Nee hoor.quote:
Dat is toch al bezig?quote:
Dan mag je wel opschieten.quote:
Nietesquote:
Daar pak je de politiek niet mee maar het publiek.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou wel de ultieme stakingsvorm voor soldaten van de Genie zijn. Weigeren de brug te leggen
Dat komt door die softe bonden van ons. Die durven geen zware acties aan. Dus binnenkort gaan die wel plaats vinden zonder betrokkenheid van de bonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's waar, maar bij de politiek iets gedaan krijgen lukt niet zo goed op dit moment (geloof ik)
Geen riem of bretels nodig?quote:
nopequote:
Uitzonderlijk! Ik hoor je altijd mopperen dat een standaard setje nooit goed past.quote:
het past nog altijd niet perfect, maar het past. Het heeft met uren en uren op internet gekost om het te vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitzonderlijk! Ik hoor je altijd mopperen dat een standaard setje nooit goed past.
Lang leve internet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het past nog altijd niet perfect, maar het past. Het heeft met uren en uren op internet gekost om het te vinden
Pics!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet zelfs als je een bikini hebt die wel goed past
Yeah rightquote:
Niet met een bikini.quote:
Oh......quote:
bel ze anders evenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Maar moet ik dan nou nog speciaal aangeven dat ik al internet en tv van ze heb? Kan dat niet zo snel vinden op de bestelpagina.
quote:
bedankt voor de samenvatting, ik ga volgende week waarschijnlijk naar dat laatste deel en heb de rest nog niet gezienquote:
Je gaat ook met je vriendin mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi
[..]
bedankt voor de samenvatting, ik ga volgende week waarschijnlijk naar dat laatste deel en heb de rest nog niet gezien
At first I was likequote:
niet eens, die heeft het niet zo op Harry Potter, met een groep collega'squote:
Hmm......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
straks laatste afspraak in het ziekenhuis en dan is hoofdstuk Charlottetoch echt afgelopen...
ja is moeilijker dan ik dahct weerquote:
Geen idee. Ik kan het nu niet bekijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Cobra,
jou werkterrein?
http://www.dumpert.nl/med(...)g_voor_soldaten.html
Daar kunnen ze niet zo goed tegen hequote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is moeilijker dan ik dahct weer
niet echt. voor mijquote:
Voor mij wel. Ik heb daar niet meer zo'n last van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iets met gasmaskers afdoen in een tent met traangas. Of is dat te "licht" voor je?
Life is a bitch......quote:
Dus jullie hebben gedaan waar Ziggo op doelt met hun acties?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, heb het Ziggo alles in 1 pakket wel besteld trouwens, ben benieuwd!
We kijken eigenlijk niet zo heel veel tv, maar het wordt er ook niet leuker op als alle analoge zenders een voor een geschrapt worden. Dus dan maar een paar euro meer betalen per maand, en dan ook direct een interactieve hd-recorder erbijKunnen we filmpjes kijken
En eindelijk weer vaste telefoon
Maar wat doe je als volgend jaar de kosten omhoog gaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Jawe hebben lang bedacht hoe we het anders aan konden pakken, maar uiteindelijk sturen ze je toch wel deze kant op. En zo lang het per maand niet veel duurder is, maak ik er dan maar gebruik van
Ik wacht eerst de kamervragen wel af. Eens kijken of Ziggo dit wel mag doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Nou.....
Nee, dat valt wel te verwachten natuurlijk. Maar met het analoge pakket blijven zitten, met steeds minder zenders vonden we ook geen optie.
Die heb ik. En werkt gewoon nog.quote:
"toets 1" werkt niet nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk voor erbij, maar fucking onhandig in gebruik
Ik denk dat ie prima volstaat voor het bellen van moeders en vriendinnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk voor erbij, maar fucking onhandig in gebruik
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat ie prima volstaat voor het bellen van moeders en vriendinnen
Net als mijn huisgenotequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor zoiets misschien wel,maar ik wil nog wel eens door het huis lopen als ik bel en dat gaat wat lastig met zo'n ding
ja zoietsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Net als mijn huisgenotedie liep altijd van de keuken naar de gang, naar de studeerkamer, door de woonkamer, weer naar de gang, etc etc
Ik plof altijd op de bank ofzo
nee dat doe ik dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Laatste controle in het ziekenhuis dus voor je vriendin PS, krijgt ze ook nog iets van psychologische ondersteuning of komt dat inmiddels neer op jou & vrienden?
Ik wacht even totdat Nem zijn voorspelling heeft gedaan. Hij weet namelijk wat voor persoon ik ben en voor wat voor reden ik welke tattoo neemquote:
Heel grootquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat Nem zijn voorspelling heeft gedaan. Hij weet namelijk wat voor persoon ik ben en voor wat voor reden ik welke tattoo neem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heel groot
[me=CaLeX] is de beste
[/me]
op je rug
Trampstamp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |