De gitaar riffs klinken echt vet maar de zang past er niet helemaal bij (of het raakt mij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Alter Bridge is tof ja
Hier een nieuw nummer van m'n bandjeWat rustigere rock geen geschreeuw en harde riffs, maar meer de rock kant op
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://picosong.com/8sn/
Klinkt lekker man!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Alter Bridge is tof ja
Hier een nieuw nummer van m'n bandjeWat rustigere rock geen geschreeuw en harde riffs, maar meer de rock kant op
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://picosong.com/8sn/
Gaaf!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef guitarist het volgende:
SPAM!
Vanmiddag opgenomen, wát een held.
Komen eraan.quote:
Ik vind het vreselijke auto's, maar dat soort types ligt me gewoon niet. Die dingen zijn wel taai. Pas alleen op voor monumenten, kunnen ze slecht tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:26 schreef Niles-Crane het volgende:
DEAN wat vind jij nou van zo'n bakkie?
http://link.marktplaats.nl/461638443
Zou ik best in willen rijden wanneer ik m'n rijbewijs heb
Onder de 150 qua kilometers, 5deurs, goedkoop in de wegenbelasting...
speelt het een beetje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Headstock, Custom design, niet in enigzins iets gejat van mijn ibanez![]()
[ afbeelding ]
Body
[ afbeelding ]
Zilveren knoppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Veel beter zoAlleen zijn die van een andere gitaar dus even bestellen
[ afbeelding ]
Niet echt vingerafdruk ongevoelig maargoed. Die gekleurde balletjes heb ik ook al een poos niet meer gezien. (Nee ik vind ze niet zo fijn spelen.)
Tuners zijn inderdaad ronduit kut. En hals mag iets vlakker geschuurd worden nog. Dus hij gaat weer uitelkaar morgen
En in de 3e foto had ik alweer ruzie met de hoge e die ik doormidden getrokken hebVraag me niet hoe
Ik was het van plan, maar heb het toch maar niet gedaan. Ooit ga ik er nog wel een bouwen hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Sssh.
Dat is voor dikke bassisten![]()
Die van thomann. Die had iemand anders hier toch ook ?
Neem je dan ook zo'n pakketje van thomann of doe je het dan meteen goed?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik was het van plan, maar heb het toch maar niet gedaan. Ooit ga ik er nog wel een bouwen hoor
Zijn er betere doe-het-zelf kits te krijgen dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem je dan ook zo'n pakketje van thomann of doe je het dan meteen goed?
wel een beetje een ''kijk mij eens stoer zijn'' opmerking zeg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt als kit te krijgen. Maar je kunt het wel helemaal zelf samenstellen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zijn er betere doe-het-zelf kits te krijgen dan?
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
wel een beetje een ''kijk mij eens stoer zijn'' opmerking zeg.
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.quote:Is toch prima pakket als je net begonnen bent met gitaar spelen, wil experimenteren met bouwen of gewoon een betaalbaar project wil doen...
Ja dat is toch wel een verschil, als je alles zelf gaat samenstellen moet je een halve timmerman zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.
Omdat het erg overkomt van: zo'n Thomann pakketje is helemaal niets... En daaronder geef ik aan waarom het wel iets zou kunnen zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
[..]
Ja, om mee te beginnen met knutselen is het prima maar als je echt een goede gitaar wilt bouwen moet je niet zo'n pakketje nemen.
Dit,quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
Nee hoor, kijk bijvoorbeeld maar eens op de site van Warmoth.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel een verschil, als je alles zelf gaat samenstellen moet je een halve timmerman zijn
Een gozer die ik ken bouwt z'n eigen gitaren, maar dan echt alles vanaf het hout bewerken enz en alles zelf. Maar hij zegt zelf ook, je gaat sowieso duurder uitzijn dan een gitaar in de winkel kopen. Een gitaar zelf bouwen doe je omdat je iets kan maken wat iets precies aan jouw eisen voldoet en natuurlijk als je het leuk vindt om te knutselen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
[..]
zó'n Suzuki Swift is het niet hequote:Op woensdag 20 juli 2011 06:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke auto's, maar dat soort types ligt me gewoon niet. Die dingen zijn wel taai. Pas alleen op voor monumenten, kunnen ze slecht tegen.
Equote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
De gitaar riffs klinken echt vet maar de zang past er niet helemaal bij (of het raakt mij in ieder geval niet)
n bedankt voor de reactiequote:
gewoon goedkoop, dan verlies ik ook niet zo veel als ik iets verknalquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt best goed!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
GodverProject overschreven, alleen een mixdown over
crap
http://picosong.com/8F9/
Dat is er over van gebleven. Okee ik kán het wel in elkaar zetten heb alle audio los maar dat is weer een teringwerk. Maar opzich vind ik hem zo al tof geworden. Alleen jammer dat ik die solo niet goed erin kan zetten. Had ff wat half geimiporviseerd erin gezet maarja dat staat nu dus vast
Gaaf!quote:
IDK Waar dit een cover van is, maar deze is vel vet!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit heb ik tot nu toe voor m'n cover
http://picosong.com/8ni/
Seether - Broken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
IDK Waar dit een cover van is, maar deze is vel vet!
Maar hoe krijg je dat effect met iPhone?
Ik heb het geprobeerd. Maar ik zie niet zulke rare oscilloscoop vormen
Klinkt dat B akkoord? Dan zou ik hem mooi laten staan en de rest erop aanpassen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:32 schreef Aresdreams het volgende:
shit, gister toetsen opgenomen voor het muziek stukje waar ik al tijdje mee bezig ben, blijkt dat ik voor de akoestische gitaar een enorme blunder gemaakt heb... i.p.v. een C akkoord heb ik een B akkoord gespeeld
dat wordt dus binnenkort opnieuw opnemen, denk wanneer de toetsen af zijn...
Probeer het eens tegen het daglicht in. Zodat decamera de lucht in kijkt langs je snaren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
IDK Waar dit een cover van is, maar deze is vel vet!
Maar hoe krijg je dat effect met iPhone?
Ik heb het geprobeerd. Maar ik zie niet zulke rare oscilloscoop vormen
Nee, niet echt, het stuk is ook meer in C geschreven, dus liever dat ik dat stuk aanpas, dan de andere stukken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt dat B akkoord? Dan zou ik hem mooi laten staan en de rest erop aanpassen.
Echt shredders heb je hier niet. Wel van die nare veel te goede incognito shredders zoals Cynicquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Was me nooit opgevallen dit topic.
Zijn jullie zelf gitaristen of meer de die hard gitaar freaks?
En welke soort gitaristen dan, soort shredders of niet?
Gitaarfreak, kan geen nummer spelen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Ik ben ook componist en schrijver. Dus niet puur gitaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Tsjaquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Ik ben zelf een simpele gitarist, kan wat akkoordjes, speel voornamelijk solotjes, en probeer wat harmonie`s ala Brian May af en toe, Shredden doe ik niet(kan ik ook niet echt.. al word ik al wel vrij vlot in m`n vingers) Tuurlijk, het is wel fijn om eens op een oude Les Paul te kwijlen(en te spelen), maar het maakt mij persoonlijk niet uit of een gitaar 1 jaar oud is, of 40.. het gaat er om of je er mee verbonden bent! Soleren doe k overigens meer Pentatonisch/mineur/majeur, al dat geneuzel van Myxolidisch adorisch lydisch etc, hou me daar niet echt mee bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef oYo het volgende:
Idem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaarfreak, kan geen nummer spelen!
Ik heb je post zowel 99% simpeler als doeltreffender gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een simpele gitarist, kan wat akkoordjes, speel voornamelijk solotjes, en probeer wat harmonie`s ala Brian May af en toe, Shredden doe ik niet(kan ik ook niet echt.. al word ik al wel vrij vlot in m`n vingers) Tuurlijk, het is wel fijn om eens op een oude Les Paul te kwijlen(en te spelen), maar het maakt mij persoonlijk niet uit of een gitaar 1 jaar oud is, of 40.. het gaat er om of je er mee verbonden bent! Soleren doe k overigens meer Pentatonisch/mineur/majeur, al dat geneuzel van Myxolidisch adorisch lydisch etc, hou me daar niet echt mee bezig
Ja
Ik ga niet bieden, heb zo'n teringlange verlanglijst staan qua spullenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem.
![]()
Trouwens, waren er hier nog meer mensen die gingen bieden op daan dinsdag? En wat?![]()
Ik had ooit iets gelezen als kabeltjes o.id..
Dat heeft hij zelf ook nooit ontkend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
Dean is overigens wel een echte shredder
Ik denkt dat de nieuwe HD serie van line beter is, maar dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met dit ding?
http://www.feedback.nl/sh(...)o=105383#description
In de studio waar we altijd opnemen hangt de voorganger van dat ding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
De HD serie schijnt inderdaad een stukje beter te zijn. Ze hebben bij de ontwikkeling van die serie alles vanaf de grond af opnieuw opgebouwd maar daar is volgens mij geen rackversie van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:18 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik denkt dat de nieuwe HD serie van line beter is, maar dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen.
Zelf heb ik een Digidesign Eleven Rack waar ik erg tevreden mee ben. Misschien de moeite waard om ook even naar te kijken?
Amp modeling van line 6 is top, maar echt een overvloed aan keuzemogelijkheden. En de echte, vuige, warme ronkende buizenfeel haal je er toch net niet uit, imo. Maar voor thuis / studio, pielen met de computer, is zo'n ding top.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef mr-green het volgende:
Ok, ik wil mijn gitaar gaan afstellen. Nu kan ik dit laten doen (kost mij waarschijnlijk 60/80 euro) of ik ga het zelf doen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ben wel redelijk handig en zie het wel als een uitdaging
Moeilijke keuze...
Duur, afstellen zou ook prima moeten kunnen voor 30-40 euro...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef mr-green het volgende:
Ok, ik wil mijn gitaar gaan afstellen. Nu kan ik dit laten doen (kost mij waarschijnlijk 60/80 euro) of ik ga het zelf doen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ben wel redelijk handig en zie het wel als een uitdaging
Moeilijke keuze...
De hals moet worden nagekeken (waarschijnlijk iets worden bijgesteld), nieuwe snaren erop (heb ik wel ervaring meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor gitaar is het die afgesteld moet worden ?
En wat wil je eraan afgesteld hebben
Nee gewoon simpele LP (Jordan)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Delft![]()
Wat voor gitaar is het, toch geen zwevende brug of iets he ?
Nog nooit denk ik, of het moet in de winkel zijn gebeurd...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Is hij eerder al eens afgesteld of nog nooit dan ?
Ok top, ik ga dit weekend of volgende week nieuwe snaren erop zetten en dan laat ik je weten hoe en wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ik wil het wel voor je doen dan is opzich niet zoveel werk, alleen de snaren kan ik dan niet ter plekke voor je doen dat moet je eignelijk zelf even een paar dagen ervoor doen dat ze goed ingespeeld zijn, een gitaar afstellen waar snaren opzitten waar nog rek in zit is geen doen![]()
er zitten nu 009 snaren op, ben van plan D'addario 010 snaren erop te zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Prima, ff goed voor jezelf dan bepalen wat voor snaren je neemt en dan consequent dezelfde blijven gtebruiken als hij eenmaal afgesteld is.
Soms stem ik de gitaar wel naar D maar meestal staat het toch wel in standaard E.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Speel je vaakin andere stemmingen nog of normaal gewoon in E ?
En 10 is een prima gemiddelde inderdaad
Ik misschien wel. maar met nadruk op misschien,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er over te denken twee passieve elementen in 1 van m'n LTD's te donderen. Setje SD's
Als ik het ga doen heeft dan hier iemand interesse in een EMG setje (81/60 9V).
Dean waarschijnlijk wel
Ja als in gitarist of ja als in gitaar freak?, of.... ja als in nčč je kan niet spelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb je post zowel 99% simpeler als doeltreffender gemaakt.
Graag gedaan
And as for me: speel inmiddels dik 3 jaar(de tijd vliegt)
Hele grote kans ja! Morgen ben ik in Rotterdam, kom je de SG brengen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er over te denken twee passieve elementen in 1 van m'n LTD's te donderen. Setje SD's
Als ik het ga doen heeft dan hier iemand interesse in een EMG setje (81/60 9V).
Dean waarschijnlijk wel
Is dat morgen alquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet er tegen tien uur zijn tot laat in de avond. Roadgrill
Dat, of de Slash set...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
SH2 - SH4 is toch een beetje de meest bekende SD set ?
Ja, volgens mij wel. SH4 is sowieso erg lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep, die kun je bij Thomann en Musicstore zelfs als setje bestellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
In Duitsland is dat setje goedkoper.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.voxhumanawebst(...)227&products_id=2930
Opzich een oké aanbieding
En het geld van die EMG's compenseert het da ook weer
Maar goed dat ik verder nog geen plannen had voor morgen.quote:
Kon hem daar niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Duitsland is dat setje goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |