quote:
En ik denk eraan om er een te kopen van die veiling.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ha! die tele uit de OP heb ik ook gehad..!
Jij koopt hem nieuw, zodra je hem op Marktplaats zet is hij direct tweedehands.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
[..]
En ik denk eraan om er een te kopen van die veiling.
En direct door te verkopen...alleen welke...
Wat is Gfs? Misschien wil ik wel meedoenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zondag bestel ik bij Gfs. Wie mee wil doen kan het doorgeven via pm.
www.guitarfetish.comquote:Op maandag 18 juli 2011 18:03 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wat is Gfs? Misschien wil ik wel meedoen
Da's waar, maar misschien hou ik 'm ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij koopt hem nieuw, zodra je hem op Marktplaats zet is hij direct tweedehands.
ik weet zeker dat je deze gitaren tegen soortgelijke prijs weer kan doorverkopen. En iets verlies is echt niet erg aangezien je het zelf eerst gaat gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's waar, maar misschien hou ik 'm ook wel.![]()
Mits op goede prijs kunnen kopen zou het toch nog wel een keer uitkunnen.
Anders ken ik nog wel iemand die regelmatig optreedt die 'm misschien wel een keer wil hebben.
Anders hou ik 'm wel idd; direct een leuk verjaardagscadeau voor mezelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je deze gitaren tegen soortgelijke prijs weer kan doorverkopen. En iets verlies is echt niet erg aangezien je het zelf eerst gaat gebruiken
Fixed!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
zo ff eens een RATM cover maken
eerst die Braddie solo maar eens leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
quote:
Dan sla ik deze ronde even over. Ik denk niet dat ik er dan al uit ben welke pups ik wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zondag bestel ik bij Gfs. Wie mee wil doen kan het doorgeven via pm.
Die is dan ook awesome.quote:
Ja, dat wel. Helaas heeft een of andere sukkel hem van me gejat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef brother52 het volgende:
We hebben eindelijk een datum geprikt voor de 3e reünie van Green Cheese.
Welke twijfel je over?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan sla ik deze ronde even over. Ik denk niet dat ik er dan al uit ben welke pups ik wil.
Killing in the name?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
zo ff eens een RATM cover maken
eerst die whammy solo maar eedns leren
Dream 90, Dream 180, Crunchy Frog Pat, Mean 90, Fat pat.quote:
Ik zou ook niet weten hoe ze verder zouden moeten. Ik had dit overigens een jaar geleden al gehoord, maar toen leek het me echt zo'n metal-gerucht...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef brother52 het volgende:
Als ik het goed gelezen heb, is het ook het einde van Life of Agony.
Is al een tijdje aangepast in de Wiki, dus TS; plakken maarquote:
Ik had het nog niet gehoord maar toen Keith/Mina over dat hele transgender gedoe begon was het al vrij duidelijk dat het over was met LOA.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ze verder zouden moeten. Ik had dit overigens een jaar geleden al gehoord, maar toen leek het me echt zo'n metal-gerucht...
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is al een tijdje aangepast in de Wiki, dus TS; plakken maar
Een duetje met sharon van adel daarentegenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Cynic het volgende:
Hm, Life of Agony wordt er ook niet stoerder op zo...
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Of nog beter een duetje met genesis p-orridge
[ afbeelding ]
Throbbing Gristle is echt een gaaf bandje kwa muziek maar vooral genesis p-orridge en cosey fanni tutti hebben in de jaren 70 zieke shit gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was genesis nog man trouwens en nu is hij niks
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
wow netjesquote:
quote:
Lekker man.quote:
Yep, netjes. Twee dingetjes, als ik zo vrij mag zijnquote:
Hij leek er ook niet zo heel veel zin meer in te hebben inderdaad. Nouja, het is weer eens wat anders... Tijd voor een LOA coverband!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord maar toen Keith/Mina over dat hele transgender gedoe begon was het al vrij duidelijk dat het over was met LOA.
Ze waren de laatste tijd ook alleen maar aan het teren op de oude successen.
Elke keer heel River Runs Red spelen gaat natuurlijk ook een keer vervelen.
Consider it done.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is al een tijdje aangepast in de Wiki, dus TS; plakken maar
Klopt. De inspiratie was wel een beetje weg. Hij stond afgelopen jaar op Speedfest ook heel anders op het podium dan in 2004/5 toen ze net weer bij elkaar waren.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij leek er ook niet zo heel veel zin meer in te hebben inderdaad. Nouja, het is weer eens wat anders... Tijd voor een LOA coverband!
Pluis in de OPquote:
Gelijk doen, zeker voor dat geld. Krijg je geen spijt van!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Zal ik gelijk locking tuners erop zetten of niet ?
Scheelt 7 dollar.
Eigenlijk 3 keer niks is dat maargoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Normale manier is dus dat je je snaren in je brug vastzet en dan doortrekt naar je tuners he.![]()
Wat ik doe is ik meet uit hoeveel snaar ik nodig heb, knip de ball end eraf en wikkel op de juiste plek een paar keer om de tuner. en dan zet je hem vast in je brug. Heeft wel wat kracht nodig (middels tang) maar het scheelt vrij veel stemwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.quote:Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Normale manier is dus dat je je snaren in je brug vastzet en dan doortrekt naar je tuners he.![]()
Wat ik doe is ik meet uit hoeveel snaar ik nodig heb, knip de ball end eraf en wikkel op de juiste plek een paar keer om de tuner. en dan zet je hem vast in je brug. Heeft wel wat kracht nodig (middels tang) maar het scheelt vrij veel stemwerkHoop mensen met een Floyd brug steken sowieso de snaar met de ball-end aan de headstokkant er in, met een beetje slack. Als je dan je snaar bij je brug breekt, kun je hem wat losser draaien en opnieuw insteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.
Echt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
64 jaar, en èindelijk laat hij ook zien dat hij oud is(Geen haar verf meer/extensions)
Hij gebruikt een kill switch en door de kracht van zijn linkerhand denk ik dat hij het geluid produceert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Trollscience het volgende:
Hoe de fuck speelt hij? Hij slaat geen snaren aan?
Ja dat dacht ik al, alleen ik wist niet dat je zo hard kon hammeren dat je fatsoenlijk volume krijgtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hij gebruikt een kill switch en door de kracht van zijn linkerhand denk ik dat hij het geluid produceert.
Het zal iets anders liggen denk ik (Correct me if I'm wrong), maar dat hij die switch gebruikt is zeker, doet Buckethead zelf namelijk ook vrij veel.
Ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:06 schreef Svyatagor het volgende:
Veel gain, en een goede compressor.
Zie ook nummer 15 van deze (epische) lijst:
http://www.wordmagazine.co.uk/40noises-2
Zoek maar naar foto`s van hem met Kerry Ellis!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt?*Moet een foto van hem zien
Pics or did not happen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Mijn tele is bijna af, moest alleen naar mijn werk toe voordat ik em kon besnaren en afstellen. Maar daar hebben we morgen de hele dag voor
Ja, Heer Moses!.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
Hey kijk en Jamie!
Iemand enig idee waar ik deze snaren kan vinden? Op veel plekken zijn ze 'niet meer leverbaar,etc,etc'
'Ernie Ball 3220 Nickel Power Slinky Electric Guitar Strings'
Nog steeds bezig met het exact opnoemen van je spullen? Wil je er dan in het vervolg ook even een serienummer bij zetten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Heer Moses!.
Ik vraag me overigens af he. Zouden ze bij PRS de Headstock hebben afgekeken van de Brian May Red Special?, volgens mij wel, maar ik kan er ook naast zitten.
Hoho, niet mijn spullen... ik vroeg me gewoon af of de Brian May Red Special(zoals de gitaar van Brian May heet) een inspiratie was voor PRS, heeft helemaal niets met mijn gitaar te maken, anders had er wel gestaan *mijn gitaar* of *brian may signature*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met het exact opnoemen van je spullen? Wil je er dan in het vervolg ook even een serienummer bij zetten?![]()
Verder, geen idee.
Heer Moses? Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Heer Moses!.
Ik vraag me overigens af he. Zouden ze bij PRS de Headstock hebben afgekeken van de Brian May Red Special?, volgens mij wel, maar ik kan er ook naast zitten.
Dat wrak heeft nooit een gitaarbouwer geinspireerdquote:
Ok dank!, nee het leek zo, omdat ze qua headstock aardig op elkaar lijken(vind ik persoonlijk)quote:
Braddie, wat bedoel je met Moses?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok dank!, nee het leek zo, omdat ze qua headstock aardig op elkaar lijken(vind ik persoonlijk)
Ik bedoel de linker, dat is Jamie Humphries.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Braddie het volgende:
Jamie Moses!, Tour muzikant van Queen en Paul Rodgers!
??? Dat is Jamie iig, tourt al een hele tijd met Brian.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Braddie het volgende:
Ooh, haha, die ken ik dan weer niet... Ben heel erg thuis in Queen, nou denk ik persoonlijk ook dat die foto van de Anthem Tour van Kerry is
Ga ik eens checken binnenkort!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef Braddie het volgende:
Waanzinnig album van Brian May en Eddie Van Halen trouwens - starfleet, daar staat een 12 minuten durent nummer op genaamd, bluesbreaker, dat nummer is echt 10 minuten lang alleen maar freaken van de heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |