Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zegt: jezus christus wat een geld staat daar.![]()
Gaat het ooit op denk je?Ziet er goed uit zo in die kast.
Tot op heden heb ik pas 20 flessen leeggedronken, waarvan ik er nog 6 leeg heb staan. De rest is dans le prullebak gegaan...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooie kast hoor.
Pleur jij je lege flessen in de glasbak eigenlijk? Of zit er nog iets van sentiment aan dat je ze bewaart?
Je begaat waarschijnlijk dezelfde fout als ik: logisch nadenkenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef Soempie het volgende:
Zo, net terug uit Zeeland. Lekker bij de moeder van Sven gegeten (z'n vader is op vakantie). Heel onverwachts opeens, maar echt leuk. Daarna nog naar z'n zus geweest. Woensdag heb ik theorie en ik heb van z'n zus een cdrom gekregen om de theorie te oefenen.
Zit een aantal vragen met Sven te maken, we zijn het steeds eens, maar het is elke keer fout.
Ah, als de kast dus te vol dreigt te raken moet je gewoon wat harder doorzuipenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik pas 20 flessen leeggedronken, waarvan ik er nog 6 leeg heb staan. De rest is dans le prullebak gegaan...
Er is gelukkig nog wel plek...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, als de kast dus te vol dreigt te raken moet je gewoon wat harder doorzuipen
Fles cola erbij en mixen maar, toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, als de kast dus te vol dreigt te raken moet je gewoon wat harder doorzuipen
Logisch nadenken mag wel, maar absoluut niet verder denken dan de situatie op de foto. Denk dus niet 'Ja maar als je dit of dat doet mag het wel'.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je begaat waarschijnlijk dezelfde fout als ik: logisch nadenken
Dat moet je dus niet doen.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Echt enorm funest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Logisch nadenken mag wel, maar absoluut niet verder denken dan de situatie op de foto. Denk dus niet 'Ja maar als je dit of dat doet mag het wel'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kreeg een keer de vraag of het voor iemand met de linkervoet in het verband veel gevaarlijker was om te gaan autorijden. Ik dacht dat dat wel mee viel en koos dus voor 'Nee'He, die gipsvraag zit er volgens mij altijd inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Onbeperkt spareribs? Heen en weer blijven lopen naar het buffet tot het lopen niet meer lukte?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:31 schreef MaJo het volgende:
Heerlijk uit eten geweest. Ik zit nu alleen zo vol dat ik niet meer kan lopen
Niet eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onbeperkt spareribs? Heen en weer blijven lopen naar het buffet tot het lopen niet meer lukte?
Welke van de 800?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://pinterest.com/marineloiseau/tatoo/
ik wil.
waarom?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://pinterest.com/marineloiseau/tatoo/
ik wil.
Jedem das seinequote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:57 schreef MadMaster het volgende:
En maar weer aan die arbeit, want dat schijnt frei te machen...
kom op, je bent een slimme meid en bovengemiddeld intelligent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:02 schreef Soempie het volgende:
Er was onder andere een situatie, waarbij er een hefding op jouw kant van de weg staat (vlak voor een bocht). Je ziet dat er ook een auto van de andere kant komt en je gaat 30 km/u. Wat doe je?
Onze redenatie was: die andere auto is er net op het moment dat jij ook bij dat karretje bent, het obstakel is aan onze kant: remmen, want we zijn er al bijna.
Moesten we dus gas loslaten.En een andere situatie dachten we: oh, zeker gas los hier. Moesten we dus remmen.
Die vragen, die doe ik echt elke keer fout. Tenzij er overduidelijk niks aan de hand is en je gewoon door kunt.
Denk dat ik het niet ga halen.
formeel gezien klopt de redenatie en dat is de enige die je voor je theorie moet volgen. Dat de realiteit anders is doet niet terzake, tuurlijk kijk je dan of er iets aankomt enz enz.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Of een andere vraag, bij een stoplicht waar je links gaat: moet je hier rekening houden met voertuigen uit die en die richting. Ik denk: ja, tuurlijk, dat moet altijd. Stel dat er een idioot door rood gaat of dat er een voorrangsvoertuig aan komt. Maar nee, ze hebben rood, dus dat hoeft niet.![]()
Je denkt veel te ver door. Het is toch Ja of nee? Niet "oh, maar als dit aan de hand is kan dat gebeuren"?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Oja, en de redenatie was: gas los, want je weet niet wat dat hefkarretje gaat doen.
Dat hefkarretje stond stil en er zat niemand in. Die rijdt heus niet uit zichzelf weg.
Of een andere vraag, bij een stoplicht waar je links gaat: moet je hier rekening houden met voertuigen uit die en die richting. Ik denk: ja, tuurlijk, dat moet altijd. Stel dat er een idioot door rood gaat of dat er een voorrangsvoertuig aan komt. Maar nee, ze hebben rood, dus dat hoeft niet.![]()
Jojo, dankje. Dat bedenk ik me ook wel steeds: kom op, zelfs als je alleen de basisschool hebt afgerond kun je dit nog halen. Maargoed, pfff.
Nee, dat hoeft inderdaad niet op het examen. Het is wat er door mijn hoofd gaat bij het zien van de situatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Is dat theorie examen niet meer van 'Mag dat?' en dan simpelweg 'Ja' of 'Nee'?
Moet je nu alles beargumenteren?
Ik vind het ook een rare redenatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:39 schreef Soempie het volgende:
Het is toch simpel: ja, je moet rekening houden met verkeer uit de andere kant.![]()
Ik snap wel wat ze bedoelen, maar ik vind het een slechte vraag.
Hé, dat ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:43 schreef Soempie het volgende:
... en vragen waar u zelf een getal moet invullen.
Ja, en bijvoorbeeld: u pleegt een misdrijf als uw adem per liter uitgeademde lucht meer alcohol bevat dan...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat ken ik dan weer niet.
Vragen over snelheden of zo?
Belachelijk inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef Whiteguy het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)artphonekorting.html
Zo... KPN denkt mobiele internetters EUR 10 per 100mb te kunnen berekenen.
Bukt u even?
Dat gebruik ik met mn t-mobile abbo in 20 minuten als ik mobiel tv stream
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaadik heb mijn vriend ernaar laten kijken, hij heeft jaren voor belco gewerkt, en hij zegt dat het echt nergens op slaat. Niet alleen de datalimiet wordt verlaagd maar ook het aantal belminuten en smsjes binnen een bundel. Schandalig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |