De gitaar riffs klinken echt vet maar de zang past er niet helemaal bij (of het raakt mij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Alter Bridge is tof ja
Hier een nieuw nummer van m'n bandjeWat rustigere rock geen geschreeuw en harde riffs, maar meer de rock kant op
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://picosong.com/8sn/
Klinkt lekker man!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Alter Bridge is tof ja
Hier een nieuw nummer van m'n bandjeWat rustigere rock geen geschreeuw en harde riffs, maar meer de rock kant op
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://picosong.com/8sn/
Gaaf!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef guitarist het volgende:
SPAM!
Vanmiddag opgenomen, wát een held.
Komen eraan.quote:
Ik vind het vreselijke auto's, maar dat soort types ligt me gewoon niet. Die dingen zijn wel taai. Pas alleen op voor monumenten, kunnen ze slecht tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:26 schreef Niles-Crane het volgende:
DEAN wat vind jij nou van zo'n bakkie?
http://link.marktplaats.nl/461638443
Zou ik best in willen rijden wanneer ik m'n rijbewijs heb
Onder de 150 qua kilometers, 5deurs, goedkoop in de wegenbelasting...
speelt het een beetje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Headstock, Custom design, niet in enigzins iets gejat van mijn ibanez![]()
[ afbeelding ]
Body
[ afbeelding ]
Zilveren knoppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Veel beter zoAlleen zijn die van een andere gitaar dus even bestellen
[ afbeelding ]
Niet echt vingerafdruk ongevoelig maargoed. Die gekleurde balletjes heb ik ook al een poos niet meer gezien. (Nee ik vind ze niet zo fijn spelen.)
Tuners zijn inderdaad ronduit kut. En hals mag iets vlakker geschuurd worden nog. Dus hij gaat weer uitelkaar morgen
En in de 3e foto had ik alweer ruzie met de hoge e die ik doormidden getrokken hebVraag me niet hoe
Ik was het van plan, maar heb het toch maar niet gedaan. Ooit ga ik er nog wel een bouwen hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Sssh.
Dat is voor dikke bassisten![]()
Die van thomann. Die had iemand anders hier toch ook ?
Neem je dan ook zo'n pakketje van thomann of doe je het dan meteen goed?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik was het van plan, maar heb het toch maar niet gedaan. Ooit ga ik er nog wel een bouwen hoor
Zijn er betere doe-het-zelf kits te krijgen dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem je dan ook zo'n pakketje van thomann of doe je het dan meteen goed?
wel een beetje een ''kijk mij eens stoer zijn'' opmerking zeg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem je dan ook zo'n pakketje van thomann of doe je het dan meteen goed?
Niet echt als kit te krijgen. Maar je kunt het wel helemaal zelf samenstellen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zijn er betere doe-het-zelf kits te krijgen dan?
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
wel een beetje een ''kijk mij eens stoer zijn'' opmerking zeg.
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.quote:Is toch prima pakket als je net begonnen bent met gitaar spelen, wil experimenteren met bouwen of gewoon een betaalbaar project wil doen...
Ja dat is toch wel een verschil, als je alles zelf gaat samenstellen moet je een halve timmerman zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.
Omdat het erg overkomt van: zo'n Thomann pakketje is helemaal niets... En daaronder geef ik aan waarom het wel iets zou kunnen zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
[..]
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.
Dit,quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
Nee hoor, kijk bijvoorbeeld maar eens op de site van Warmoth.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel een verschil, als je alles zelf gaat samenstellen moet je een halve timmerman zijn
Een gozer die ik ken bouwt z'n eigen gitaren, maar dan echt alles vanaf het hout bewerken enz en alles zelf. Maar hij zegt zelf ook, je gaat sowieso duurder uitzijn dan een gitaar in de winkel kopen. Een gitaar zelf bouwen doe je omdat je iets kan maken wat iets precies aan jouw eisen voldoet en natuurlijk als je het leuk vindt om te knutselen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |