Hoe is het met Luna?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik stapte terug over straat toen de buurvrouw besloot dat ze de dode takken wel uit de boom kon trekken net toen ik langskwam. Rio schrok zich wezenloos. Arm paard. Dus toen draaide hij zich om en galoppeerde weg. Maar ik had 'm zo terug. De ouwe goedzak.
ik heb een heel verhaal lopen lullenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor niks.. ligt dat aan mij?
Ik hoor al minuten niets meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor niks.. ligt dat aan mij?
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoor al minuten niets meer.
Net even wat klassiek oh en toen C_A er uit was nog heel even wat. Verder doodse stilte.
Ik hoorde nu heel even wat blazers meer niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Test: kunnen jullie me horen?
complete stilte.. geen muziek.. geen gepraat.. en niks.. hoor ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Test: kunnen jullie me horen?
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoor je nu maar je achtergrond muziek is te hard of jij praat te zacht!
zeg schat heb jij toevallig 2pac thugs passionquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoor je nu maar je achtergrond muziek is te hard of jij praat te zacht!
Hoe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg schat heb jij toevallig 2pag thugs passion
ja ik faalquote:
2 pac en ja die heb ik uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik faal
tevens denk ik waar
Zou ik ook zijn met zo'n show.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor vanavondslaat nergens op
Goedquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef heloef het volgende:
...en zij laat zijn arm ook niet meer los. Ze laat hem alles zien en stelt hem voor aan de rest van de cast van Victorious. Dan gaan ze naar de kantine van het theater. Zij bestelt een broodje kroket en hij houdt het bij een cola want hij heeft al gegeten. Zij vertelt over haar leven hoeveel ze er van houdt om op te treden en te acteren en over leuke mensen die ze dagelijks ontmoet. Hij vertelt wat over zijn passie voor schrijven en voor Ajax. Dan zegt Ariana opeens "i could really use drink now" de lompe hork Stephan snapt niet dat ze het over alcoholische versnaperingen heeft en zegt "oh doe joe want a bit of my cola?" Zij schiet in de lach "im talking about alcohol you silly boy." Staphan weet zich geen houding te geven en zegt "haha i know dat i was just making a kleine joke." Nadat Ariana is uitgelachen stelt ze voor om wat te gaan drinken in haar kleedkamer want daar heeft ze nog wel wat alcohol staan, Stephan weigert eerst met zijn domme hoofd "i dont like alcohol that much" Ariana kijkt hem verbijsterd aan maar langzaam beginnen er wat puzzelstukjes in elkaar te vallen bij hem....
Zo dat was deel 3
jeah man.. and dat girl lookt it troegh the fingers bekos valhallen is zooo sexyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |