Mwah ik voel me niet oud maar met dit soort dingen opeens welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je wordt oud
Voordeel is wel dat je nu een pasje krijgt ipv dat vodje
Saffie doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah ik voel me niet oud maar met dit soort dingen opeens welmaar ach ik word nog steeds naar mijn legitimatie gevraagd als ik sigaretten koop dus dat houdt me jong
En zo'n pasje vind ik stom, ik wil ouderwets papier!
Babyface?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah ik voel me niet oud maar met dit soort dingen opeens welmaar ach ik word nog steeds naar mijn legitimatie gevraagd als ik sigaretten koop dus dat houdt me jong
Perkament ook goed?quote:En zo'n pasje vind ik stom, ik wil ouderwets papier!
Dat is het gevolg van de uitspraak dat ze geen DPI mogen uitvoeren en derhalve bepaalde diensten mogen blokkeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaadik heb mijn vriend ernaar laten kijken, hij heeft jaren voor belco gewerkt, en hij zegt dat het echt nergens op slaat. Niet alleen de datalimiet wordt verlaagd maar ook het aantal belminuten en smsjes binnen een bundel. Schandalig!!
Ik zeg niet dat ze het niet mogen doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van de uitspraak dat ze geen DPI mogen uitvoeren en derhalve bepaalde diensten mogen blokkeren.
Schandalig noem je het? Dat vind ik wel meevallen. Zij bieden een product aan en daar brengen ze verandering in. Waar het 'm in zit is dat je nu gewend bent aan meer en stiekem vindt je dat je daar "recht" op hebt.
Desalniettemin strontvervelend natuurlijk
Van mij ook. Maar dat maakt het niet schandalig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet mogen doen.
Maar als ik daar klant was geweest, had KPN wmb per direct de stront in kunnen zakken.
Tja, het blijft wel KPN natuurlijkquote:Een provider als hollandsnieuwe rekent 1 euro per 100mb. Dat is al een stuk schappelijker.
1Gbps = 128MBp/s.quote:KPN rolt vanaf begin volgend jaar 4g-netwerk uit
Door Arnoud Wokke, dinsdag 19 juli 2011 13:09, views: 2.750
KPN start begin volgend jaar met de uitrol van zijn 4g-netwerk op basis van lte. De opvolger van umts en hsdpa moet hogere snelheden mogelijk maken op het mobiele internet. Het is onduidelijk wanneer het netwerk landelijk dekkend is.
Zoals eerder aangekondigd draaien er op dit moment al pilots in de regio Den Haag, zo zei KPN maandagavond op een bijeenkomst van retailer The Phone House. Dat meldt GoT-moderator DaMarcus via Twitter. Nadat KPN begint met het uitrollen van het 4g-netwerk in Nederland, kan het nog enkele jaren duren voordat het netwerk landelijk dekkend is. KPN heeft nog niet gereageerd op vragen van Tweakers.net.
Lte is de opvolger van umts en moet op termijn veel hogere up- en downloadsnelheden mogelijk maken. Daarnaast is de ping veel lager, waardoor onder meer gamen via mobiel internet mogelijk moet worden. Lte is momenteel nog nauwelijks sneller dan 3g; de topsnelheden liggen rond 100Mbps, terwijl via 3g op de snelste netwerken 56Mbps gehaald wordt. In theorie kan lte echter naar 1Gbps, toonde Ericsson onlangs aan.
KPN kondigde in 2009 aan dat lte en niet wimax de opvolger wordt van zijn umts-netwerk. Dit jaar is de provider begonnen met de pilots. Inmiddels zijn in het buitenland al de eerste telefoons met lte uitgekomen. Die zijn van HTC, Samsung en LG.
Hoe heb je nou een spiegel weten te posten?quote:
Ik lees vaak je ochtend posts hier en kan me er dan een beeld bij vormen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe heb je nou een spiegel weten te posten?
Dat wordt dus weer zwemmen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is nu al 30 graden. Nog niet eens 9 am. Smelten, zullen we vandaag
Ik hoop het! Maar eerst nog een werkdagquote:
Eerder dit danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees vaak je ochtend posts hier en kan me er dan een beeld bij vormen...
quote:14:33 Average Speed For First Hour : The first hour has been raced at an average speed of 55.4km/h!
Correction : 51.5km/h
Average speed for the first two hours: 48.9km/h.
http://www.powned.tv/nieu(...)jn_weer_boos_ns.htmlquote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://pinterest.com/marineloiseau/tatoo/
ik wil.
Ga je spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://pinterest.com/marineloiseau/tatoo/
ik wil.
denk je? ik weet het niet hoorquote:
Dat denk ik ja. Het feit dat je je dat afvraagt betekent dat je er dus nog niet klaar voor bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
denk je? ik weet het niet hoor
Ik vraag het me niet af, ik vraag me af waarom jij het je afvraagtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Het feit dat je je dat afvraagt betekent dat je er dus nog niet klaar voor bent.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vraag het me niet af, ik vraag me af waarom jij het je afvraagt
Dan vraag je het je toch af?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
denk je? ik weet het niet hoor
wat denk je dat ik ga doen? (en waarom?) wat voor persoon ben ik?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag je het je toch af?
Daarbij heeft iemand gevraagd wat je beweegreden was en daar gaf je geen antwoord op.
Als ik daarbij optel wat voor persoon je bent kan ik een gok doen wat voor tat en waarom. En dan denk ik dat je er spijt van gaat krijgen.
Vertel jij anders eens waarom je er één heel erg graag wil?
Thanks! Heeft me heel wat tijd gekost om zoiets te vinden, mijn maatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Soempie het volgende:
Wat een leuke bikini PS. Hij is echt tof.
Ik weet het nog niet zeker, ik zit op mijn werk. ik ga hem over een uur en tien minuten passen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef Soempie het volgende:
Ja kan ik me voorstellen. En hij zit helemaal perfect? Ik vind het altijd tricky om te bestellen en niet te kunnen passen in een winkel. Maargoed, het kan natuurlijk altijd terug..
Ik zal het doorpasenquote:
Wat chterbaksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef Soempie het volgende:
Een collega van een andere afdeling had een klacht over mij ingediend. Moest vandaag bij m'n leidinggevende komen, omdat die mijn kant van het verhaal wilde horen.
Ging dus over waar ik het gister al over had. Er moest een klant worden teruggebeld, dat kon niet op onze afdeling deze week, omdat de werkvoorraad te groot was. Ik had dus contact opgenomen met die andere afdeling om te vragen of ze het alsjeblieft op kon pakken deze week. Ze gaf ook al aan dat het rustig was daar, maar deed wel super moeilijk. Na veel gezucht en gedoe uiteindeiljk toegezegd. En vervolgens een klacht over me ingediend, omdat ik haar had gebeld hierover.
Leidinggevende zei dat ik heel klantvriendelijk te werk was gegaan, dat ik me niet druk moet maken, etc. Dat ze zich ook al niet voor kon stellen dat er een klacht over mij zou zijn (andere leidinggevende dan gister).
Ben er wel een beetje ondersteboven van. In elk geval geluk bij een ongeluk: leidinggevende heeft meer uren gekregen om die werkvoorraad op te lossen.
Ik erger me altijd kapot aan dat soort mensen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:00 schreef Soempie het volgende:
Wat ik dus had moeten doen volgens die collega: het op mijn afdeling laten liggen. Dat zou dan betekenen dat de klant over een week of 2 wordt teruggebeld (of nog wat langer), terwijl er een fout van onze kant was gemaakt.
't is wel ernstig, ik heb het hier al 2 dagen over m'n werk.
Hormonen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maak je niet druk soemp, het zegt meer over haar.
Hoi Etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |