nou ik heb nu prepaid, en onbeperkt smsen. Ben ongeveer 40 per maand kwijt denk ik, maar bel (vrijwel) nooit en heb geen internetquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je denkt er goedkoper mee uit te zijn wel, anders niet
Dus voor 40 in de maand heb je nu eigenlijk wat je wilt hebben. Is het dan een goed idee om over te stappen naar 85 in de maand voor twee dingen waar je niet/nauwelijks gebruik van maakt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou ik heb nu prepaid, en onbeperkt smsen. Ben ongeveer 40 per maand kwijt denk ik, maar bel (vrijwel) nooit en heb geen internet
Ik koop in de VS bij T-Mobile meestal een maand abonnement voor rond de $30...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
85 dollar per maand voor 450 rollover minuten, onbeperkt sms en 2gb data... Deal or no deal?
Ik heb er dus echt de ballen verstand van
wat krijg je daarvoor? ATT blijven is meer gemakzucht dan anything... Ik wil mijn nummer niet kwijtquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik koop in de VS bij T-Mobile meestal een maand abonnement voor rond de $30...
Bellen, SMS'en en mobiel internet, voldoende voor een maand dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat krijg je daarvoor? ATT blijven is meer gemakzucht dan anything... Ik wil mijn nummer niet kwijt
Dat is echt super goedkoopquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bellen, SMS'en en mobiel internet, voldoende voor een maand dus.
Ik zoek altijd een T-Mobile shop op en hoewel de abonnementen in de US ook steeds wisselen, was ik dat er de laatste keer (vorig jaar oktober) voor kwijt...
Prepaid (SIM only) doen ze niet meer, dus een maand abonnement is het minimum.
Of je moet er een telefoon bij kopen, dan kan alles weer wel...
Heb dan mijn eigen quadband toestel bij me, misschien daarom?quote:
Maar is $80 dan nog steeds niet wat duur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat was echt een goede tip; voor 80 dollar per maand doet Tmobile alles unlimited. dat is dus echt wel beter dan ATT en ik kan mn nummer houden
Geen ervaring me, dus kan het je niet zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog een vraag dan; is windows phone nog steeds zo slecht?
goedkoper vind je het voor zover ik weet niet, voor het hele pakket. Onbeperkt smsen is voor mij wel echt nodigquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is $80 dan nog steeds niet wat duur?
Windows Phone 7 schijnt niet zo veel meer te maken te hebben met voorgaande edities. Ook weet je pas als je het geprobeerd hebt of jij het wat vindt of niet. Zo kan ik prima overweg met Symbian, wat veel tweakers en soortgelijken compleet afserverenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog een vraag dan; is windows phone nog steeds zo slecht?
Denk niet dat PS zoiets zou laten plaatsen. Eerder een tekst denk ik? Iets kunstzinnigers/ diepzinnigers, gok ik in elk geval.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok(en het blijft dus een gok) dat je het op je voet/enkel laat zeggen of boven je heup/lies.
En dan vrees ik voor één van de volgende klassiekers in het klein:
1. vlinder
2. dolfijn
3. ster
4. zwaluw
5. koi
waargebeurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:08 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Is dit een waargebeurd verhaaltje of niet
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
PS rijdt op haar fiets door de Burg. Een politie auto rijdt langs. Niks bijzonders, PS rijdt door. Politie auto komt weer voorbij, van achteren. "Mejuffrouw?" PS schrikt, breekt ze de wet in dit malle dorp? "Ja?" "Met uw decolleté bent u een gevaar op de weg. Ik ga u niet bekeuren nu, maar laat het niet weer gebeuren." Politiemannen lachen en rijden weg.
Einde.
Nee, maar wel laag uitgesneden. Bij mij zou je mijn bh zien, bij jou heb je een enorme cleavage.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en dit heb ik dus aan:
[ afbeelding ]
niet te extreem of wat dan ook
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
PS rijdt op haar fiets door de Burg. Een politie auto rijdt langs. Niks bijzonders, PS rijdt door. Politie auto komt weer voorbij, van achteren. "Mejuffrouw?" PS schrikt, breekt ze de wet in dit malle dorp? "Ja?" "Met uw decolleté bent u een gevaar op de weg. Ik ga u niet bekeuren nu, maar laat het niet weer gebeuren." Politiemannen lachen en rijden weg.
Einde.
quote:
Zie je wel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:25 schreef Soempie het volgende:
En, ik ben geslaagd voor m'n theorie. 2 fouten in de eerste 25 vragen (mocht 12 fouten hebben) en 3 in de laatste 40 vragen (mochten er 5 zijn).
aanklagen voor psychische schade, you gonna be rich!quote:
I don't want to be deportedquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
aanklagen voor psychische schade, you gonna be rich!
Some girls have all the luck...quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een verhaaltje.
Einde.
Kennelijk...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Some girls have all the luck...
Ik lees hier wel vaker berichten over je borsten/borstomvang, maar zo achterlijk groot of opvallend is dat toch niet bij jou?
Een verkapte C4 postquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Some girls have all the luck...
Ik lees hier wel vaker berichten over je borsten/borstomvang, maar zo achterlijk groot of opvallend is dat toch niet bij jou?
MM heeft me ook in het echt ontmoetquote:
Nee, ik meen het.quote:
Maar zelfs daar is me niets extreems aan je opgevallen en het was hartje zomer en warm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MM heeft me ook in het echt ontmoet
dat ook nog eens jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik meen het.
Ik heb die maten al eens gelezen en foto's kan ik op Facbook wel bekijken als ik dat zou willen...
Dan ligt het dus aan de mensen in de US.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja
Ik denk dat het hier tegen de verwachting in toch ook weiniger voorkomt. In elk geval in combinatie met verder niet dik. In NL had ik het nooit zo door zelf ook, ik werd me er pas echt (zelf)bewust van toen ik hier ging wonen.
Ja, mooi op tijd.quote:
Maar zeg nou zelf, je hebt geen erwtjes op een plankje maar toch ook geen mega bos hout voor de deur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja
Ik denk dat het hier tegen de verwachting in toch ook weiniger voorkomt. In elk geval in combinatie met verder niet dik. In NL had ik het nooit zo door zelf ook, ik werd me er pas echt (zelf)bewust van toen ik hier ging wonen.
Uhm inverhouding tot de rest van mij zijn ze best heel aardig groot en uit verhouding. Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, je hebt geen erwtjes op een plankje maar toch ook geen mega bos hout voor de deur?
Of ben ik nou gek?
Ja dat denk ik welquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan de mensen in de US.
Tsja, dan heb ik weinig meer te zeggen, denk ik...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm inverhouding tot de rest van mij zijn ze best heel aardig groot en uit verhouding. Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggen
Mooi, laat je dus niet opnaaien. Het is hun probleem als ze er niet mee om kunnen gaan.quote:
ja ik weet het ook niet zo goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan heb ik weinig meer te zeggen, denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan in ieder geval niet zeggen dat er ooit een agent is geweest die iets dergelijks tegen mij heeft gezegd.Of op de Gay Pride...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand daar nog naar toe dit jaar?
Truste.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom dan in ieder geval niet uit de kast, ik duik er nu juist in, neem een whisky en ga daarna richting bed...
Op je buik, bedoel je, of allebei?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op je buik, bedoel je, of allebei?
Ik kan zelfs op mijn kop gaan liggen als ik wil.![]()
buik gaat makkelijker, dan pletten ze gewoonquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op je buik, bedoel je, of allebei?
Ik kan zelfs op mijn kop gaan liggen als ik wil.![]()
En met deze mental image in mn kop ga ik mn bedje maar opzoekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
buik gaat makkelijker, dan pletten ze gewoonzij is te zwaar en raar
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En met deze mental image in mn kop ga ik mn bedje maar opzoeken
Lekker als ontbijt...quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En citroen risotto met kip en geitenkaas gemaakt
Vroeg? Toen zat ik alweer in de busquote:Op donderdag 21 juli 2011 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker als ontbijt...
Vroeg wakker:
Vroeg, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vroeg? Toen zat ik alweer in de bus
Goedemorgen
vroeg? Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker als ontbijt...
Vroeg wakker:
Je komt toch uit het Oosten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jetlag valt bij mij verder wel mee, enige waar ik nog merk is dat ik zo rond 6-en al wakker ben. Maar dat zal na het weekend ook wel voorbij zijn.
ik heb er ook geen last van, ben alleen een half uur voor de wekker wakkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt toch uit het Oosten?
Ik heb meer last van een jetlag als ik vanuit het Westen (USA) kom, vanuit het oosten nauwelijks...
Mja, instinkers hebben ze niet echt gevraagd. Als ik dat examen had gemaakt dan waren de vragen wel moeilijker geweest, denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gefeliciteerd.zei toch dat je het kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |