quote:
En ik denk eraan om er een te kopen van die veiling.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ha! die tele uit de OP heb ik ook gehad..!
Jij koopt hem nieuw, zodra je hem op Marktplaats zet is hij direct tweedehands.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
[..]
En ik denk eraan om er een te kopen van die veiling.
En direct door te verkopen...alleen welke...
Wat is Gfs? Misschien wil ik wel meedoenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zondag bestel ik bij Gfs. Wie mee wil doen kan het doorgeven via pm.
www.guitarfetish.comquote:Op maandag 18 juli 2011 18:03 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wat is Gfs? Misschien wil ik wel meedoen
Da's waar, maar misschien hou ik 'm ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij koopt hem nieuw, zodra je hem op Marktplaats zet is hij direct tweedehands.
ik weet zeker dat je deze gitaren tegen soortgelijke prijs weer kan doorverkopen. En iets verlies is echt niet erg aangezien je het zelf eerst gaat gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's waar, maar misschien hou ik 'm ook wel.![]()
Mits op goede prijs kunnen kopen zou het toch nog wel een keer uitkunnen.
Anders ken ik nog wel iemand die regelmatig optreedt die 'm misschien wel een keer wil hebben.
Anders hou ik 'm wel idd; direct een leuk verjaardagscadeau voor mezelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je deze gitaren tegen soortgelijke prijs weer kan doorverkopen. En iets verlies is echt niet erg aangezien je het zelf eerst gaat gebruiken
Fixed!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
zo ff eens een RATM cover maken
eerst die Braddie solo maar eens leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
quote:
Dan sla ik deze ronde even over. Ik denk niet dat ik er dan al uit ben welke pups ik wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zondag bestel ik bij Gfs. Wie mee wil doen kan het doorgeven via pm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |