In die tijd woonde je buren 3 km verderop en postkantoren hadden ze toen ook al niet...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hoop ik niet dat ze ook pakketjes afgaven bij de buren of dat je het na zoveel dagen kon komen ophalen op het postkantoor
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan hoop ik niet dat ze ook pakketjes afgaven bij de buren of dat je het na zoveel dagen kon komen ophalen op het postkantoor
Misschien wordt dat alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zijn zo tof.
Het zusje van Sven wist niet hoe zo'n telefoon werkt. Echt bizar vond ik dat, maar zij is opgegroeid met druktoetstelefoons. Voelde me opeens best oud.
Hij is gestopt met optredenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wordt dat alleen nog maar erger. Een tijd zonder mobiele telefoons, een tijd met alleen mobiele telefoons zonder kleurenscherm of camera's, dat we vroeger met andere dingen dan euro's betaalden, beeld en geluid op cassettes in plaats van (harde) schijven...
Mijn kinderen groeien ook op met een kiesschijf:quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:49 schreef Soempie het volgende:
Het zusje van Sven wist niet hoe zo'n telefoon werkt. Echt bizar vond ik dat, maar zij is opgegroeid met druktoetstelefoons.
Ik destijds met de Troetelschijf:quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Mijn kinderen groeien ook op met een kiesschijf:
[ afbeelding ]
Impulsief wat dit soort dingen betreft, eigenwijs/tegendraads, tikkeltje naief, jong, emotioneel, met je zelf in de knoop, laat je snel leiden door je gevoel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat denk je dat ik ga doen? (en waarom?) wat voor persoon ben ik?
Dat is altijd wel zoquote:Ik wil er graag een omdat ik het mooi vindt, en degene die ik in gedachte heb een betekenis heeft (voor mij)
Lastig vallen? Niemand heeft het daarover gehad, ik ook niet.quote:plus hij gaat niet zichtbaar zijn in het normale leven, dus zal niemand anders dan mijzelf lastig vallen.
Het is slecht nieuws weekquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Hmm moeder van een collega moest aan galstenen worden geopereerd vanochtend en wordt nu niet wakker uit de narcoseCollega overstuur en nu naar het ziekenhuis.
dat is nieuws dat je niet wilt horenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Hmm moeder van een collega moest aan galstenen worden geopereerd vanochtend en wordt nu niet wakker uit de narcoseCollega overstuur en nu naar het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een uur geleden hoorde ik dan een vriend gisteren op vakantie in Turkije is overleden.
En ook met dit meisje(Els) is er een mini-link, en daar hoorde ik gisteren over: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_verongelukt__.html
Zoals ik al zei: slecht nieuws weekquote:
Damn...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Een uur geleden hoorde ik dat een vriend gisteren op vakantie in Turkije is overleden.
En ook met dit meisje(Els) is er een mini-link, en daar hoorde ik gisteren over: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_verongelukt__.html
Ja door een maagbloeding. Hij is nog wel geopereerd maar dat heeft blijkbaar niets uitgehaald. Dus nu afwachten hoe of watquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn...![]()
Gecondoleerd!
In het geval van die vriend, zo maar spontaan overleden of...?
Ik weet niet of het iets uitgemaakt had, maar ik ben altijd wel huiverig voor een ziekenhuisopname in het buitenland. Vreemde taal, vreemde gewoontes, andere behandelmethodes dan je hier gewend bent. Het roept altijd twijfels en vraagtekens op...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja door een maagbloeding. Hij is nog wel geopereerd maar dat heeft blijkbaar niets uitgehaald. Dus nu afwachten hoe of wat
Nou, die huivering is niet geheel ongegrond. De taal is inderdaad bijna altijd een groot probleem. Qua behandelmethodes is het ook maar hopen dat ze een beetje bij de tijd zijn. Ik ken verhalen over Spaanse ziekenhuizen waar je totaal niet blij van wordt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets uitgemaakt had, maar ik ben altijd wel huiverig voor een ziekenhuisopname in het buitenland. Vreemde taal, vreemde gewoontes, andere behandelmethodes dan je hier gewend bent. Het roept altijd twijfels en vraagtekens op...
Ja soweiso. Ik vraag me af of een Nederlands ziekenhuis het beter had kunnen doen. Ik weet ook niet hoe het verlopen is voordat 'ie in het ziekenhuis belande zeg maar.quote:Maar dit soort dingen zijn gewoon zwaar kut...
38quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:39 schreef MaJo het volgende:
Jezus nem, zag je reactie op facebook, wat heftig! Hoe oud is hij geworden?Altijd naar dat soort nieuws
Jeez veel te jongquote:
Yup. Ik meen zelfs dat je hem wel eens gezien hebt op Lowlands enkele jaren terugquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeez veel te jongIk ken zijn naam trouwens wel, heb jij het wel eens over hem gehad?
Geen idee, kan ook niks vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft er iemand trouwens enige idee hoe lang repatriering vanuit Turkije duurt? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.
Ik zou niet eens weten welk ministerie. Turske ambassade misschien?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook niks vinden.
Ministerie even bellen?
Nederlandse ambassade in Turkije of anders Ministerie van Buitenlandse zakenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welk ministerie. Turske ambassade misschien?
Anyway, ik zie het vanzelf wel. Gok op woensdag begrafenis. Volgens mij gaat het allemaal niet zo snel.
Hij wil even een jaar helemaal niets met voetbal te maken hebben???quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
In ander nieuws: Koeman de nieuwe trainer van Feyenoord.
Die laatste had ik ook in gedachten...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nederlandse ambassade in Turkije of anders Ministerie van Buitenlandse zaken
Dat was van Gaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij wil even een jaar helemaal niets met voetbal te maken hebben???![]()
Als ik Nu.NL mag geloven zit hij al sinds 2009 zonder club.quote:Wat een smerige huichelaar is dat toch, die komt altijd op plekken waar een ander net met een hoop tamtam vertrokken is...
Dat is ook wel een goeiequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verzekeringsmaatschappijen weten het ook
Ja ik ben verzekerd voor repatriëringquote:
Je moet ook niet zo veel snuiven, roken en zuipen daaro...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik ben verzekerd voor repatriëringVerhoogd risico etc...
Ik geloof zelfs dat het verplicht was in mijn geval omdat ik meer tijd hier zit (significant veel meer) dan in NLquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo veel snuiven, roken en zuipen daaro...
Moet je dan meer snuiven, roken en zuipen dan wanneer je hier zitquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat het verplicht was in mijn geval omdat ik meer tijd hier zit (significant veel meer) dan in NL
Een extra koffer bij KLM kost maar $30,00...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En repatriëring vanuit de VS kost 9000 euro
Damnquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En repatriëring vanuit de VS kost 9000 euro
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je dan meer snuiven, roken en zuipen dan wanneer je hier zit
Waarbij je mijn post quootte...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]ik legde uit waarom ik verhoogd risico ben
Als je denkt er goedkoper mee uit te zijn wel, anders nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
85 dollar per maand voor 450 rollover minuten, onbeperkt sms en 2gb data... Deal or no deal?
Ik heb er dus echt de ballen verstand van
nou ik heb nu prepaid, en onbeperkt smsen. Ben ongeveer 40 per maand kwijt denk ik, maar bel (vrijwel) nooit en heb geen internetquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je denkt er goedkoper mee uit te zijn wel, anders niet
Dus voor 40 in de maand heb je nu eigenlijk wat je wilt hebben. Is het dan een goed idee om over te stappen naar 85 in de maand voor twee dingen waar je niet/nauwelijks gebruik van maakt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou ik heb nu prepaid, en onbeperkt smsen. Ben ongeveer 40 per maand kwijt denk ik, maar bel (vrijwel) nooit en heb geen internet
Ik koop in de VS bij T-Mobile meestal een maand abonnement voor rond de $30...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
85 dollar per maand voor 450 rollover minuten, onbeperkt sms en 2gb data... Deal or no deal?
Ik heb er dus echt de ballen verstand van
wat krijg je daarvoor? ATT blijven is meer gemakzucht dan anything... Ik wil mijn nummer niet kwijtquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koop in de VS bij T-Mobile meestal een maand abonnement voor rond de $30...
Bellen, SMS'en en mobiel internet, voldoende voor een maand dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat krijg je daarvoor? ATT blijven is meer gemakzucht dan anything... Ik wil mijn nummer niet kwijt
Dat is echt super goedkoopquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bellen, SMS'en en mobiel internet, voldoende voor een maand dus.
Ik zoek altijd een T-Mobile shop op en hoewel de abonnementen in de US ook steeds wisselen, was ik dat er de laatste keer (vorig jaar oktober) voor kwijt...
Prepaid (SIM only) doen ze niet meer, dus een maand abonnement is het minimum.
Of je moet er een telefoon bij kopen, dan kan alles weer wel...
Heb dan mijn eigen quadband toestel bij me, misschien daarom?quote:
Maar is $80 dan nog steeds niet wat duur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat was echt een goede tip; voor 80 dollar per maand doet Tmobile alles unlimited. dat is dus echt wel beter dan ATT en ik kan mn nummer houden
Geen ervaring me, dus kan het je niet zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog een vraag dan; is windows phone nog steeds zo slecht?
goedkoper vind je het voor zover ik weet niet, voor het hele pakket. Onbeperkt smsen is voor mij wel echt nodigquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is $80 dan nog steeds niet wat duur?
Windows Phone 7 schijnt niet zo veel meer te maken te hebben met voorgaande edities. Ook weet je pas als je het geprobeerd hebt of jij het wat vindt of niet. Zo kan ik prima overweg met Symbian, wat veel tweakers en soortgelijken compleet afserverenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog een vraag dan; is windows phone nog steeds zo slecht?
Denk niet dat PS zoiets zou laten plaatsen. Eerder een tekst denk ik? Iets kunstzinnigers/ diepzinnigers, gok ik in elk geval.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok(en het blijft dus een gok) dat je het op je voet/enkel laat zeggen of boven je heup/lies.
En dan vrees ik voor één van de volgende klassiekers in het klein:
1. vlinder
2. dolfijn
3. ster
4. zwaluw
5. koi
waargebeurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:08 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Is dit een waargebeurd verhaaltje of niet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
PS rijdt op haar fiets door de Burg. Een politie auto rijdt langs. Niks bijzonders, PS rijdt door. Politie auto komt weer voorbij, van achteren. "Mejuffrouw?" PS schrikt, breekt ze de wet in dit malle dorp? "Ja?" "Met uw decolleté bent u een gevaar op de weg. Ik ga u niet bekeuren nu, maar laat het niet weer gebeuren." Politiemannen lachen en rijden weg.
Einde.
Nee, maar wel laag uitgesneden. Bij mij zou je mijn bh zien, bij jou heb je een enorme cleavage.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en dit heb ik dus aan:
[ afbeelding ]
niet te extreem of wat dan ook
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
PS rijdt op haar fiets door de Burg. Een politie auto rijdt langs. Niks bijzonders, PS rijdt door. Politie auto komt weer voorbij, van achteren. "Mejuffrouw?" PS schrikt, breekt ze de wet in dit malle dorp? "Ja?" "Met uw decolleté bent u een gevaar op de weg. Ik ga u niet bekeuren nu, maar laat het niet weer gebeuren." Politiemannen lachen en rijden weg.
Einde.
quote:
Zie je wel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef Soempie het volgende:
En, ik ben geslaagd voor m'n theorie. 2 fouten in de eerste 25 vragen (mocht 12 fouten hebben) en 3 in de laatste 40 vragen (mochten er 5 zijn).
aanklagen voor psychische schade, you gonna be rich!quote:
I don't want to be deportedquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
aanklagen voor psychische schade, you gonna be rich!
Some girls have all the luck...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
Einde.
Kennelijk...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Some girls have all the luck...
Ik lees hier wel vaker berichten over je borsten/borstomvang, maar zo achterlijk groot of opvallend is dat toch niet bij jou?
Een verkapte C4 postquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Some girls have all the luck...
Ik lees hier wel vaker berichten over je borsten/borstomvang, maar zo achterlijk groot of opvallend is dat toch niet bij jou?
MM heeft me ook in het echt ontmoetquote:
Nee, ik meen het.quote:
Maar zelfs daar is me niets extreems aan je opgevallen en het was hartje zomer en warm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MM heeft me ook in het echt ontmoet
dat ook nog eens jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik meen het.
Ik heb die maten al eens gelezen en foto's kan ik op Facbook wel bekijken als ik dat zou willen...
Dan ligt het dus aan de mensen in de US.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja
Ik denk dat het hier tegen de verwachting in toch ook weiniger voorkomt. In elk geval in combinatie met verder niet dik. In NL had ik het nooit zo door zelf ook, ik werd me er pas echt (zelf)bewust van toen ik hier ging wonen.
Ja, mooi op tijd.quote:
Maar zeg nou zelf, je hebt geen erwtjes op een plankje maar toch ook geen mega bos hout voor de deur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja
Ik denk dat het hier tegen de verwachting in toch ook weiniger voorkomt. In elk geval in combinatie met verder niet dik. In NL had ik het nooit zo door zelf ook, ik werd me er pas echt (zelf)bewust van toen ik hier ging wonen.
Uhm inverhouding tot de rest van mij zijn ze best heel aardig groot en uit verhouding. Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, je hebt geen erwtjes op een plankje maar toch ook geen mega bos hout voor de deur?
Of ben ik nou gek?
Ja dat denk ik welquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan de mensen in de US.
Tsja, dan heb ik weinig meer te zeggen, denk ik...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm inverhouding tot de rest van mij zijn ze best heel aardig groot en uit verhouding. Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggen
Mooi, laat je dus niet opnaaien. Het is hun probleem als ze er niet mee om kunnen gaan.quote:
ja ik weet het ook niet zo goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan heb ik weinig meer te zeggen, denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |