuws: Koeman de nieuwe trainer van Feyenoord.
Die laatste had ik ook in gedachten...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nederlandse ambassade in Turkije of anders Ministerie van Buitenlandse zaken
Dat was van Gaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij wil even een jaar helemaal niets met voetbal te maken hebben???![]()
Als ik Nu.NL mag geloven zit hij al sinds 2009 zonder club.quote:Wat een smerige huichelaar is dat toch, die komt altijd op plekken waar een ander net met een hoop tamtam vertrokken is...
Dat is ook wel een goeiequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verzekeringsmaatschappijen weten het ook
Ja ik ben verzekerd voor repatriëringquote:
Je moet ook niet zo veel snuiven, roken en zuipen daaro...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik ben verzekerd voor repatriëringVerhoogd risico etc...
Ik geloof zelfs dat het verplicht was in mijn geval omdat ik meer tijd hier zit (significant veel meer) dan in NLquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo veel snuiven, roken en zuipen daaro...
Moet je dan meer snuiven, roken en zuipen dan wanneer je hier zitquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat het verplicht was in mijn geval omdat ik meer tijd hier zit (significant veel meer) dan in NL
Een extra koffer bij KLM kost maar $30,00...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En repatriëring vanuit de VS kost 9000 euro
Damnquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En repatriëring vanuit de VS kost 9000 euro
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je dan meer snuiven, roken en zuipen dan wanneer je hier zit
Waarbij je mijn post quootte...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]ik legde uit waarom ik verhoogd risico ben
Als je denkt er goedkoper mee uit te zijn wel, anders nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
85 dollar per maand voor 450 rollover minuten, onbeperkt sms en 2gb data... Deal or no deal?
Ik heb er dus echt de ballen verstand van
nou ik heb nu prepaid, en onbeperkt smsen. Ben ongeveer 40 per maand kwijt denk ik, maar bel (vrijwel) nooit en heb geen internetquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je denkt er goedkoper mee uit te zijn wel, anders niet
Dus voor 40 in de maand heb je nu eigenlijk wat je wilt hebben. Is het dan een goed idee om over te stappen naar 85 in de maand voor twee dingen waar je niet/nauwelijks gebruik van maakt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou ik heb nu prepaid, en onbeperkt smsen. Ben ongeveer 40 per maand kwijt denk ik, maar bel (vrijwel) nooit en heb geen internet
Ik koop in de VS bij T-Mobile meestal een maand abonnement voor rond de $30...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
85 dollar per maand voor 450 rollover minuten, onbeperkt sms en 2gb data... Deal or no deal?
Ik heb er dus echt de ballen verstand van
wat krijg je daarvoor? ATT blijven is meer gemakzucht dan anything... Ik wil mijn nummer niet kwijtquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koop in de VS bij T-Mobile meestal een maand abonnement voor rond de $30...
Bellen, SMS'en en mobiel internet, voldoende voor een maand dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat krijg je daarvoor? ATT blijven is meer gemakzucht dan anything... Ik wil mijn nummer niet kwijt
Dat is echt super goedkoopquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bellen, SMS'en en mobiel internet, voldoende voor een maand dus.
Ik zoek altijd een T-Mobile shop op en hoewel de abonnementen in de US ook steeds wisselen, was ik dat er de laatste keer (vorig jaar oktober) voor kwijt...
Prepaid (SIM only) doen ze niet meer, dus een maand abonnement is het minimum.
Of je moet er een telefoon bij kopen, dan kan alles weer wel...
Heb dan mijn eigen quadband toestel bij me, misschien daarom?quote:
Maar is $80 dan nog steeds niet wat duur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat was echt een goede tip; voor 80 dollar per maand doet Tmobile alles unlimited. dat is dus echt wel beter dan ATT en ik kan mn nummer houden
Geen ervaring me, dus kan het je niet zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog een vraag dan; is windows phone nog steeds zo slecht?
goedkoper vind je het voor zover ik weet niet, voor het hele pakket. Onbeperkt smsen is voor mij wel echt nodigquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is $80 dan nog steeds niet wat duur?
Windows Phone 7 schijnt niet zo veel meer te maken te hebben met voorgaande edities. Ook weet je pas als je het geprobeerd hebt of jij het wat vindt of niet. Zo kan ik prima overweg met Symbian, wat veel tweakers en soortgelijken compleet afserverenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog een vraag dan; is windows phone nog steeds zo slecht?
Denk niet dat PS zoiets zou laten plaatsen. Eerder een tekst denk ik? Iets kunstzinnigers/ diepzinnigers, gok ik in elk geval.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok(en het blijft dus een gok) dat je het op je voet/enkel laat zeggen of boven je heup/lies.
En dan vrees ik voor één van de volgende klassiekers in het klein:
1. vlinder
2. dolfijn
3. ster
4. zwaluw
5. koi
waargebeurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:08 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Is dit een waargebeurd verhaaltje of niet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
PS rijdt op haar fiets door de Burg. Een politie auto rijdt langs. Niks bijzonders, PS rijdt door. Politie auto komt weer voorbij, van achteren. "Mejuffrouw?" PS schrikt, breekt ze de wet in dit malle dorp? "Ja?" "Met uw decolleté bent u een gevaar op de weg. Ik ga u niet bekeuren nu, maar laat het niet weer gebeuren." Politiemannen lachen en rijden weg.
Einde.
Nee, maar wel laag uitgesneden. Bij mij zou je mijn bh zien, bij jou heb je een enorme cleavage.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en dit heb ik dus aan:
[ afbeelding ]
niet te extreem of wat dan ook
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
PS rijdt op haar fiets door de Burg. Een politie auto rijdt langs. Niks bijzonders, PS rijdt door. Politie auto komt weer voorbij, van achteren. "Mejuffrouw?" PS schrikt, breekt ze de wet in dit malle dorp? "Ja?" "Met uw decolleté bent u een gevaar op de weg. Ik ga u niet bekeuren nu, maar laat het niet weer gebeuren." Politiemannen lachen en rijden weg.
Einde.
quote:
Zie je wel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef Soempie het volgende:
En, ik ben geslaagd voor m'n theorie. 2 fouten in de eerste 25 vragen (mocht 12 fouten hebben) en 3 in de laatste 40 vragen (mochten er 5 zijn).
aanklagen voor psychische schade, you gonna be rich!quote:
I don't want to be deportedquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
aanklagen voor psychische schade, you gonna be rich!
Some girls have all the luck...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
Einde.
Kennelijk...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Some girls have all the luck...
Ik lees hier wel vaker berichten over je borsten/borstomvang, maar zo achterlijk groot of opvallend is dat toch niet bij jou?
Een verkapte C4 postquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Some girls have all the luck...
Ik lees hier wel vaker berichten over je borsten/borstomvang, maar zo achterlijk groot of opvallend is dat toch niet bij jou?
MM heeft me ook in het echt ontmoetquote:
Nee, ik meen het.quote:
Maar zelfs daar is me niets extreems aan je opgevallen en het was hartje zomer en warm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MM heeft me ook in het echt ontmoet
dat ook nog eens jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik meen het.
Ik heb die maten al eens gelezen en foto's kan ik op Facbook wel bekijken als ik dat zou willen...
Dan ligt het dus aan de mensen in de US.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja
Ik denk dat het hier tegen de verwachting in toch ook weiniger voorkomt. In elk geval in combinatie met verder niet dik. In NL had ik het nooit zo door zelf ook, ik werd me er pas echt (zelf)bewust van toen ik hier ging wonen.
Ja, mooi op tijd.quote:
Maar zeg nou zelf, je hebt geen erwtjes op een plankje maar toch ook geen mega bos hout voor de deur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja
Ik denk dat het hier tegen de verwachting in toch ook weiniger voorkomt. In elk geval in combinatie met verder niet dik. In NL had ik het nooit zo door zelf ook, ik werd me er pas echt (zelf)bewust van toen ik hier ging wonen.
Uhm inverhouding tot de rest van mij zijn ze best heel aardig groot en uit verhouding. Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, je hebt geen erwtjes op een plankje maar toch ook geen mega bos hout voor de deur?
Of ben ik nou gek?
Ja dat denk ik welquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan de mensen in de US.
Tsja, dan heb ik weinig meer te zeggen, denk ik...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm inverhouding tot de rest van mij zijn ze best heel aardig groot en uit verhouding. Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggen
Mooi, laat je dus niet opnaaien. Het is hun probleem als ze er niet mee om kunnen gaan.quote:
ja ik weet het ook niet zo goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan heb ik weinig meer te zeggen, denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan in ieder geval niet zeggen dat er ooit een agent is geweest die iets dergelijks tegen mij heeft gezegd.Of op de Gay Pride...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand daar nog naar toe dit jaar?
Truste.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom dan in ieder geval niet uit de kast, ik duik er nu juist in, neem een whisky en ga daarna richting bed...
Op je buik, bedoel je, of allebei?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op je buik, bedoel je, of allebei?
Ik kan zelfs op mijn kop gaan liggen als ik wil.![]()
buik gaat makkelijker, dan pletten ze gewoonquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op je buik, bedoel je, of allebei?
Ik kan zelfs op mijn kop gaan liggen als ik wil.![]()
En met deze mental image in mn kop ga ik mn bedje maar opzoekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
buik gaat makkelijker, dan pletten ze gewoonzij is te zwaar en raar
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En met deze mental image in mn kop ga ik mn bedje maar opzoeken
Lekker als ontbijt...quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En citroen risotto met kip en geitenkaas gemaakt
Vroeg? Toen zat ik alweer in de busquote:Op donderdag 21 juli 2011 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker als ontbijt...
Vroeg wakker:
Vroeg, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vroeg? Toen zat ik alweer in de bus
Goedemorgen
vroeg? Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker als ontbijt...
Vroeg wakker:
Je komt toch uit het Oosten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jetlag valt bij mij verder wel mee, enige waar ik nog merk is dat ik zo rond 6-en al wakker ben. Maar dat zal na het weekend ook wel voorbij zijn.
ik heb er ook geen last van, ben alleen een half uur voor de wekker wakkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt toch uit het Oosten?
Ik heb meer last van een jetlag als ik vanuit het Westen (USA) kom, vanuit het oosten nauwelijks...
Mja, instinkers hebben ze niet echt gevraagd. Als ik dat examen had gemaakt dan waren de vragen wel moeilijker geweest, denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gefeliciteerd.zei toch dat je het kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Bij mij om 4:30..quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeg, ja.
Normaal gaat om 7.00 uur pas de wekker...
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, goed gedaan!You're on a roll!
En Nem, wat een nare berichten johlijkt me heel onwerkelijk, zo'n bijeenkomst... zeker als de persoon zelf dus nog gerepatrieerd moet worden
![]()
Etc, is de moeder van je collega inmiddels weer wakker & gezond?
Die aardverschuiving? Damn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is idd slecht nieuwsweek.
Kreeg net bericht dat een collega (van een andere afdeling) is omgekomen tijdens zijn vakantie in Nepal (staat ook op nu.nl). Ik kende hem niet zo heel goed maar toch
Helaas, livestreams zijn hier geblocked.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
iedereen die op het werk de livestream nog niet open heeft gezet:
http://nos.nl/dossier/247789-tour-de-france-2011/tab/172/live/
Op nu.nl of nos.nl kun je het ook vrij goed volgen. Het is nu op tv trouwens. Ik heb het er ook op staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, livestreams zijn hier geblocked.
Ik doe het met Radio Tour en www.letour.com...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op nu.nl of nos.nl kun je het ook vrij goed volgen.
Dat moet niet maar is wel zo netjes als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, op welk punt op een rotonde moet je eigenlijk richting aangeven als je linksaf wiltIk doe het voor ik de rotonde oprijd, m'n zus vindt dat stom
Zo heb ik het inderdaad geleerd, ik doe alleen de knipper voor links niet uit als ik driekwart rond ga. Ja, als ik de rotonde af ga en daarom rechts aan geefquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Richting aangeven bij/op een rotonde
Richting aangeven Linksaf
Als je voorsorteert naar links bij naderen en oprijden van de rotonde
Richtingaanwijzer uit zodra je op de rotonde bent.
Naar rechts: een kwart voor je de rotonde wilt verlaten.
Richting aangeven rotonde Rechtuit
Géén richting aangeven bij naderen en oprijden van de rotonde.
Naar rechts: een kwart voor je de rotonde wilt verlaten.
Richting aangeven Rechtsaf
Naar rechts: bij nadering, oprijden en verlaten van de rotonde
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De slechtnieuwsweek is ten einde gekomen! Ik werd net gebeld dat ik in principe vanaf 1 september een stage heb
.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Moeder van collega is weer bij kennis gekomen gisterenZe heeft er voor zover bekend ook niks aan overgehouden o.i.d.
Maar wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu die stage binnen is komt het goed uit dat ik gisteren een bierwinkel heb bezocht. Zo even kijken welke flesjes ik koud(er) leg
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In de tour klimmen ze nu de galibier (bijna).
[ afbeelding ]
(jaja, mini PS huilt)
Anchor Liberty Ale en Steam Beer, Brewdog Punk IPA, Donder & Bliksem, Dobbele Java, Bommen & Granaten (klein flesje), Trashy Blonde, De Leckere Razende Swaen en Pontificale, Emelisse Espresse Stout en als laatste Houten Kop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat heb je allemaal gekocht?
Houten Kop neem ik altijd voor mijn vader mee. De Espresso Stout is lekker den Pontificale ook trouwensquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Anchor Liberty Ale en Steam Beer, Brewdog Punk IPA, Donder & Bliksem, Dobbele Java, Bommen & Granaten (klein flesje), Trashy Blonde, De Leckere Razende Swaen en Pontificale, Emelisse Espresse Stout en als laatste Houten Kop.
Mooi zo, dan zitten er in elk geval een paar goede bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Houten Kop neem ik altijd voor mijn vader mee. De Espresso Stout is lekker den Pontificale ook trouwens
Gaarnequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eens in de zoveel tijd organiseer ik met een maat een pubquiz voor in de studentenkroeg. Morgen is er weer een en ik heb net de muziekronde afgemaakt. Dit keer is het 10 fragmenten kort achter elkaar gezet in een bestand. Als je de muziekronde wilt proberen geef het dan aan, dan DM ik een link naar de MP3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je hebt DMquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:03 schreef TradeMarkie het volgende:
oh die wil ik ook wel even proberen HT
tevens is de tour nu echt leuk geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik post de volledige antwoorden morgen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dan heb ik toch wel even een 'brok in m'n keel'-moment...quote:I missed the show due to my wife having a miscarriage... feeling like shit and then Sweet Nuthin'/Hey Jude came out of my headphones and I started balling like a little girl... Thank You for this great recording!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In de tour klimmen ze nu de galibier (bijna).
[ afbeelding ]
(jaja, mini PS huilt)
Ze hebben het geprobeerd op te zetten, godzijgeloofdengeprezen kregen ze de financiering niet rondquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
PS, vertel me alsjeblieft dat dit niet ook bij jullie gebeurd?
http://sportsillustrated.(...)ampus/content.1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |