http://www.thomann.de/nl/seymour_duncan_sshjb_jazz_rodded_humbucker.htmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kon hem daar niet zo snel vindenthomann site werkte neit helemaal mee
Die zijn nieuw iets meer dan 100 euro per stuk toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is een nette prijs voor een setje EMG's ? (81/60) tweedehands dan uiteraard
Iets linksquote:
Dat mag natuurlijk, maar die kans acht ik niet zo groot.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan ze wel voor je vast houden als er hier voor de rest niemand interesse heeft
Ik was aan het kijken of er nog een goede LP of SG voor rond de 100 euro op stond.quote:
Ja, op zich wel maar aan de andere kant is het maar goed ook. Had er nu wat leuks voor me gestaan, dan zou dat mijn 3e gitaar worden binnen een half jaar tijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat is wel kut dat je een lefty moet hebben stuk minder aanbod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ziet het er bij hun uit alsof het fucking makkelijk is?
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 23-07-2011 00:47:49 ]
Ik ben dus van plan om morgen een setje hiervan te halen. Misschien toch maar een doos halen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef brother52 het volgende:
Feedback is ook handig bezig.
Een doos met 10 setjes d'addario EXL 110 betaal je ¤40 voor terwijl je voor 3 setjes ¤10 kwijt bent.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou een doos en een rekenmachine kopen
De oude Epi van Dribbol!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Nice! een gibson? (sorry, geen zin om alles terug te lezen)
Normaal kost die set echt geen 898 euro hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:15 schreef mr-green het volgende:
Best mooie aanbieding volgens mij:
http://www.feedback.nl/sh(...)o=105847#description
Op m'n Indie heb ik een leuke mod. Een toneknop laten omzetten naar volume knop, een volume knop voor beide elementen dus, als je dan van een het volume dicht draait is je elementschakelaar een killswicht!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit er aan te twijfelen als ik 1 EC ombouw om er een killswitch in te zetten.
In de drumbreak en je wil het publiek mee laten klappen, zodat je gitaar niet gaat rondzingen!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:16 schreef Cynic het volgende:
Waar gebruik je eigenlijk een killswitch voor? Ik heb daar nooit echt het nut van ingezien. Misschien als je Buckethead bent, of Tom Morello...
mp3's or it did not happenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef Svyatagor het volgende:
Eindelijk dan toch een Blues Junior gekocht.Tweed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |