Veel plezierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga naar m'n ouders en dan naar Feyenoord. Tot later vanavond
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Hoe in 1 middag mijn Fobo opeens interessanter werd
het doet me denken aan Porsche1quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo lekker nummer
Cocktail erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je er foto's van handen op benen in gezet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Hoe in 1 middag mijn Fobo opeens interessanter werd
Nee, hij was gewoon zo ontzettend braaf. Ookal ging ie een stukje aan de kletter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft een kind van de verdrinkingsdood gered?
Aan de kletter?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon zo ontzettend braaf. Ookal ging ie een stukje aan de kletter.
hmzz.. niet waar... gokjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Man heeft 400 KG stierenkloten op zijn kop gehad, waar niet waar
Rennen gok ikquote:
Ja, ik stapte terug over straat toen de buurvrouw besloot dat ze de dode takken wel uit de boom kon trekken net toen ik langskwam. Rio schrok zich wezenloos. Arm paard. Dus toen draaide hij zich om en galoppeerde weg. Maar ik had 'm zo terug. De ouwe goedzakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |