Soms stem ik de gitaar wel naar D maar meestal staat het toch wel in standaard E.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Speel je vaakin andere stemmingen nog of normaal gewoon in E ?
En 10 is een prima gemiddelde inderdaad
Ik misschien wel. maar met nadruk op misschien,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er over te denken twee passieve elementen in 1 van m'n LTD's te donderen. Setje SD's
Als ik het ga doen heeft dan hier iemand interesse in een EMG setje (81/60 9V).
Dean waarschijnlijk wel
Ja als in gitarist of ja als in gitaar freak?, of.... ja als in nèè je kan niet spelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb je post zowel 99% simpeler als doeltreffender gemaakt.
Graag gedaan
And as for me: speel inmiddels dik 3 jaar(de tijd vliegt)
Hele grote kans ja! Morgen ben ik in Rotterdam, kom je de SG brengen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er over te denken twee passieve elementen in 1 van m'n LTD's te donderen. Setje SD's
Als ik het ga doen heeft dan hier iemand interesse in een EMG setje (81/60 9V).
Dean waarschijnlijk wel
Is dat morgen alquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet er tegen tien uur zijn tot laat in de avond. Roadgrill
Dat, of de Slash set...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
SH2 - SH4 is toch een beetje de meest bekende SD set ?
Ja, volgens mij wel. SH4 is sowieso erg lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep, die kun je bij Thomann en Musicstore zelfs als setje bestellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
In Duitsland is dat setje goedkoper.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.voxhumanawebst(...)227&products_id=2930
Opzich een oké aanbieding
En het geld van die EMG's compenseert het da ook weer
Maar goed dat ik verder nog geen plannen had voor morgen.quote:
Kon hem daar niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Duitsland is dat setje goedkoper.
http://www.thomann.de/nl/seymour_duncan_sshjb_jazz_rodded_humbucker.htmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kon hem daar niet zo snel vindenthomann site werkte neit helemaal mee
Die zijn nieuw iets meer dan 100 euro per stuk toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is een nette prijs voor een setje EMG's ? (81/60) tweedehands dan uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |