Ik ga niet bieden, heb zo'n teringlange verlanglijst staan qua spullenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idem.
![]()
Trouwens, waren er hier nog meer mensen die gingen bieden op daan dinsdag? En wat?![]()
Ik had ooit iets gelezen als kabeltjes o.id..
Dat heeft hij zelf ook nooit ontkend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
Dean is overigens wel een echte shredder
Ik denkt dat de nieuwe HD serie van line beter is, maar dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met dit ding?
http://www.feedback.nl/sh(...)o=105383#description
In de studio waar we altijd opnemen hangt de voorganger van dat ding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
De HD serie schijnt inderdaad een stukje beter te zijn. Ze hebben bij de ontwikkeling van die serie alles vanaf de grond af opnieuw opgebouwd maar daar is volgens mij geen rackversie van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:18 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik denkt dat de nieuwe HD serie van line beter is, maar dat zou ik je niet met zekerheid kunnen zeggen.
Zelf heb ik een Digidesign Eleven Rack waar ik erg tevreden mee ben. Misschien de moeite waard om ook even naar te kijken?
Amp modeling van line 6 is top, maar echt een overvloed aan keuzemogelijkheden. En de echte, vuige, warme ronkende buizenfeel haal je er toch net niet uit, imo. Maar voor thuis / studio, pielen met de computer, is zo'n ding top.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef mr-green het volgende:
Ok, ik wil mijn gitaar gaan afstellen. Nu kan ik dit laten doen (kost mij waarschijnlijk 60/80 euro) of ik ga het zelf doen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ben wel redelijk handig en zie het wel als een uitdaging
Moeilijke keuze...
Duur, afstellen zou ook prima moeten kunnen voor 30-40 euro...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef mr-green het volgende:
Ok, ik wil mijn gitaar gaan afstellen. Nu kan ik dit laten doen (kost mij waarschijnlijk 60/80 euro) of ik ga het zelf doen. Ik heb het nog nooit gedaan maar ben wel redelijk handig en zie het wel als een uitdaging
Moeilijke keuze...
De hals moet worden nagekeken (waarschijnlijk iets worden bijgesteld), nieuwe snaren erop (heb ik wel ervaring meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor gitaar is het die afgesteld moet worden ?
En wat wil je eraan afgesteld hebben
Nee gewoon simpele LP (Jordan)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Delft![]()
Wat voor gitaar is het, toch geen zwevende brug of iets he ?
Nog nooit denk ik, of het moet in de winkel zijn gebeurd...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Is hij eerder al eens afgesteld of nog nooit dan ?
Ok top, ik ga dit weekend of volgende week nieuwe snaren erop zetten en dan laat ik je weten hoe en wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ik wil het wel voor je doen dan is opzich niet zoveel werk, alleen de snaren kan ik dan niet ter plekke voor je doen dat moet je eignelijk zelf even een paar dagen ervoor doen dat ze goed ingespeeld zijn, een gitaar afstellen waar snaren opzitten waar nog rek in zit is geen doen![]()
er zitten nu 009 snaren op, ben van plan D'addario 010 snaren erop te zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Prima, ff goed voor jezelf dan bepalen wat voor snaren je neemt en dan consequent dezelfde blijven gtebruiken als hij eenmaal afgesteld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |