quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrouwen horen niet te voetballenDat WK ook, het spijt me zeer maar ziet er gewoon niet uit
Hehe ik heb daar van genoten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrouwen horen niet te voetballenDat WK ook, het spijt me zeer maar ziet er gewoon niet uit
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je was al getrouwd he![]()
Gamen, voetbal kijken en dan ook nog voor Feyenoord zijn
Spannendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef ValHallen het volgende:
...De serveerster komt snel weer terug met de drankjes en ondertussen is er een conversatie begonnen tussen de drie. Na een wat onhandig en ongemakkelijk voorstelrondje gaat het gesprek over op het werk bij BNN. Gerrie kijkt verbaasd naar Heloef als blijkt dat hij ontzettend veel weet over de programma's waar zij aan meewerkt. Geholpen door de whiskey praten Heloef en Gerrie ongebreideld over haar werk, haar hobby's, zijn hobby's en nog veel meer, Zarayda vergetend. Ze kijkt glimlachend van Heloef naar Gerrie, begrijpt wat er aan de hand is en excuseert zich om naar de WC te gaan. Heloef en Gerrie merken het niet eens.
Het is twee uur later en we zijn op het punt gekomen dat Heloef en Gerrie merken dat Zarayda wel heel lang naar het toilet gaat. Gerrie checkt haar BB en ziet dat Zarayda al twee uur geleden een sms heeft achtergelaten dat ze was vergeten het gas uit te draaien en dat ze terug moest naar huis.
Heloef kijkt naar Gerrie terwijl ze hardop het smsje voorleest en verwacht teleurstelling te zien op haar knappe gezicht, maar niets is minder waar!
Einde deel 4
Ga je ook naar Malaga de 31e?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vanavond naar FC Dordrecht - Feyenoord
Dat werd de hele tijd gezongen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt als ik dat nummer hoor, dan moet ik steeds aan de meet denken
Denk het niet maar kan wel eens rondvragen of er vrienden gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga je ook naar Malaga de 31e?
Echt we hebben de 4 minuten versie nog gedraaid.quote:
haha, vind voetbal wel leuk op een veldje met vrienden.. maar profvoetbalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben echt een vrouw
Ik heb behoorlijk hoog gevoetbald trouwens, Rotterdamse selectie enzo. Maar ik lag elk seizoen ik het ziekenhuis ivm mijn knie. Nu ben ik weer aan het trainen enzo, en nu heb i zo nu en dan oefenwedstrijdjes. En ga ik in augustus weer voor het eerst trainen
Wel laag niveau, hoog kan niet meer
Dit is simpelweg briljant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef ValHallen het volgende:
...De serveerster komt snel weer terug met de drankjes en ondertussen is er een conversatie begonnen tussen de drie. Na een wat onhandig en ongemakkelijk voorstelrondje gaat het gesprek over op het werk bij BNN. Gerrie kijkt verbaasd naar Heloef als blijkt dat hij ontzettend veel weet over de programma's waar zij aan meewerkt. Geholpen door de whiskey praten Heloef en Gerrie ongebreideld over haar werk, haar hobby's, zijn hobby's en nog veel meer, Zarayda vergetend. Ze kijkt glimlachend van Heloef naar Gerrie, begrijpt wat er aan de hand is en excuseert zich om naar de WC te gaan. Heloef en Gerrie merken het niet eens.
Het is twee uur later en we zijn op het punt gekomen dat Heloef en Gerrie merken dat Zarayda wel heel lang naar het toilet gaat. Gerrie checkt haar BB en ziet dat Zarayda al twee uur geleden een sms heeft achtergelaten dat ze was vergeten het gas uit te draaien en dat ze terug moest naar huis.
Heloef kijkt naar Gerrie terwijl ze hardop het smsje voorleest en verwacht teleurstelling te zien op haar knappe gezicht, maar niets is minder waar!
Einde deel 4
4 minuten versie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt we hebben de 4 minuten versie nog gedraaid.
Ik ken wel wat meiden van vroeger die in het NL elftal voor vrouwen voetbalde, maar ook dat lijkt me niks hoor, die moesten gewoon bijna elke avond trainenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha, vind voetbal wel leuk op een veldje met vrienden.. maar profvoetbal!!!!!
quote:
vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel wat meiden van vroeger die in het NL elftal voor vrouwen voetbalde, maar ook dat lijkt me niks hoor, die moesten gewoon bijna elke avond trainen
Ik had ook nog een leven ernaast laat maar zeggen
DAT IS BEST LEUK JA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |