Die mogen wel met mijn ballen spelenquote:
Vast welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar, zelfs met voetbal maak ik je in
Ik had het over het vrouwen WK de laatste 16.quote:
Ja maar niet allemaal tochquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vast wel
maar vrouwelijke sporters zijn vaak niet zo aantrekkelijk, gespierd en geen grote tetten enzo
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die mogen wel met mijn ballen spelen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
"Zullen we ergens iets gaan eten?" stelt Gerrie voor. Heloef, de tijd helemaal vergeten, kijkt op zijn horloge en ziet verschrikt dat het al 8 uur s'avonds is.
"Ja, prima. Ik heb alleen niet zo heel veel geld bij" Zegt Heloef zacht. Zal zijn bekentenis over dat hij een arme sloeber hem parten gaan spelen?
"Achjoh, maakt niets uit. Dan gaan we gewoon een hamburger scoren bij de Mac. Onder mijn appartement zit er toevallig een. Zullen we naar die gaan?"
"Hoe ver is dat lopen?" Vraagt Heloef. De arme drommel merkt de signalen totaal niet op.
Met eengezicht zegt Gerrie dat ze ook wel naar de Mac op de hoek kunnen gaan, en Heloef stemt hongerig toe, onwetend dat hij de fout van zijn nog jonge leven heeft gemaakt.
Einde deel 5
Mja die van Ome Henk vind ik niet zo en die andere kan ik niet vindenquote:
hoe groot?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe eens een sportster met flinke jonkers dan
Mijn ex heeft op redelijk niveau geturnd en had toch een goede voorgevelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe eens een sportster met flinke jonkers dan
Wuut?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
"Zullen we ergens iets gaan eten?" stelt Gerrie voor. Heloef, de tijd helemaal vergeten, kijkt op zijn horloge en ziet verschrikt dat het al 8 uur s'avonds is.
"Ja, prima. Ik heb alleen niet zo heel veel geld bij" Zegt Heloef zacht. Zal zijn bekentenis over dat hij een arme sloeber hem parten gaan spelen?
"Achjoh, maakt niets uit. Dan gaan we gewoon een hamburger scoren bij de Mac. Onder mijn appartement zit er toevallig een. Zullen we naar die gaan?"
"Hoe ver is dat lopen?" Vraagt Heloef. De arme drommel merkt de signalen totaal niet op.
Met eengezicht zegt Gerrie dat ze ook wel naar de Mac op de hoek kunnen gaan, en Heloef stemt hongerig toe, onwetend dat hij de fout van zijn nog jonge leven heeft gemaakt.
Einde deel 5
Jodeljump?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja die van Ome Henk vind ik niet zo en die andere kan ik niet vinden
HEHE als Gerrie mij mee uitnodigt naar de Mac onder haar appartement uitnodigt loop ik er naar toe al ligt het in Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Einde deel 5
Dat zei ik een half jaar geleden ook al tegen die vent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Valhallen![]()
Ga eens een boek schrijven en uitbrengen
Zal vanavond eens zoeken voor jequote:
Wat was er een half jaar geleden dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik een half jaar geleden ook al tegen die vent.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal vanavond eens zoeken voor je
Nu staan hier 3 computers te draaien en mijn downloadlaptop kan het allemaal niet meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |