SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan in ieder geval niet zeggen dat er ooit een agent is geweest die iets dergelijks tegen mij heeft gezegd.Of op de Gay Pride...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand daar nog naar toe dit jaar?
Truste.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom dan in ieder geval niet uit de kast, ik duik er nu juist in, neem een whisky en ga daarna richting bed...
Op je buik, bedoel je, of allebei?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan niet fatsoenlijk op mijn zij liggen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op je buik, bedoel je, of allebei?
Ik kan zelfs op mijn kop gaan liggen als ik wil.![]()
buik gaat makkelijker, dan pletten ze gewoonquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op je buik, bedoel je, of allebei?
Ik kan zelfs op mijn kop gaan liggen als ik wil.![]()
En met deze mental image in mn kop ga ik mn bedje maar opzoekenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
buik gaat makkelijker, dan pletten ze gewoonzij is te zwaar en raar
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En met deze mental image in mn kop ga ik mn bedje maar opzoeken
Lekker als ontbijt...quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En citroen risotto met kip en geitenkaas gemaakt
Vroeg? Toen zat ik alweer in de busquote:Op donderdag 21 juli 2011 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker als ontbijt...
Vroeg wakker:
Vroeg, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vroeg? Toen zat ik alweer in de bus
Goedemorgen
vroeg? Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker als ontbijt...
Vroeg wakker:
Je komt toch uit het Oosten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jetlag valt bij mij verder wel mee, enige waar ik nog merk is dat ik zo rond 6-en al wakker ben. Maar dat zal na het weekend ook wel voorbij zijn.
ik heb er ook geen last van, ben alleen een half uur voor de wekker wakkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt toch uit het Oosten?
Ik heb meer last van een jetlag als ik vanuit het Westen (USA) kom, vanuit het oosten nauwelijks...
Mja, instinkers hebben ze niet echt gevraagd. Als ik dat examen had gemaakt dan waren de vragen wel moeilijker geweest, denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gefeliciteerd.zei toch dat je het kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Bij mij om 4:30..quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeg, ja.
Normaal gaat om 7.00 uur pas de wekker...
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, goed gedaan!You're on a roll!
En Nem, wat een nare berichten johlijkt me heel onwerkelijk, zo'n bijeenkomst... zeker als de persoon zelf dus nog gerepatrieerd moet worden
![]()
Etc, is de moeder van je collega inmiddels weer wakker & gezond?
Die aardverschuiving? Damn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is idd slecht nieuwsweek.
Kreeg net bericht dat een collega (van een andere afdeling) is omgekomen tijdens zijn vakantie in Nepal (staat ook op nu.nl). Ik kende hem niet zo heel goed maar toch
Helaas, livestreams zijn hier geblocked.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
iedereen die op het werk de livestream nog niet open heeft gezet:
http://nos.nl/dossier/247789-tour-de-france-2011/tab/172/live/
Op nu.nl of nos.nl kun je het ook vrij goed volgen. Het is nu op tv trouwens. Ik heb het er ook op staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, livestreams zijn hier geblocked.
Ik doe het met Radio Tour en www.letour.com...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op nu.nl of nos.nl kun je het ook vrij goed volgen.
Dat moet niet maar is wel zo netjes als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, op welk punt op een rotonde moet je eigenlijk richting aangeven als je linksaf wiltIk doe het voor ik de rotonde oprijd, m'n zus vindt dat stom
Zo heb ik het inderdaad geleerd, ik doe alleen de knipper voor links niet uit als ik driekwart rond ga. Ja, als ik de rotonde af ga en daarom rechts aan geefquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Richting aangeven bij/op een rotonde
Richting aangeven Linksaf
Als je voorsorteert naar links bij naderen en oprijden van de rotonde
Richtingaanwijzer uit zodra je op de rotonde bent.
Naar rechts: een kwart voor je de rotonde wilt verlaten.
Richting aangeven rotonde Rechtuit
Géén richting aangeven bij naderen en oprijden van de rotonde.
Naar rechts: een kwart voor je de rotonde wilt verlaten.
Richting aangeven Rechtsaf
Naar rechts: bij nadering, oprijden en verlaten van de rotonde
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De slechtnieuwsweek is ten einde gekomen! Ik werd net gebeld dat ik in principe vanaf 1 september een stage heb
.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Moeder van collega is weer bij kennis gekomen gisterenZe heeft er voor zover bekend ook niks aan overgehouden o.i.d.
Maar wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu die stage binnen is komt het goed uit dat ik gisteren een bierwinkel heb bezocht. Zo even kijken welke flesjes ik koud(er) leg
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In de tour klimmen ze nu de galibier (bijna).
[ afbeelding ]
(jaja, mini PS huilt)
Anchor Liberty Ale en Steam Beer, Brewdog Punk IPA, Donder & Bliksem, Dobbele Java, Bommen & Granaten (klein flesje), Trashy Blonde, De Leckere Razende Swaen en Pontificale, Emelisse Espresse Stout en als laatste Houten Kop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat heb je allemaal gekocht?
Houten Kop neem ik altijd voor mijn vader mee. De Espresso Stout is lekker den Pontificale ook trouwensquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Anchor Liberty Ale en Steam Beer, Brewdog Punk IPA, Donder & Bliksem, Dobbele Java, Bommen & Granaten (klein flesje), Trashy Blonde, De Leckere Razende Swaen en Pontificale, Emelisse Espresse Stout en als laatste Houten Kop.
Mooi zo, dan zitten er in elk geval een paar goede bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Houten Kop neem ik altijd voor mijn vader mee. De Espresso Stout is lekker den Pontificale ook trouwens
Gaarnequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eens in de zoveel tijd organiseer ik met een maat een pubquiz voor in de studentenkroeg. Morgen is er weer een en ik heb net de muziekronde afgemaakt. Dit keer is het 10 fragmenten kort achter elkaar gezet in een bestand. Als je de muziekronde wilt proberen geef het dan aan, dan DM ik een link naar de MP3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je hebt DMquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:03 schreef TradeMarkie het volgende:
oh die wil ik ook wel even proberen HT
tevens is de tour nu echt leuk geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik post de volledige antwoorden morgen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dan heb ik toch wel even een 'brok in m'n keel'-moment...quote:I missed the show due to my wife having a miscarriage... feeling like shit and then Sweet Nuthin'/Hey Jude came out of my headphones and I started balling like a little girl... Thank You for this great recording!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In de tour klimmen ze nu de galibier (bijna).
[ afbeelding ]
(jaja, mini PS huilt)
Ze hebben het geprobeerd op te zetten, godzijgeloofdengeprezen kregen ze de financiering niet rondquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
PS, vertel me alsjeblieft dat dit niet ook bij jullie gebeurd?
http://sportsillustrated.(...)ampus/content.1.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |