SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
Benny had zin in ijs, ik ook, en Knetter en Carooltje ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ijsjesmeet
Knetters idee zeker weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zaterdag dus, ik kan wel hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny had zin in ijs, ik ook, en Knetter en Carooltje ookEn toen werd de ijsjesmeet bedacht
ik haal wel een ijsje in de supermarktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny had zin in ijs, ik ook, en Knetter en Carooltje ookEn toen werd de ijsjesmeet bedacht
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zaterdag dus, ik kan wel hoor
vrijdagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zaterdag dus, ik kan wel hoor
gaat het nog wel door?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdag
Alleen komt mij donderdag beter uitMaar goed
Ik ga me vrijdag wel kapot haasten
Oh... die dag heb ik 'mannendag' met mn vrienden, beginnen om 12:00 met voetballen, daarna frituur, tafelvoetbal, gamen, pokeren en natuurlijk bierquote:
ja als het goed is gaat het doorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat het nog wel door?
ik moet nog ff kijken hoe ik het ga doen
maar ik ga het doen
Ik wil ook weer een keer voetballen, laatste oefenwedstrijd was een week voor de meetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh... die dag heb ik 'mannendag' met mn vrienden, beginnen om 12:00 met voetballen, daarna frituur, tafelvoetbal, gamen, pokeren en natuurlijk bier
Vorige keer ging de locatiebewoner van de mannendag rond 12 uur K.O. dus we moeten het ff goed over doen
Pokeren is tofquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh... die dag heb ik 'mannendag' met mn vrienden, beginnen om 12:00 met voetballen, daarna frituur, tafelvoetbal, gamen, pokeren en natuurlijk bier
Vorige keer ging de locatiebewoner van de mannendag rond 12 uur K.O. dus we moeten het ff goed over doen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
...Heloef weet even niks uit te brengen. Gerrie, het meisje van zijn dromen! Hij heeft haar al een keer ontmoet in Walibi maar dat was alleen een fotomoment. Nu krijgt hij eindelijk de kans om echt met haar te praten!
"J-ja is goed" Weet hij uit te brengen en Zarayda en Heloef lopen samen richting het Leidseplein.
Onderweg is Heloef stil terwijl Zarayda honderduit praat over allerlei koetjes en kalfjes. Het kan Heloef maar bar weinig interesseren omdat hij in zijn hoofd druk bezig is met het verzamelen van gespreksstof. De wandeling lijkt veel korter te duren dan normaal en met zijn hart kloppend in zijn keel ziet hij al in de verte zijn droomvrouw zitten.
Zarayda ziet haar ook zitten en zwaait enthousiast naar Gerrie, die op haar beurt met een nieuwsgierige blik op Heloef terug zwaait.
Ze gaan zitten naast Gerrie en de serveerster komt meteen aanlopen om hun bestelling af te nemen. Heloef besluit om drastische maatregelen te nemen en besteld een dubbele whiskey om wat spraakzamer te worden. Hij ziet de twee dames naar hem kijken, maar tot zijn opluchting ziet hij dat ze beide lichtelijk onder de indruk zijn van zijn keuze en ze bestellen allebei hetzelfde.
Einde deel 3
Ik rol hier echt van de bank af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
...Heloef weet even niks uit te brengen. Gerrie, het meisje van zijn dromen! Hij heeft haar al een keer ontmoet in Walibi maar dat was alleen een fotomoment. Nu krijgt hij eindelijk de kans om echt met haar te praten!
"J-ja is goed" Weet hij uit te brengen en Zarayda en Heloef lopen samen richting het Leidseplein.
Onderweg is Heloef stil terwijl Zarayda honderduit praat over allerlei koetjes en kalfjes. Het kan Heloef maar bar weinig interesseren omdat hij in zijn hoofd druk bezig is met het verzamelen van gespreksstof. De wandeling lijkt veel korter te duren dan normaal en met zijn hart kloppend in zijn keel ziet hij al in de verte zijn droomvrouw zitten.
Zarayda ziet haar ook zitten en zwaait enthousiast naar Gerrie, die op haar beurt met een nieuwsgierige blik op Heloef terug zwaait.
Ze gaan zitten naast Gerrie en de serveerster komt meteen aanlopen om hun bestelling af te nemen. Heloef besluit om drastische maatregelen te nemen en besteld een dubbele whiskey om wat spraakzamer te worden. Hij ziet de twee dames naar hem kijken, maar tot zijn opluchting ziet hij dat ze beide lichtelijk onder de indruk zijn van zijn keuze en ze bestellen allebei hetzelfde.
Einde deel 3
whehe.. dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik rol hier echt van de bank af.
En het was niet in Walibi het was voor de studio van 3FM even belangrijk om te melden.
Ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop dat het verplaatst wordt naar donderdag
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
16. Partyzoo DJ Team - Lecker In Die Snee
Als dit geen klassieker meer is
Het is dat zei wat tegen mij zei toen ik die schoen in me gezicht kreeg anders had ik nooit met haar gepraat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. dat dacht ik dus ook al
ze vroeg je zelfs hoe het met je ging en alles.. 1 op 1 momentje enzo
Je doet ook nog eens aan voetbal??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een keer voetballen, laatste oefenwedstrijd was een week voor de meet
quote:
De jongens hebben het goed gedaan man.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
De jongens hebben het goed gedaan man.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Als ik aan de finale terug denk wordt ik instant chagrijnig, nog steeds
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je doet ook nog eens aan voetbal??
post pics die bewijzen dat je een vrouw bent nu!!
Nog steeds?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb gehuildquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toevallig voor feyenoord?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben echt een vrouw
Ik heb behoorlijk hoog gevoetbald trouwens, Rotterdamse selectie enzo. Maar ik lag elk seizoen ik het ziekenhuis ivm mijn knie. Nu ben ik weer aan het trainen enzo, en nu heb i zo nu en dan oefenwedstrijdjes. En ga ik in augustus weer voor het eerst trainen
Wel laag niveau, hoog kan niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |