okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
Praat eens wat harder man! Of beter zet je achtergrond muziek uit.
Niet waar!
Ik had t goed!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:20 schreef Outpost76 het volgende:
Praat eens wat harder man! Of beter zet je achtergrond muziek uit.
Niet waar!
Knetter was het eerstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Outpost en VH hadden het ook goed.
Good, Bad, Uglyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bassie en Adriaan? Dit is Once Upon a Time van Morricone?
zit ook in B&A kennelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bassie en Adriaan? Dit is Once Upon a Time van Morricone?
Tja, ik veeg ze altijd allemaal op een hoop. Wel goede muziek daar niet van.quote:
Ecstasy of Gold is echt hemels jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, ik veeg ze altijd allemaal op een hoop. Wel goede muziek daar niet van.Ecstasy of Gold is m'n favo denk ik.
En voor ons, anders waren we live getuige geweest van de bevalling, fokkers als Naat en Faye zijnquote:
Jammer man, was wel benieuwd wat voor soort kind er dan geworpen zou worden.quote:
Oh, dus dan moet ik een andere uitzoekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Luna gaat misschien met een van de medewerksters van het asiel mee naar huis.
En natuurlijk het epische gesprek wat Naatje met zijn ouders zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer man, was wel benieuwd wat voor soort kind er dan geworpen zou worden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
...Stephan denkt nog eens goed na ze pikt hem van de straat, sleurt hem mee naar binnen, laat hem alles zien en nodigt hem uit voor een borrel in haar kleedkamer... Stephan weet zijn enorme fout te herstellen "i haf chenged mij mind, i would like a borrel" Haar gezicht klaart gelijk op en ze pakt zijn hand en loopt de kantine uit. Op de gang vertelt ze nog wat dingen over haarzelf maar Stephan luistert niet. Hij is in zijn gedachten al bezig om haar op zoveel manieren kapot te neuken. Dan staan ze voor de deur van de kleedkamer ze kijkt hem nog een keer geil aan voordat ze de deur open doet. "Make yourself at home when i get the drinks" Stephan voelt al wat in zijn broek groeien en maakt zich klaar voor wat komen gaat...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WTF.. IK HEB OOK GEREAGEERD LUL
MAAR MAMA HET WAS EEN ONBEVLEKTE BEVANGENISquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk het epische gesprek wat Naatje met zijn ouders zou moeten hebben
Misschien. Ligt eraan, een baasje is natuurlijk het mooiste en hij zit er nog steeds. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat ik iemand voor Luna heb, maar hij moet nog wel een poos hier blijven zitten...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dus dan moet ik een andere uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |