quote:
En ik denk eraan om er een te kopen van die veiling.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ha! die tele uit de OP heb ik ook gehad..!
Jij koopt hem nieuw, zodra je hem op Marktplaats zet is hij direct tweedehands.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
[..]
En ik denk eraan om er een te kopen van die veiling.
En direct door te verkopen...alleen welke...
Wat is Gfs? Misschien wil ik wel meedoenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zondag bestel ik bij Gfs. Wie mee wil doen kan het doorgeven via pm.
www.guitarfetish.comquote:Op maandag 18 juli 2011 18:03 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wat is Gfs? Misschien wil ik wel meedoen
Da's waar, maar misschien hou ik 'm ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij koopt hem nieuw, zodra je hem op Marktplaats zet is hij direct tweedehands.
ik weet zeker dat je deze gitaren tegen soortgelijke prijs weer kan doorverkopen. En iets verlies is echt niet erg aangezien je het zelf eerst gaat gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's waar, maar misschien hou ik 'm ook wel.![]()
Mits op goede prijs kunnen kopen zou het toch nog wel een keer uitkunnen.
Anders ken ik nog wel iemand die regelmatig optreedt die 'm misschien wel een keer wil hebben.
Anders hou ik 'm wel idd; direct een leuk verjaardagscadeau voor mezelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je deze gitaren tegen soortgelijke prijs weer kan doorverkopen. En iets verlies is echt niet erg aangezien je het zelf eerst gaat gebruiken
Fixed!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
zo ff eens een RATM cover maken
eerst die Braddie solo maar eens leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
quote:
Dan sla ik deze ronde even over. Ik denk niet dat ik er dan al uit ben welke pups ik wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zondag bestel ik bij Gfs. Wie mee wil doen kan het doorgeven via pm.
Die is dan ook awesome.quote:
Ja, dat wel. Helaas heeft een of andere sukkel hem van me gejat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef brother52 het volgende:
We hebben eindelijk een datum geprikt voor de 3e reünie van Green Cheese.
Welke twijfel je over?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan sla ik deze ronde even over. Ik denk niet dat ik er dan al uit ben welke pups ik wil.
Killing in the name?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
zo ff eens een RATM cover maken
eerst die whammy solo maar eedns leren
Dream 90, Dream 180, Crunchy Frog Pat, Mean 90, Fat pat.quote:
Ik zou ook niet weten hoe ze verder zouden moeten. Ik had dit overigens een jaar geleden al gehoord, maar toen leek het me echt zo'n metal-gerucht...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef brother52 het volgende:
Als ik het goed gelezen heb, is het ook het einde van Life of Agony.
Is al een tijdje aangepast in de Wiki, dus TS; plakken maarquote:
Ik had het nog niet gehoord maar toen Keith/Mina over dat hele transgender gedoe begon was het al vrij duidelijk dat het over was met LOA.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ze verder zouden moeten. Ik had dit overigens een jaar geleden al gehoord, maar toen leek het me echt zo'n metal-gerucht...
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is al een tijdje aangepast in de Wiki, dus TS; plakken maar
Een duetje met sharon van adel daarentegenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Cynic het volgende:
Hm, Life of Agony wordt er ook niet stoerder op zo...
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Of nog beter een duetje met genesis p-orridge
[ afbeelding ]
Throbbing Gristle is echt een gaaf bandje kwa muziek maar vooral genesis p-orridge en cosey fanni tutti hebben in de jaren 70 zieke shit gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was genesis nog man trouwens en nu is hij niks
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
wow netjesquote:
quote:
Lekker man.quote:
Yep, netjes. Twee dingetjes, als ik zo vrij mag zijnquote:
Hij leek er ook niet zo heel veel zin meer in te hebben inderdaad. Nouja, het is weer eens wat anders... Tijd voor een LOA coverband!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord maar toen Keith/Mina over dat hele transgender gedoe begon was het al vrij duidelijk dat het over was met LOA.
Ze waren de laatste tijd ook alleen maar aan het teren op de oude successen.
Elke keer heel River Runs Red spelen gaat natuurlijk ook een keer vervelen.
Consider it done.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is al een tijdje aangepast in de Wiki, dus TS; plakken maar
Klopt. De inspiratie was wel een beetje weg. Hij stond afgelopen jaar op Speedfest ook heel anders op het podium dan in 2004/5 toen ze net weer bij elkaar waren.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij leek er ook niet zo heel veel zin meer in te hebben inderdaad. Nouja, het is weer eens wat anders... Tijd voor een LOA coverband!
Pluis in de OPquote:
Gelijk doen, zeker voor dat geld. Krijg je geen spijt van!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Zal ik gelijk locking tuners erop zetten of niet ?
Scheelt 7 dollar.
Eigenlijk 3 keer niks is dat maargoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Normale manier is dus dat je je snaren in je brug vastzet en dan doortrekt naar je tuners he.![]()
Wat ik doe is ik meet uit hoeveel snaar ik nodig heb, knip de ball end eraf en wikkel op de juiste plek een paar keer om de tuner. en dan zet je hem vast in je brug. Heeft wel wat kracht nodig (middels tang) maar het scheelt vrij veel stemwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.quote:Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Normale manier is dus dat je je snaren in je brug vastzet en dan doortrekt naar je tuners he.![]()
Wat ik doe is ik meet uit hoeveel snaar ik nodig heb, knip de ball end eraf en wikkel op de juiste plek een paar keer om de tuner. en dan zet je hem vast in je brug. Heeft wel wat kracht nodig (middels tang) maar het scheelt vrij veel stemwerkHoop mensen met een Floyd brug steken sowieso de snaar met de ball-end aan de headstokkant er in, met een beetje slack. Als je dan je snaar bij je brug breekt, kun je hem wat losser draaien en opnieuw insteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.
Echt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
64 jaar, en èindelijk laat hij ook zien dat hij oud is(Geen haar verf meer/extensions)
Hij gebruikt een kill switch en door de kracht van zijn linkerhand denk ik dat hij het geluid produceert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Trollscience het volgende:
Hoe de fuck speelt hij? Hij slaat geen snaren aan?
Ja dat dacht ik al, alleen ik wist niet dat je zo hard kon hammeren dat je fatsoenlijk volume krijgtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hij gebruikt een kill switch en door de kracht van zijn linkerhand denk ik dat hij het geluid produceert.
Het zal iets anders liggen denk ik (Correct me if I'm wrong), maar dat hij die switch gebruikt is zeker, doet Buckethead zelf namelijk ook vrij veel.
Ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:06 schreef Svyatagor het volgende:
Veel gain, en een goede compressor.
Zie ook nummer 15 van deze (epische) lijst:
http://www.wordmagazine.co.uk/40noises-2
Zoek maar naar foto`s van hem met Kerry Ellis!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt?*Moet een foto van hem zien
Pics or did not happen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Mijn tele is bijna af, moest alleen naar mijn werk toe voordat ik em kon besnaren en afstellen. Maar daar hebben we morgen de hele dag voor
Ja, Heer Moses!.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
Hey kijk en Jamie!
Iemand enig idee waar ik deze snaren kan vinden? Op veel plekken zijn ze 'niet meer leverbaar,etc,etc'
'Ernie Ball 3220 Nickel Power Slinky Electric Guitar Strings'
Nog steeds bezig met het exact opnoemen van je spullen? Wil je er dan in het vervolg ook even een serienummer bij zetten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Heer Moses!.
Ik vraag me overigens af he. Zouden ze bij PRS de Headstock hebben afgekeken van de Brian May Red Special?, volgens mij wel, maar ik kan er ook naast zitten.
Hoho, niet mijn spullen... ik vroeg me gewoon af of de Brian May Red Special(zoals de gitaar van Brian May heet) een inspiratie was voor PRS, heeft helemaal niets met mijn gitaar te maken, anders had er wel gestaan *mijn gitaar* of *brian may signature*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met het exact opnoemen van je spullen? Wil je er dan in het vervolg ook even een serienummer bij zetten?![]()
Verder, geen idee.
Heer Moses? Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Heer Moses!.
Ik vraag me overigens af he. Zouden ze bij PRS de Headstock hebben afgekeken van de Brian May Red Special?, volgens mij wel, maar ik kan er ook naast zitten.
Dat wrak heeft nooit een gitaarbouwer geinspireerdquote:
Ok dank!, nee het leek zo, omdat ze qua headstock aardig op elkaar lijken(vind ik persoonlijk)quote:
Braddie, wat bedoel je met Moses?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok dank!, nee het leek zo, omdat ze qua headstock aardig op elkaar lijken(vind ik persoonlijk)
Ik bedoel de linker, dat is Jamie Humphries.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Braddie het volgende:
Jamie Moses!, Tour muzikant van Queen en Paul Rodgers!
??? Dat is Jamie iig, tourt al een hele tijd met Brian.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Braddie het volgende:
Ooh, haha, die ken ik dan weer niet... Ben heel erg thuis in Queen, nou denk ik persoonlijk ook dat die foto van de Anthem Tour van Kerry is
Ga ik eens checken binnenkort!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef Braddie het volgende:
Waanzinnig album van Brian May en Eddie Van Halen trouwens - starfleet, daar staat een 12 minuten durent nummer op genaamd, bluesbreaker, dat nummer is echt 10 minuten lang alleen maar freaken van de heren.
De gitaar riffs klinken echt vet maar de zang past er niet helemaal bij (of het raakt mij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Alter Bridge is tof ja
Hier een nieuw nummer van m'n bandjeWat rustigere rock geen geschreeuw en harde riffs, maar meer de rock kant op
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://picosong.com/8sn/
Klinkt lekker man!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Alter Bridge is tof ja
Hier een nieuw nummer van m'n bandjeWat rustigere rock geen geschreeuw en harde riffs, maar meer de rock kant op
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://picosong.com/8sn/
Gaaf!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef guitarist het volgende:
SPAM!
Vanmiddag opgenomen, wát een held.
Komen eraan.quote:
Ik vind het vreselijke auto's, maar dat soort types ligt me gewoon niet. Die dingen zijn wel taai. Pas alleen op voor monumenten, kunnen ze slecht tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:26 schreef Niles-Crane het volgende:
DEAN wat vind jij nou van zo'n bakkie?
http://link.marktplaats.nl/461638443
Zou ik best in willen rijden wanneer ik m'n rijbewijs heb
Onder de 150 qua kilometers, 5deurs, goedkoop in de wegenbelasting...
speelt het een beetje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Headstock, Custom design, niet in enigzins iets gejat van mijn ibanez![]()
[ afbeelding ]
Body
[ afbeelding ]
Zilveren knoppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Veel beter zoAlleen zijn die van een andere gitaar dus even bestellen
[ afbeelding ]
Niet echt vingerafdruk ongevoelig maargoed. Die gekleurde balletjes heb ik ook al een poos niet meer gezien. (Nee ik vind ze niet zo fijn spelen.)
Tuners zijn inderdaad ronduit kut. En hals mag iets vlakker geschuurd worden nog. Dus hij gaat weer uitelkaar morgen
En in de 3e foto had ik alweer ruzie met de hoge e die ik doormidden getrokken hebVraag me niet hoe
Ik was het van plan, maar heb het toch maar niet gedaan. Ooit ga ik er nog wel een bouwen hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Sssh.
Dat is voor dikke bassisten![]()
Die van thomann. Die had iemand anders hier toch ook ?
Neem je dan ook zo'n pakketje van thomann of doe je het dan meteen goed?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik was het van plan, maar heb het toch maar niet gedaan. Ooit ga ik er nog wel een bouwen hoor
Zijn er betere doe-het-zelf kits te krijgen dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem je dan ook zo'n pakketje van thomann of doe je het dan meteen goed?
wel een beetje een ''kijk mij eens stoer zijn'' opmerking zeg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt als kit te krijgen. Maar je kunt het wel helemaal zelf samenstellen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zijn er betere doe-het-zelf kits te krijgen dan?
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
wel een beetje een ''kijk mij eens stoer zijn'' opmerking zeg.
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.quote:Is toch prima pakket als je net begonnen bent met gitaar spelen, wil experimenteren met bouwen of gewoon een betaalbaar project wil doen...
Ja dat is toch wel een verschil, als je alles zelf gaat samenstellen moet je een halve timmerman zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.
Omdat het erg overkomt van: zo'n Thomann pakketje is helemaal niets... En daaronder geef ik aan waarom het wel iets zou kunnen zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
[..]
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.
Dit,quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
Nee hoor, kijk bijvoorbeeld maar eens op de site van Warmoth.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel een verschil, als je alles zelf gaat samenstellen moet je een halve timmerman zijn
Een gozer die ik ken bouwt z'n eigen gitaren, maar dan echt alles vanaf het hout bewerken enz en alles zelf. Maar hij zegt zelf ook, je gaat sowieso duurder uitzijn dan een gitaar in de winkel kopen. Een gitaar zelf bouwen doe je omdat je iets kan maken wat iets precies aan jouw eisen voldoet en natuurlijk als je het leuk vindt om te knutselen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
[..]
zó'n Suzuki Swift is het niet hequote:Op woensdag 20 juli 2011 06:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke auto's, maar dat soort types ligt me gewoon niet. Die dingen zijn wel taai. Pas alleen op voor monumenten, kunnen ze slecht tegen.
Equote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
De gitaar riffs klinken echt vet maar de zang past er niet helemaal bij (of het raakt mij in ieder geval niet)
n bedankt voor de reactiequote:
gewoon goedkoop, dan verlies ik ook niet zo veel als ik iets verknalquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt best goed!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
GodverProject overschreven, alleen een mixdown over
crap
http://picosong.com/8F9/
Dat is er over van gebleven. Okee ik kán het wel in elkaar zetten heb alle audio los maar dat is weer een teringwerk. Maar opzich vind ik hem zo al tof geworden. Alleen jammer dat ik die solo niet goed erin kan zetten. Had ff wat half geimiporviseerd erin gezet maarja dat staat nu dus vast
Gaaf!quote:
IDK Waar dit een cover van is, maar deze is vel vet!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit heb ik tot nu toe voor m'n cover
http://picosong.com/8ni/
Seether - Broken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
IDK Waar dit een cover van is, maar deze is vel vet!
Maar hoe krijg je dat effect met iPhone?
Ik heb het geprobeerd. Maar ik zie niet zulke rare oscilloscoop vormen
Klinkt dat B akkoord? Dan zou ik hem mooi laten staan en de rest erop aanpassen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:32 schreef Aresdreams het volgende:
shit, gister toetsen opgenomen voor het muziek stukje waar ik al tijdje mee bezig ben, blijkt dat ik voor de akoestische gitaar een enorme blunder gemaakt heb... i.p.v. een C akkoord heb ik een B akkoord gespeeld
dat wordt dus binnenkort opnieuw opnemen, denk wanneer de toetsen af zijn...
Probeer het eens tegen het daglicht in. Zodat decamera de lucht in kijkt langs je snaren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
IDK Waar dit een cover van is, maar deze is vel vet!
Maar hoe krijg je dat effect met iPhone?
Ik heb het geprobeerd. Maar ik zie niet zulke rare oscilloscoop vormen
Nee, niet echt, het stuk is ook meer in C geschreven, dus liever dat ik dat stuk aanpas, dan de andere stukken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt dat B akkoord? Dan zou ik hem mooi laten staan en de rest erop aanpassen.
Echt shredders heb je hier niet. Wel van die nare veel te goede incognito shredders zoals Cynicquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Was me nooit opgevallen dit topic.
Zijn jullie zelf gitaristen of meer de die hard gitaar freaks?
En welke soort gitaristen dan, soort shredders of niet?
Gitaarfreak, kan geen nummer spelen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Ik ben ook componist en schrijver. Dus niet puur gitaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Tsjaquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Ik ben zelf een simpele gitarist, kan wat akkoordjes, speel voornamelijk solotjes, en probeer wat harmonie`s ala Brian May af en toe, Shredden doe ik niet(kan ik ook niet echt.. al word ik al wel vrij vlot in m`n vingers) Tuurlijk, het is wel fijn om eens op een oude Les Paul te kwijlen(en te spelen), maar het maakt mij persoonlijk niet uit of een gitaar 1 jaar oud is, of 40.. het gaat er om of je er mee verbonden bent! Soleren doe k overigens meer Pentatonisch/mineur/majeur, al dat geneuzel van Myxolidisch adorisch lydisch etc, hou me daar niet echt mee bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Idem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaarfreak, kan geen nummer spelen!
Ik heb je post zowel 99% simpeler als doeltreffender gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een simpele gitarist, kan wat akkoordjes, speel voornamelijk solotjes, en probeer wat harmonie`s ala Brian May af en toe, Shredden doe ik niet(kan ik ook niet echt.. al word ik al wel vrij vlot in m`n vingers) Tuurlijk, het is wel fijn om eens op een oude Les Paul te kwijlen(en te spelen), maar het maakt mij persoonlijk niet uit of een gitaar 1 jaar oud is, of 40.. het gaat er om of je er mee verbonden bent! Soleren doe k overigens meer Pentatonisch/mineur/majeur, al dat geneuzel van Myxolidisch adorisch lydisch etc, hou me daar niet echt mee bezig
Ja
Ik ga niet bieden, heb zo'n teringlange verlanglijst staan qua spullenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem.
![]()
Trouwens, waren er hier nog meer mensen die gingen bieden op daan dinsdag? En wat?![]()
Ik had ooit iets gelezen als kabeltjes o.id..
Dat heeft hij zelf ook nooit ontkend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
Dean is overigens wel een echte shredder
Ik denkt dat de nieuwe HD serie van line beter is, maar dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met dit ding?
http://www.feedback.nl/sh(...)o=105383#description
In de studio waar we altijd opnemen hangt de voorganger van dat ding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
De HD serie schijnt inderdaad een stukje beter te zijn. Ze hebben bij de ontwikkeling van die serie alles vanaf de grond af opnieuw opgebouwd maar daar is volgens mij geen rackversie van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:18 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik denkt dat de nieuwe HD serie van line beter is, maar dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen.
Zelf heb ik een Digidesign Eleven Rack waar ik erg tevreden mee ben. Misschien de moeite waard om ook even naar te kijken?
Amp modeling van line 6 is top, maar echt een overvloed aan keuzemogelijkheden. En de echte, vuige, warme ronkende buizenfeel haal je er toch net niet uit, imo. Maar voor thuis / studio, pielen met de computer, is zo'n ding top.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef mr-green het volgende:
Ok, ik wil mijn gitaar gaan afstellen. Nu kan ik dit laten doen (kost mij waarschijnlijk 60/80 euro) of ik ga het zelf doen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ben wel redelijk handig en zie het wel als een uitdaging
Moeilijke keuze...
Duur, afstellen zou ook prima moeten kunnen voor 30-40 euro...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef mr-green het volgende:
Ok, ik wil mijn gitaar gaan afstellen. Nu kan ik dit laten doen (kost mij waarschijnlijk 60/80 euro) of ik ga het zelf doen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ben wel redelijk handig en zie het wel als een uitdaging
Moeilijke keuze...
De hals moet worden nagekeken (waarschijnlijk iets worden bijgesteld), nieuwe snaren erop (heb ik wel ervaring meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor gitaar is het die afgesteld moet worden ?
En wat wil je eraan afgesteld hebben
Nee gewoon simpele LP (Jordan)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Delft![]()
Wat voor gitaar is het, toch geen zwevende brug of iets he ?
Nog nooit denk ik, of het moet in de winkel zijn gebeurd...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Is hij eerder al eens afgesteld of nog nooit dan ?
Ok top, ik ga dit weekend of volgende week nieuwe snaren erop zetten en dan laat ik je weten hoe en wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ik wil het wel voor je doen dan is opzich niet zoveel werk, alleen de snaren kan ik dan niet ter plekke voor je doen dat moet je eignelijk zelf even een paar dagen ervoor doen dat ze goed ingespeeld zijn, een gitaar afstellen waar snaren opzitten waar nog rek in zit is geen doen![]()
er zitten nu 009 snaren op, ben van plan D'addario 010 snaren erop te zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Prima, ff goed voor jezelf dan bepalen wat voor snaren je neemt en dan consequent dezelfde blijven gtebruiken als hij eenmaal afgesteld is.
Soms stem ik de gitaar wel naar D maar meestal staat het toch wel in standaard E.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Speel je vaakin andere stemmingen nog of normaal gewoon in E ?
En 10 is een prima gemiddelde inderdaad
Ik misschien wel. maar met nadruk op misschien,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er over te denken twee passieve elementen in 1 van m'n LTD's te donderen. Setje SD's
Als ik het ga doen heeft dan hier iemand interesse in een EMG setje (81/60 9V).
Dean waarschijnlijk wel
Ja als in gitarist of ja als in gitaar freak?, of.... ja als in nèè je kan niet spelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb je post zowel 99% simpeler als doeltreffender gemaakt.
Graag gedaan
And as for me: speel inmiddels dik 3 jaar(de tijd vliegt)
Hele grote kans ja! Morgen ben ik in Rotterdam, kom je de SG brengen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er over te denken twee passieve elementen in 1 van m'n LTD's te donderen. Setje SD's
Als ik het ga doen heeft dan hier iemand interesse in een EMG setje (81/60 9V).
Dean waarschijnlijk wel
Is dat morgen alquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet er tegen tien uur zijn tot laat in de avond. Roadgrill
Dat, of de Slash set...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
SH2 - SH4 is toch een beetje de meest bekende SD set ?
Ja, volgens mij wel. SH4 is sowieso erg lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep, die kun je bij Thomann en Musicstore zelfs als setje bestellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
In Duitsland is dat setje goedkoper.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.voxhumanawebst(...)227&products_id=2930
Opzich een oké aanbieding
En het geld van die EMG's compenseert het da ook weer
Maar goed dat ik verder nog geen plannen had voor morgen.quote:
Kon hem daar niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Duitsland is dat setje goedkoper.
http://www.thomann.de/nl/seymour_duncan_sshjb_jazz_rodded_humbucker.htmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kon hem daar niet zo snel vindenthomann site werkte neit helemaal mee
Die zijn nieuw iets meer dan 100 euro per stuk toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is een nette prijs voor een setje EMG's ? (81/60) tweedehands dan uiteraard
Iets linksquote:
Dat mag natuurlijk, maar die kans acht ik niet zo groot.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan ze wel voor je vast houden als er hier voor de rest niemand interesse heeft
Ik was aan het kijken of er nog een goede LP of SG voor rond de 100 euro op stond.quote:
Ja, op zich wel maar aan de andere kant is het maar goed ook. Had er nu wat leuks voor me gestaan, dan zou dat mijn 3e gitaar worden binnen een half jaar tijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat is wel kut dat je een lefty moet hebben stuk minder aanbod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ziet het er bij hun uit alsof het fucking makkelijk is?
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 23-07-2011 00:47:49 ]
Ik ben dus van plan om morgen een setje hiervan te halen. Misschien toch maar een doos halen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef brother52 het volgende:
Feedback is ook handig bezig.
Een doos met 10 setjes d'addario EXL 110 betaal je ¤40 voor terwijl je voor 3 setjes ¤10 kwijt bent.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou een doos en een rekenmachine kopen
De oude Epi van Dribbol!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Nice! een gibson? (sorry, geen zin om alles terug te lezen)
Normaal kost die set echt geen 898 euro hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:15 schreef mr-green het volgende:
Best mooie aanbieding volgens mij:
http://www.feedback.nl/sh(...)o=105847#description
Op m'n Indie heb ik een leuke mod. Een toneknop laten omzetten naar volume knop, een volume knop voor beide elementen dus, als je dan van een het volume dicht draait is je elementschakelaar een killswicht!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit er aan te twijfelen als ik 1 EC ombouw om er een killswitch in te zetten.
In de drumbreak en je wil het publiek mee laten klappen, zodat je gitaar niet gaat rondzingen!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:16 schreef Cynic het volgende:
Waar gebruik je eigenlijk een killswitch voor? Ik heb daar nooit echt het nut van ingezien. Misschien als je Buckethead bent, of Tom Morello...
mp3's or it did not happenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef Svyatagor het volgende:
Eindelijk dan toch een Blues Junior gekocht.Tweed
Check this!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef W1ckeDxt het volgende:
Weet je wat me gaaf lijkt?
Een eigen KillSwitch Pedal bouwen, maar dan een stuk 'geavanceerder' dan gewoon de volume veranderen.
Ben er nog niet uit maar moet iets vets mee te bedenken zijn..
Kan prima met je tuner of volumeknopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
In de drumbreak en je wil het publiek mee laten klappen, zodat je gitaar niet gaat rondzingen!!
Balenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef KaMo het volgende:
Is het een keer pro opgenomen, is nogsteeds de bas weg![]()
Misschien het filmpje rippen en thuis bas erover opnemen...
Of is dat ethisch niet verantwoord?
Valium aan de trommelaar geven voor de gigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef KaMo het volgende:
Ach, wij hebben niks betaald ofzo, ben al lang blij dat ze dit gedaan hebben
Als ik een keer zin of tijd heb probeer ik er wel eens iets van te maken!
Grappig eigenlijk, dat we dit nummer live bijna 2x te snel spelen
Vet, goede keus!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef Svyatagor het volgende:
Eindelijk dan toch een Blues Junior gekocht.Tweed
vet man thanks!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Check this!
http://www.beavisaudio.com/projects/StutterPedal/index.htm
Of kijk eens op;
http://www.newtone-online(...)c099b1a4b4&board=2.0
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef brother52 het volgende:
Feedback is ook handig bezig.
Een doos met 10 setjes d'addario EXL 110 betaal je ¤40 voor terwijl je voor 3 setjes ¤10 kwijt bent.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben dus van plan om morgen een setje hiervan te halen. Misschien toch maar een doos halen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef mr-green het volgende:
Ben ik net bij feedback om snaren te halen (en natuurlijk gelijk weer wat andere zooi) ga ik afrekenen blijken er ook setjes van 3 te zijn voor die d'addario. En die kosten maar 10 euro. Reken uit je winst
Heb ik scenes van gezien ja, best leukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteravond was It Might Get Loud (in 'Het uur van de Wolf')op tv. Ik wou het hier posten, maar ben het vergeten..![]()
Hij is vast nog wel terug te zien via uitzending gemist!![]()
[ afbeelding ]
Ook gezien:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteravond was It Might Get Loud (in 'Het uur van de Wolf')op tv. Ik wou het hier posten, maar ben het vergeten..![]()
Hij is vast nog wel terug te zien via uitzending gemist!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Iemand91 het volgende:
"It Might Get Loud" is ook weer voor.
Echt origineel zijn ze niet meer.Jimmy Page heeft een vette Les Paul (normaal geen fan van die kleuren maar nu eigenlijk weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ziet het er bij hun uit alsof het fucking makkelijk is?![]()
)
Heb 'm over een paar dagen in huis, dan volgen er zeker pics!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vet, goede keus!
Smaakvolle pics or did not happen!
Het was goed begrijp ik? En een SG erbij, congrats! Gaan daar de SD's in?quote:
Eerst niet. Eerst een ander setje. En heb eerst toch nog geen EMG'squote:Op zondag 24 juli 2011 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het was goed begrijp ik? En een SG erbij, congrats! Gaan daar de SD's in?
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Less is helemaal niet more. Dat kan niet.
Of, in de woorden van Eddie Vedder:
There's those thinking more or less: less is more.
But if less is more, how you're keeping score?
Means for every point you make your level drops,
kinda like it's starting from the top.
You can't do that...
Nee man, neck -en middlestandje zijn juist zo lekker op een tele.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef TeleluvR het volgende:
Zit er sterk aan te denken om mijn 52RI te 'veresquieren'...
Less is more enzo...
[ afbeelding ]
Wil je het wel eens laten om Eddie te misquoten!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Less is helemaal niet more. Dat kan niet.
Of, in de woorden van Eddie Vedder:
There's those thinking more or less: less is more.
But if less is more, how you're keeping score?
Means for every point you make your level drops,
kinda like it's starting from the top.
You can't do that...
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef brother52 het volgende:
Oh damn. Ik weet ineens weer wat ik gister vergeten ben....
Cool, waar heb je de Tweed besteld?quote:Op zondag 24 juli 2011 08:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb 'm over een paar dagen in huis, dan volgen er zeker pics!
Geluid was goed hoorde ikquote:
eBay! Ze worden volgens mij niet meer nieuw gemaakt.quote:
Geen Valium in Max! Zijn hyperdrumstijl is juist zo kenmerkend onsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Valium aan de trommelaar geven voor de gig![]()
* Don't try this on stage ...
Moah valt mee, ik hoef nu nooit meer plectrums te kopen. Oude CD's, oude pasjes. Bankpasjes van vrienden. Ik heb voortaan altijd plectrums!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:18 schreef KaMo het volgende:
Ik heb net gekeken, wel vrij duur moet ik zeggen
Tja, ik vind 'm op ebay voor rond de 25 pond/euro/dollar. Of dat goedkoop of duur is, is aan jou.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:18 schreef KaMo het volgende:
Ik heb net gekeken, wel vrij duur moet ik zeggen
Maar zijn dat dan ook prettig spelende plectrums/plectra? Ik ben daar vrij kieskeurig in namelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef guitarist het volgende:
[..]
Moah valt mee, ik hoef nu nooit meer plectrums te kopen. Oude CD's, oude pasjes. Bankpasjes van vrienden. Ik heb voortaan altijd plectrums!
Dat ookquote:Op maandag 25 juli 2011 14:36 schreef mdvries_2 het volgende:
Mja inderdaad, scherpe hoekjes van cd's bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |