Consider it done.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is al een tijdje aangepast in de Wiki, dus TS; plakken maar
Klopt. De inspiratie was wel een beetje weg. Hij stond afgelopen jaar op Speedfest ook heel anders op het podium dan in 2004/5 toen ze net weer bij elkaar waren.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij leek er ook niet zo heel veel zin meer in te hebben inderdaad. Nouja, het is weer eens wat anders... Tijd voor een LOA coverband!
Pluis in de OPquote:
Gelijk doen, zeker voor dat geld. Krijg je geen spijt van!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Zal ik gelijk locking tuners erop zetten of niet ?
Scheelt 7 dollar.
Eigenlijk 3 keer niks is dat maargoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel˛

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Normale manier is dus dat je je snaren in je brug vastzet en dan doortrekt naar je tuners he.![]()
Wat ik doe is ik meet uit hoeveel snaar ik nodig heb, knip de ball end eraf en wikkel op de juiste plek een paar keer om de tuner. en dan zet je hem vast in je brug. Heeft wel wat kracht nodig (middels tang) maar het scheelt vrij veel stemwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.quote:Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Normale manier is dus dat je je snaren in je brug vastzet en dan doortrekt naar je tuners he.![]()
Wat ik doe is ik meet uit hoeveel snaar ik nodig heb, knip de ball end eraf en wikkel op de juiste plek een paar keer om de tuner. en dan zet je hem vast in je brug. Heeft wel wat kracht nodig (middels tang) maar het scheelt vrij veel stemwerkHoop mensen met een Floyd brug steken sowieso de snaar met de ball-end aan de headstokkant er in, met een beetje slack. Als je dan je snaar bij je brug breekt, kun je hem wat losser draaien en opnieuw insteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locking tuners doen dat 'ongeveer' ook.
Echt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
64 jaar, en čindelijk laat hij ook zien dat hij oud is(Geen haar verf meer/extensions)
Hij gebruikt een kill switch en door de kracht van zijn linkerhand denk ik dat hij het geluid produceert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Trollscience het volgende:
Hoe de fuck speelt hij? Hij slaat geen snaren aan?
Ja dat dacht ik al, alleen ik wist niet dat je zo hard kon hammeren dat je fatsoenlijk volume krijgtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Hij gebruikt een kill switch en door de kracht van zijn linkerhand denk ik dat hij het geluid produceert.
Het zal iets anders liggen denk ik (Correct me if I'm wrong), maar dat hij die switch gebruikt is zeker, doet Buckethead zelf namelijk ook vrij veel.
Ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:06 schreef Svyatagor het volgende:
Veel gain, en een goede compressor.
Zie ook nummer 15 van deze (epische) lijst:
http://www.wordmagazine.co.uk/40noises-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |