SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
Benny had zin in ijs, ik ook, en Knetter en Carooltje ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ijsjesmeet
Knetters idee zeker weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zaterdag dus, ik kan wel hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny had zin in ijs, ik ook, en Knetter en Carooltje ookEn toen werd de ijsjesmeet bedacht
ik haal wel een ijsje in de supermarktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny had zin in ijs, ik ook, en Knetter en Carooltje ookEn toen werd de ijsjesmeet bedacht
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zaterdag dus, ik kan wel hoor
vrijdagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zaterdag dus, ik kan wel hoor
gaat het nog wel door?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag
Alleen komt mij donderdag beter uitMaar goed
Ik ga me vrijdag wel kapot haasten
Oh... die dag heb ik 'mannendag' met mn vrienden, beginnen om 12:00 met voetballen, daarna frituur, tafelvoetbal, gamen, pokeren en natuurlijk bierquote:
ja als het goed is gaat het doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat het nog wel door?
ik moet nog ff kijken hoe ik het ga doen
maar ik ga het doen
Ik wil ook weer een keer voetballen, laatste oefenwedstrijd was een week voor de meetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh... die dag heb ik 'mannendag' met mn vrienden, beginnen om 12:00 met voetballen, daarna frituur, tafelvoetbal, gamen, pokeren en natuurlijk bier
Vorige keer ging de locatiebewoner van de mannendag rond 12 uur K.O. dus we moeten het ff goed over doen
Pokeren is tofquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh... die dag heb ik 'mannendag' met mn vrienden, beginnen om 12:00 met voetballen, daarna frituur, tafelvoetbal, gamen, pokeren en natuurlijk bier
Vorige keer ging de locatiebewoner van de mannendag rond 12 uur K.O. dus we moeten het ff goed over doen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
...Heloef weet even niks uit te brengen. Gerrie, het meisje van zijn dromen! Hij heeft haar al een keer ontmoet in Walibi maar dat was alleen een fotomoment. Nu krijgt hij eindelijk de kans om echt met haar te praten!
"J-ja is goed" Weet hij uit te brengen en Zarayda en Heloef lopen samen richting het Leidseplein.
Onderweg is Heloef stil terwijl Zarayda honderduit praat over allerlei koetjes en kalfjes. Het kan Heloef maar bar weinig interesseren omdat hij in zijn hoofd druk bezig is met het verzamelen van gespreksstof. De wandeling lijkt veel korter te duren dan normaal en met zijn hart kloppend in zijn keel ziet hij al in de verte zijn droomvrouw zitten.
Zarayda ziet haar ook zitten en zwaait enthousiast naar Gerrie, die op haar beurt met een nieuwsgierige blik op Heloef terug zwaait.
Ze gaan zitten naast Gerrie en de serveerster komt meteen aanlopen om hun bestelling af te nemen. Heloef besluit om drastische maatregelen te nemen en besteld een dubbele whiskey om wat spraakzamer te worden. Hij ziet de twee dames naar hem kijken, maar tot zijn opluchting ziet hij dat ze beide lichtelijk onder de indruk zijn van zijn keuze en ze bestellen allebei hetzelfde.
Einde deel 3
Ik rol hier echt van de bank af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
...Heloef weet even niks uit te brengen. Gerrie, het meisje van zijn dromen! Hij heeft haar al een keer ontmoet in Walibi maar dat was alleen een fotomoment. Nu krijgt hij eindelijk de kans om echt met haar te praten!
"J-ja is goed" Weet hij uit te brengen en Zarayda en Heloef lopen samen richting het Leidseplein.
Onderweg is Heloef stil terwijl Zarayda honderduit praat over allerlei koetjes en kalfjes. Het kan Heloef maar bar weinig interesseren omdat hij in zijn hoofd druk bezig is met het verzamelen van gespreksstof. De wandeling lijkt veel korter te duren dan normaal en met zijn hart kloppend in zijn keel ziet hij al in de verte zijn droomvrouw zitten.
Zarayda ziet haar ook zitten en zwaait enthousiast naar Gerrie, die op haar beurt met een nieuwsgierige blik op Heloef terug zwaait.
Ze gaan zitten naast Gerrie en de serveerster komt meteen aanlopen om hun bestelling af te nemen. Heloef besluit om drastische maatregelen te nemen en besteld een dubbele whiskey om wat spraakzamer te worden. Hij ziet de twee dames naar hem kijken, maar tot zijn opluchting ziet hij dat ze beide lichtelijk onder de indruk zijn van zijn keuze en ze bestellen allebei hetzelfde.
Einde deel 3
whehe.. dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik rol hier echt van de bank af.
En het was niet in Walibi het was voor de studio van 3FM even belangrijk om te melden.
Ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop dat het verplaatst wordt naar donderdag
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
16. Partyzoo DJ Team - Lecker In Die Snee
Als dit geen klassieker meer is
Het is dat zei wat tegen mij zei toen ik die schoen in me gezicht kreeg anders had ik nooit met haar gepraat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. dat dacht ik dus ook al
ze vroeg je zelfs hoe het met je ging en alles.. 1 op 1 momentje enzo
Je doet ook nog eens aan voetbal??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een keer voetballen, laatste oefenwedstrijd was een week voor de meet
quote:
De jongens hebben het goed gedaan man.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
De jongens hebben het goed gedaan man.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Als ik aan de finale terug denk wordt ik instant chagrijnig, nog steeds
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je doet ook nog eens aan voetbal??
post pics die bewijzen dat je een vrouw bent nu!!
Nog steeds?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb gehuildquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toevallig voor feyenoord?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben echt een vrouw
Ik heb behoorlijk hoog gevoetbald trouwens, Rotterdamse selectie enzo. Maar ik lag elk seizoen ik het ziekenhuis ivm mijn knie. Nu ben ik weer aan het trainen enzo, en nu heb i zo nu en dan oefenwedstrijdjes. En ga ik in augustus weer voor het eerst trainen
Wel laag niveau, hoog kan niet meer
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrouwen horen niet te voetballenDat WK ook, het spijt me zeer maar ziet er gewoon niet uit
Hehe ik heb daar van genoten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrouwen horen niet te voetballenDat WK ook, het spijt me zeer maar ziet er gewoon niet uit
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je was al getrouwd he![]()
Gamen, voetbal kijken en dan ook nog voor Feyenoord zijn
Spannendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef ValHallen het volgende:
...De serveerster komt snel weer terug met de drankjes en ondertussen is er een conversatie begonnen tussen de drie. Na een wat onhandig en ongemakkelijk voorstelrondje gaat het gesprek over op het werk bij BNN. Gerrie kijkt verbaasd naar Heloef als blijkt dat hij ontzettend veel weet over de programma's waar zij aan meewerkt. Geholpen door de whiskey praten Heloef en Gerrie ongebreideld over haar werk, haar hobby's, zijn hobby's en nog veel meer, Zarayda vergetend. Ze kijkt glimlachend van Heloef naar Gerrie, begrijpt wat er aan de hand is en excuseert zich om naar de WC te gaan. Heloef en Gerrie merken het niet eens.
Het is twee uur later en we zijn op het punt gekomen dat Heloef en Gerrie merken dat Zarayda wel heel lang naar het toilet gaat. Gerrie checkt haar BB en ziet dat Zarayda al twee uur geleden een sms heeft achtergelaten dat ze was vergeten het gas uit te draaien en dat ze terug moest naar huis.
Heloef kijkt naar Gerrie terwijl ze hardop het smsje voorleest en verwacht teleurstelling te zien op haar knappe gezicht, maar niets is minder waar!
Einde deel 4
Ga je ook naar Malaga de 31e?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vanavond naar FC Dordrecht - Feyenoord
Dat werd de hele tijd gezongen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt als ik dat nummer hoor, dan moet ik steeds aan de meet denken
Denk het niet maar kan wel eens rondvragen of er vrienden gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga je ook naar Malaga de 31e?
Echt we hebben de 4 minuten versie nog gedraaid.quote:
haha, vind voetbal wel leuk op een veldje met vrienden.. maar profvoetbalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben echt een vrouw
Ik heb behoorlijk hoog gevoetbald trouwens, Rotterdamse selectie enzo. Maar ik lag elk seizoen ik het ziekenhuis ivm mijn knie. Nu ben ik weer aan het trainen enzo, en nu heb i zo nu en dan oefenwedstrijdjes. En ga ik in augustus weer voor het eerst trainen
Wel laag niveau, hoog kan niet meer
Dit is simpelweg briljant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef ValHallen het volgende:
...De serveerster komt snel weer terug met de drankjes en ondertussen is er een conversatie begonnen tussen de drie. Na een wat onhandig en ongemakkelijk voorstelrondje gaat het gesprek over op het werk bij BNN. Gerrie kijkt verbaasd naar Heloef als blijkt dat hij ontzettend veel weet over de programma's waar zij aan meewerkt. Geholpen door de whiskey praten Heloef en Gerrie ongebreideld over haar werk, haar hobby's, zijn hobby's en nog veel meer, Zarayda vergetend. Ze kijkt glimlachend van Heloef naar Gerrie, begrijpt wat er aan de hand is en excuseert zich om naar de WC te gaan. Heloef en Gerrie merken het niet eens.
Het is twee uur later en we zijn op het punt gekomen dat Heloef en Gerrie merken dat Zarayda wel heel lang naar het toilet gaat. Gerrie checkt haar BB en ziet dat Zarayda al twee uur geleden een sms heeft achtergelaten dat ze was vergeten het gas uit te draaien en dat ze terug moest naar huis.
Heloef kijkt naar Gerrie terwijl ze hardop het smsje voorleest en verwacht teleurstelling te zien op haar knappe gezicht, maar niets is minder waar!
Einde deel 4
4 minuten versie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt we hebben de 4 minuten versie nog gedraaid.
Ik ken wel wat meiden van vroeger die in het NL elftal voor vrouwen voetbalde, maar ook dat lijkt me niks hoor, die moesten gewoon bijna elke avond trainenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha, vind voetbal wel leuk op een veldje met vrienden.. maar profvoetbal!!!!!
quote:
vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel wat meiden van vroeger die in het NL elftal voor vrouwen voetbalde, maar ook dat lijkt me niks hoor, die moesten gewoon bijna elke avond trainen
Ik had ook nog een leven ernaast laat maar zeggen
DAT IS BEST LEUK JA!quote:
Die mogen wel met mijn ballen spelenquote:
Vast welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar, zelfs met voetbal maak ik je in
Ik had het over het vrouwen WK de laatste 16.quote:
Ja maar niet allemaal tochquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vast wel
maar vrouwelijke sporters zijn vaak niet zo aantrekkelijk, gespierd en geen grote tetten enzo
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die mogen wel met mijn ballen spelen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
"Zullen we ergens iets gaan eten?" stelt Gerrie voor. Heloef, de tijd helemaal vergeten, kijkt op zijn horloge en ziet verschrikt dat het al 8 uur s'avonds is.
"Ja, prima. Ik heb alleen niet zo heel veel geld bij" Zegt Heloef zacht. Zal zijn bekentenis over dat hij een arme sloeber hem parten gaan spelen?
"Achjoh, maakt niets uit. Dan gaan we gewoon een hamburger scoren bij de Mac. Onder mijn appartement zit er toevallig een. Zullen we naar die gaan?"
"Hoe ver is dat lopen?" Vraagt Heloef. De arme drommel merkt de signalen totaal niet op.
Met eengezicht zegt Gerrie dat ze ook wel naar de Mac op de hoek kunnen gaan, en Heloef stemt hongerig toe, onwetend dat hij de fout van zijn nog jonge leven heeft gemaakt.
Einde deel 5
Mja die van Ome Henk vind ik niet zo en die andere kan ik niet vindenquote:
hoe groot?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe eens een sportster met flinke jonkers dan
Mijn ex heeft op redelijk niveau geturnd en had toch een goede voorgevelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe eens een sportster met flinke jonkers dan
Wuut?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
"Zullen we ergens iets gaan eten?" stelt Gerrie voor. Heloef, de tijd helemaal vergeten, kijkt op zijn horloge en ziet verschrikt dat het al 8 uur s'avonds is.
"Ja, prima. Ik heb alleen niet zo heel veel geld bij" Zegt Heloef zacht. Zal zijn bekentenis over dat hij een arme sloeber hem parten gaan spelen?
"Achjoh, maakt niets uit. Dan gaan we gewoon een hamburger scoren bij de Mac. Onder mijn appartement zit er toevallig een. Zullen we naar die gaan?"
"Hoe ver is dat lopen?" Vraagt Heloef. De arme drommel merkt de signalen totaal niet op.
Met eengezicht zegt Gerrie dat ze ook wel naar de Mac op de hoek kunnen gaan, en Heloef stemt hongerig toe, onwetend dat hij de fout van zijn nog jonge leven heeft gemaakt.
Einde deel 5
Jodeljump?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja die van Ome Henk vind ik niet zo en die andere kan ik niet vinden
HEHE als Gerrie mij mee uitnodigt naar de Mac onder haar appartement uitnodigt loop ik er naar toe al ligt het in Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Einde deel 5
Dat zei ik een half jaar geleden ook al tegen die vent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Valhallen![]()
Ga eens een boek schrijven en uitbrengen
Zal vanavond eens zoeken voor jequote:
Wat was er een half jaar geleden dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik een half jaar geleden ook al tegen die vent.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal vanavond eens zoeken voor je
Nu staan hier 3 computers te draaien en mijn downloadlaptop kan het allemaal niet meer aan
Nou tijdens SR kwam zijn schrijftalent ter sprake toen zei ik "wat heb je allemaal geschreven dan?" toen liet ie mij een stukje lezen dat was echt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat was er een half jaar geleden dan?
Dit zou toch een happy ending worden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Eenmaal besteld en genesteld aan een tafeltje merkt Heloef op dat Gerrie een stuk stiller is geworden.
"Is er iets?" Vraagt hij met volle mond. Hij moet nog veel leren
"Nee niks, smaakt je hamburger?"
Heloef knikt en raast verder, terwijl Gerrie muizenhapjes van de hare neemt. Na het bunkeren wandelen ze samen richting station, Heloef nog steeds vrolijk pratend over allerlei zaken, Gerrie stil en met een sip gezicht. Gelukkig (of niet?) blijkt er nog een bus naar het mooie Hoofddorp te gaan en met een knuffel neemt hij afscheid van Gerrie. Dit was de mooiste dag uit zijn leven, maar zal hij ooit te weten komen wat voor fout hij heeft gemaakt? En hoe gaat het met Zarayda, had ze echt haar gas aan laten staan?
Antwoord op die vragen en nog veel meer leest u in het afsluitende deel 6
Wat sipquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Eenmaal besteld en genesteld aan een tafeltje merkt Heloef op dat Gerrie een stuk stiller is geworden.
Heloef knikt en raast verder, terwijl Gerrie muizenhapjes van de hare neemt. Na het bunkeren wandelen ze samen richting station, Heloef nog steeds vrolijk pratend over allerlei zaken, Gerrie stil en met een sip gezicht. Gelukkig (of niet?) blijkt er nog een bus naar het mooie Hoofddorp te gaan en met een knuffel neemt hij afscheid van Gerrie. Dit was de mooiste dag uit zijn leven, maar zal hij ooit te weten komen wat voor fout hij heeft gemaakt? En hoe gaat het met Zarayda, had ze echt haar gas aan laten staan?
Heloef faaltquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef ValHallen het volgende:
Zo goed?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Kan een modje de TT veranderen trouwens.. skihutmuziek is ALLES behalve geil
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor een uurtje urban myths zo?
uhmz niet op deze laptop volgens mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb je baila baila ook c_a?
en sint.. ik zeg doen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:35 schreef ValHallen het volgende:
De stoelen van de bus zitten heerlijk comfortabel terwijl Heloef zijn iPod aanzet en zijn favoriete muziek opzet. Deze dag was echt hemels denkt hij bij zichzelf en hij dommelt langzaam in terwijl de bus met een zacht geronk wordt gestart. Nog een paar minuten voordat hij wegrijdt...
Hij zit weer op het terras met Gerrie, nippend aan zijn 3e dubbele whiskey en ze zegt dat ze honger heeft. Ze stelt voor om naar de Mac te gaan die onder haar appartement zit terwijl de hongerige blik van Heloef zich richt op de Mac op de hoek. Hij ziet zichzelf afwezig antwoorden, amper beseffend wat Gerrie zegt. Hij ziet Gerries beteuterde gezicht. Hij ziet zichzelf in de bus zitten, half slapend. Hij ziet Zarayda met een brede grijns naar het "toilet" gaan en op dat moment hecht zijn half slapende, half wakende brein de losse eindjes aan elkaar.
"STOP DE BUS! STOP DE BUS!" Schreeuwt, nee gilt, Heloef terwijl de andere passagiers verschrikt en boos opkijken.
"Jongeman, we zijn nog niet weggereden" Zegt de ietwat geagiteerde buschauffeur, een hele kleine man met een bril op. Hij klikt nog net een internet tabblad weg waarop het logo van Radio 49 stond.
Heloef kijkt verwilderd om zich heen en ziet dat de buschauffeur gelijk heeft. Hij bedenkt zich geen moment, springt uit de bus en rent richting de Dam. Dankzij het vele hardlopen houdt Heloef het uitstekend vol en hij ziet op het nippertje Gerrie een zijstraatje inlopen. Heloef duikt achter haar aan het steegje in maar is haar kwijt. Dan hoort hij ergens naast zich een deur dichtslaan. Hij sprint naar de deur en leest gejaagd het naamplaatje: G. Kemper.
Hij beukt als een gek op de deur en luttele seconden later wordt de deur weer opengedaan.
"Heloef! Wat doe jij hier!?" roept Gerrie uit, haar blik een mengsel van verrassing en vreugde.
"Sorry, ik was een rund" Hijgt Heloef na. "Mag ik binnenkomen?"
"Jij altijd" Zegt Gerrie met een glimlachje dat niks aan de verbeelding overlaat en spreidt de deur wagenwijd voor Heloef open...
EINDE VERHAAL
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:35 schreef ValHallen het volgende:
De stoelen van de bus zitten heerlijk comfortabel terwijl Heloef zijn iPod aanzet en zijn favoriete muziek opzet. Deze dag was echt hemels denkt hij bij zichzelf en hij dommelt langzaam in terwijl de bus met een zacht geronk wordt gestart. Nog een paar minuten voordat hij wegrijdt...
Hij zit weer op het terras met Gerrie, nippend aan zijn 3e dubbele whiskey en ze zegt dat ze honger heeft. Ze stelt voor om naar de Mac te gaan die onder haar appartement zit terwijl de hongerige blik van Heloef zich richt op de Mac op de hoek. Hij ziet zichzelf afwezig antwoorden, amper beseffend wat Gerrie zegt. Hij ziet Gerries beteuterde gezicht. Hij ziet zichzelf in de bus zitten, half slapend. Hij ziet Zarayda met een brede grijns naar het "toilet" gaan en op dat moment hecht zijn half slapende, half wakende brein de losse eindjes aan elkaar.
"STOP DE BUS! STOP DE BUS!" Schreeuwt, nee gilt, Heloef terwijl de andere passagiers verschrikt en boos opkijken.
"Jongeman, we zijn nog niet weggereden" Zegt de ietwat geagiteerde buschauffeur, een hele kleine man met een bril op. Hij klikt nog net een internet tabblad weg waarop het logo van Radio 49 stond.
Heloef kijkt verwilderd om zich heen en ziet dat de buschauffeur gelijk heeft. Hij bedenkt zich geen moment, springt uit de bus en rent richting de Dam. Dankzij het vele hardlopen houdt Heloef het uitstekend vol en hij ziet op het nippertje Gerrie een zijstraatje inlopen. Heloef duikt achter haar aan het steegje in maar is haar kwijt. Dan hoort hij ergens naast zich een deur dichtslaan. Hij sprint naar de deur en leest gejaagd het naamplaatje: G. Kemper.
Hij beukt als een gek op de deur en luttele seconden later wordt de deur weer opengedaan.
"Heloef! Wat doe jij hier!?" roept Gerrie uit, haar blik een mengsel van verrassing en vreugde.
"Sorry, ik was een rund" Hijgt Heloef na. "Mag ik binnenkomen?"
"Jij altijd" Zegt Gerrie met een glimlachje dat niks aan de verbeelding overlaat en spreidt de deur wagenwijd voor Heloef open...
EINDE VERHAAL
THXquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:35 schreef MsMessy het volgende:
C_A lekker bezig. Krijg zin in witte zandstranden, palmbomen en cocktails.
Baasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
Okee als dank ga ik nu een leuk verhaal voor VH schrijven.
Urban Mythsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan een half uurtje luisteren
Je moet er wat mee gaan doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef ValHallen het volgende:
Nog best inspannend, een verhaal schrijven
Bedankt voor de reacties
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vagina ik heb je Foute uur gemist.
moet je even knetter ofzo dm'enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik wil wel.
Ben 50s/60s playlist maken.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
Het is een regenachtige morgen en Stephan is net naar een training geweest van zijn geliefde en tevens 3 ster dragende Ajax. Met paraplu en Ajax sjaal loopt hij na afloop van de training weg en denkt er over naar huis te gaan, maar zijn rammelende maag speelt hem parten. Dus hij besluit nog niet naar huis te gaan en eerst langs te gaan bij zijn favoriete broodjeszaak in het centrum van Amsterdam. Hij bestelt zoals gewoon een een broodje bal en peuzelt hem lekker op. Hij besluit nog even door te lopen en wat winkels af te gaan opzoek naar een leuke DVD die hij thuis kan op zetten. Tussen de winkels zit een theater en er is een rode loper uitgerold op de borden staat in koeienletters "Victorious the Movie" hij grijnst want hij kan nu weer twee uur kwijlend kijken naar zijn Ariana. Hij slaat een steegje in en denkt "snel nog wat eten halen en snel die film downloaden" maar dan...
Zo dat was deel 1.
Volgende week ergens.. weet nog niet welke dag precies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Knettar wanneer ga je mijn pleelijst draaien?
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga naar m'n ouders en dan naar Feyenoord. Tot later vanavond
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Hoe in 1 middag mijn Fobo opeens interessanter werd
het doet me denken aan Porsche1quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo lekker nummer
Cocktail erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je er foto's van handen op benen in gezet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Hoe in 1 middag mijn Fobo opeens interessanter werd
Nee, hij was gewoon zo ontzettend braaf. Ookal ging ie een stukje aan de kletter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft een kind van de verdrinkingsdood gered?
Aan de kletter?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon zo ontzettend braaf. Ookal ging ie een stukje aan de kletter.
hmzz.. niet waar... gokjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Man heeft 400 KG stierenkloten op zijn kop gehad, waar niet waar
Rennen gok ikquote:
Ja, ik stapte terug over straat toen de buurvrouw besloot dat ze de dode takken wel uit de boom kon trekken net toen ik langskwam. Rio schrok zich wezenloos. Arm paard. Dus toen draaide hij zich om en galoppeerde weg. Maar ik had 'm zo terug. De ouwe goedzakquote:
Hoe is het met Luna?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik stapte terug over straat toen de buurvrouw besloot dat ze de dode takken wel uit de boom kon trekken net toen ik langskwam. Rio schrok zich wezenloos. Arm paard. Dus toen draaide hij zich om en galoppeerde weg. Maar ik had 'm zo terug. De ouwe goedzak.
ik heb een heel verhaal lopen lullenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor niks.. ligt dat aan mij?
Ik hoor al minuten niets meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor niks.. ligt dat aan mij?
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoor al minuten niets meer.
Net even wat klassiek oh en toen C_A er uit was nog heel even wat. Verder doodse stilte.
Ik hoorde nu heel even wat blazers meer niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Test: kunnen jullie me horen?
complete stilte.. geen muziek.. geen gepraat.. en niks.. hoor ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Test: kunnen jullie me horen?
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoor je nu maar je achtergrond muziek is te hard of jij praat te zacht!
zeg schat heb jij toevallig 2pac thugs passionquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoor je nu maar je achtergrond muziek is te hard of jij praat te zacht!
Hoe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg schat heb jij toevallig 2pag thugs passion
ja ik faalquote:
2 pac en ja die heb ik uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik faal
tevens denk ik waar
Zou ik ook zijn met zo'n show.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor vanavondslaat nergens op
Goedquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef heloef het volgende:
...en zij laat zijn arm ook niet meer los. Ze laat hem alles zien en stelt hem voor aan de rest van de cast van Victorious. Dan gaan ze naar de kantine van het theater. Zij bestelt een broodje kroket en hij houdt het bij een cola want hij heeft al gegeten. Zij vertelt over haar leven hoeveel ze er van houdt om op te treden en te acteren en over leuke mensen die ze dagelijks ontmoet. Hij vertelt wat over zijn passie voor schrijven en voor Ajax. Dan zegt Ariana opeens "i could really use drink now" de lompe hork Stephan snapt niet dat ze het over alcoholische versnaperingen heeft en zegt "oh doe joe want a bit of my cola?" Zij schiet in de lach "im talking about alcohol you silly boy." Staphan weet zich geen houding te geven en zegt "haha i know dat i was just making a kleine joke." Nadat Ariana is uitgelachen stelt ze voor om wat te gaan drinken in haar kleedkamer want daar heeft ze nog wel wat alcohol staan, Stephan weigert eerst met zijn domme hoofd "i dont like alcohol that much" Ariana kijkt hem verbijsterd aan maar langzaam beginnen er wat puzzelstukjes in elkaar te vallen bij hem....
Zo dat was deel 3
jeah man.. and dat girl lookt it troegh the fingers bekos valhallen is zooo sexyquote:
okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
Praat eens wat harder man! Of beter zet je achtergrond muziek uit.
Niet waar!
Ik had t goed!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
Praat eens wat harder man! Of beter zet je achtergrond muziek uit.
Niet waar!
Knetter was het eerstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Outpost en VH hadden het ook goed.
Good, Bad, Uglyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bassie en Adriaan? Dit is Once Upon a Time van Morricone?
zit ook in B&A kennelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bassie en Adriaan? Dit is Once Upon a Time van Morricone?
Tja, ik veeg ze altijd allemaal op een hoop. Wel goede muziek daar niet van.quote:
Ecstasy of Gold is echt hemels jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, ik veeg ze altijd allemaal op een hoop. Wel goede muziek daar niet van.Ecstasy of Gold is m'n favo denk ik.
En voor ons, anders waren we live getuige geweest van de bevalling, fokkers als Naat en Faye zijnquote:
Jammer man, was wel benieuwd wat voor soort kind er dan geworpen zou worden.quote:
Oh, dus dan moet ik een andere uitzoekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Luna gaat misschien met een van de medewerksters van het asiel mee naar huis.
En natuurlijk het epische gesprek wat Naatje met zijn ouders zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer man, was wel benieuwd wat voor soort kind er dan geworpen zou worden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
...Stephan denkt nog eens goed na ze pikt hem van de straat, sleurt hem mee naar binnen, laat hem alles zien en nodigt hem uit voor een borrel in haar kleedkamer... Stephan weet zijn enorme fout te herstellen "i haf chenged mij mind, i would like a borrel" Haar gezicht klaart gelijk op en ze pakt zijn hand en loopt de kantine uit. Op de gang vertelt ze nog wat dingen over haarzelf maar Stephan luistert niet. Hij is in zijn gedachten al bezig om haar op zoveel manieren kapot te neuken. Dan staan ze voor de deur van de kleedkamer ze kijkt hem nog een keer geil aan voordat ze de deur open doet. "Make yourself at home when i get the drinks" Stephan voelt al wat in zijn broek groeien en maakt zich klaar voor wat komen gaat...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WTF.. IK HEB OOK GEREAGEERD LUL
MAAR MAMA HET WAS EEN ONBEVLEKTE BEVANGENISquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk het epische gesprek wat Naatje met zijn ouders zou moeten hebben
Misschien. Ligt eraan, een baasje is natuurlijk het mooiste en hij zit er nog steeds. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat ik iemand voor Luna heb, maar hij moet nog wel een poos hier blijven zitten...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dus dan moet ik een andere uitzoeken
dat klopt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Knetter: 3
ValHallen: 3
Outpost: 1
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de volgende myth beantwoord ik met waar.
n u ga ik roken.. dus ik hoor hem niet.. maar ik zeg waar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |