PSVquote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club tekende Frank Rijkaard een contract maar spelde er nooit voor ?
Hij had een dubbel contract getekend en uiteindelijk werd besloten dat het contract bij PSV niet rechtsgeldig was.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef donroyco het volgende:
Wat was de reden dan dat ie niet voor de Eindhovenaren speelde?
Sporting Lissabon geloof ik.quote:
Ja, maar ook niet helemaal waar volgens wiki (ik wilde het even checken) hij verlengde bij Ajax, maar ging niet veel later toch naar Sporting..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij had een dubbel contract getekend en uiteindelijk werd besloten dat het contract bij PSV niet rechtsgeldig was.
[..]
Sporting Lissabon geloof ik.
Real Zaragozaquote:Op zondag 17 juli 2011 18:58 schreef tong80 het volgende:
Voor Sporting speelde ie ook nooit, voor welke club toen wel ?
Ik kan me maar 2 Duitsers bij PSV bedenken zo snel. Dat zijn Strich en Koch. Dan denk ik dat Koch het antwoord moet zijn..quote:Op zondag 17 juli 2011 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke Duitse ex-psv'er werd na zijn actieve voetballcarriere een bekend muziekproducer?
Nee. Beiden niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me maar 2 Duitsers bij PSV bedenken zo snel. Dat zijn Strich en Koch. Dan denk ik dat Koch het antwoord moet zijn..
Knap dat je dees weet.quote:
Iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap dat je dees weet.
Bekend geworden als Jack White (nee, niet die). Heeft oa whe the rain begins to fall van Jermaine Jackson en Pia Zadora geproduceerd.
quote:
Iets met kortzichtig.quote:Hij neemt dan zijn artiestennaam Jack White aan. Later wordt hij muziekproducent en heeft onder andere de nummer 1 hit ‘When the rain begins to fall’ van Pia Zadora en Jermaine Jackson geproduceerd. Hij verkoopt meer dan tweehonderd miljoen platen met zijn Jack White Productions.
Erg leuk idd.quote:
Ik doelde eigenlijk alleen op dat ene nummer. Wat ie voor de rest op zijn kerfstok heeft weet ik niet.quote:
Dat is een Equadoriaans team.quote:
Oh jaquote:
Maar die hebben inderdaad wel ook een keer gewonnen.quote:
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar die hebben inderdaad wel ook een keer gewonnen.
Wil je dat ik de vraag aanpas?
Deportivo Cali heeft, naar mijn weten, nooit gewonnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Tarado het volgende:
Cali nog wat maar volledige naam weet ik niet
je hebt gelijk, 2 maal finale verlorenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deportivo Cali heeft, naar mijn weten, nooit gewonnen.
Is een Chileense club.quote:
Wat een geweldige naam hè. Once Caldas. Ik ben fan. Maar eh, is goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is een Chileense club.
Once Caldas sowieso.
Jipperdepip.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Die andere zal wel Atletico Nacional zijn. Waar Asprilla en Higuita zijn grootgebracht
Indepedientequote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Welke club heeft het vaakst de Copa Libertadores gewonnen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:49 schreef tong80 het volgende:
Noem 10 voetballers met een baard. Het liefst met foto.
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef Chase_Utley het volgende:
En als laatste: Alexander Ostlund
[ afbeelding ]
Dit is al leukquote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja Tong wil natuurlijk ook ubersnor Abe van der Ban zien.
Maar hij heeft pech, want we hebben er al tien
Excusesquote:Op maandag 18 juli 2011 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Kick Smit, Faas Wilkes en Abe Lenstra.
Volgens mij heb je deze al vaker gesteld.
Kein problem. Even een makkie dan om de dag mee af te sluiten.quote:
Ik dacht de Maradona van de Karpatenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kein problem. Even een makkie dan om de dag mee af te sluiten.
Wat was de bijnaam van George Hagi?
Waar is van Rijswijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Mark het volgende:
10 baarden maar geen Abel Xavier?
[ afbeelding ]
Cultheldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:57 schreef Mark het volgende:
Die houden we achter de hand voor "Post 10 cult-helden"
Dat was in de tiid dat hij makkelijker een contract tekende dan een Eurocheque?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club tekende Frank Rijkaard een contract maar spelde er nooit voor ?
Ik mis Lee Trundle.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:22 schreef tong80 het volgende:
Matt LeTisier
Rene Houseman
Joseph Kiprich
Wim van der Horst
Willy Lippens
Sjaak Polak
Rick Coppens
Charley George
Tsjeu la Ling
André Hoekstra
Leg eens uit.quote:
Ik heb het Gerrie Muhren wel eens zien doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Welke oud-Ajacied kon penalties achter zijn standbeen in de kruising schieten ?
Dat moet Vaantje zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Welke oud-Ajacied kon penalties achter zijn standbeen in de kruising schieten ?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb het Gerrie Muhren wel eens zien doen
en hooghoudend van de trap in zijn huis in Volendam, naar de supermarkt, en weer terugquote:
Juist. In een legendarische uitwedstrijd.quote:
Was dat niet ook een van de Muhrens (oom, dacht ik van Gerry en Arnold)quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:08 schreef tong80 het volgende:
Welke club had een stadionspeaker die alles op rijm deed ?
Klasse Bos. Pé Mühren idd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat niet ook een van de Muhrens (oom, dacht ik van Gerry en Arnold)
VOlendam dus?
Nee, genoeg anderen die vragen stellen. Maar ik geef Tong geen ongelijk als er 17 uur lang niets gebeurt in dit topic.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mag tong hier alleen de vragen schtellen?
Is dit een vraag ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mag tong hier alleen de vragen schtellen?
Vaantje iddquote:
Tommie Krommendijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef tong80 het volgende:
Noem 3 voetballers die door een auto-ongeluk overleden. Ik ken er meer maar dat wordt te moeilijk denk ik.
Allotey is overleden aan malaria.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:29 schreef Piebe het volgende:
Ferry van Vliet (NAC)
Patrick? Allotey ( o.a. Feyenoord)
Tonnie Van Leeuwen (GVAVV)
ja, maar ik moest weg....quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:10 schreef tong80 het volgende:
Je geeft het antwoord te snel. Met een leuke hint had ik het geweten.
Pieter van Vollenhovenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:15 schreef tong80 het volgende:
Welke koninklijk persoon klapte en riep bravo toen West-Duitsland met Beckenbauer de beker in ontvangst nam in 74 ?
een 7 jarige WimLex?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:15 schreef tong80 het volgende:
Welke koninklijk persoon klapte en riep bravo toen West-Duitsland met Beckenbauer de beker in ontvangst nam in 74 ?
Juist. De kuthoerquote:
Dat dacht ik alquote:
Hoezo, Zijn vrouw is Duits, dan mag je toch wel juichenquote:
Er zijn grenzenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo, Zijn vrouw is Duits, dan mag je toch wel juichen
Ed de Goey?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Welke doelman zat het vaakst op de reservebank bij Oranje ?
Juistquote:
Froylan was nog laatst in het nieuws over een schietpartij geloof ikquote:
Is ook uit de publiciteit gehouden,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:22 schreef DeNummer10 het volgende:
Met welke club degradeerde hij trouwens?
Zijn reactie na afloop van zijn interlandcarriere was dan ook: "ik zit er niet mee".quote:
Je bent echt een wandelende voetbalencyclopedie. My complimentsquote:
Ik mis er nog één.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:48 schreef Mark het volgende:
Bedoel je dat ze topscoorder werden terwijl ze in Nederland speelden?
Dan in ieder geval Kees Kist, Machlas, Kieft en van Basten
Ronaldo is in 1994 naar PSV gekomen,dus lijkt me nietquote:
I zat al te twijfelenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ronaldo is in 1994 naar PSV gekomen,dus lijkt me niet
Neequote:
En dat kloptquote:
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Marcio Santos, de man die maar een paar seconden mee deed tijdens Ajax-PSV in 96-97. Destijds nog live op Sport7
8 seconden, nog altijd een record in de eredivisiequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Marcio Santos, de man die maar een paar seconden mee deed tijdens Ajax-PSV in 96-97. Destijds nog live op Sport7
Dan was ie wel erg jong bij zijn debuut, schat ikquote:
Die zat toen nog bij de B of Cquote:
Juistem.quote:
Die reactie had ik wel verwacht.quote:
Je Pentium II loopt wat achterquote:
Ooijer en Hasselbaink?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
Welke 3 spelers van de Oranje-selectie van het Wk 1998 zijn nog altijd actief als profvoetballer ?
Jij bedoelt de Vliert tegen Realquote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef tong80 het volgende:
In welk ander stadion dan in Eindhoven speelde PSV in Nederland ooit een europese wedstrijd ?
Klopt. ik dacht tegen AS Roma dat laatste.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Ongeregeldheden tegen Kaiserslautern.
En langer geleden, een bierblikje tegen de grensrechter.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Gans toch ?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Nederlands voetbalhater, Lopes Nieto floot tochquote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En het was nog terecht ook. Heb de wedstrijd toen gezien, en PSV werd aan alle kanten genaait.
Omdat het in de tweede ronde verloor van Inter?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Inter Milaan speelde de finale van 72 tegen Ajax. Waarom speelde Gladbach de finale niet ?
Heb laatst met een clubgenoot gespeelt die nog met boniek gespeelt heeftquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Zowel Lato als Boniek speelde op het wk 82
Hoe verloren ze ?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat het in de tweede ronde verloor van Inter?
Mijn Shoarmaboer was Egyptisch international in de jaren 70.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb laatst met een clubgenoot gespeelt die nog met boniek gespeelt heeftKeeper van tegenpartij was aanwezig op Wk 78 als reserve keeper
IK heb ge-edit naar Toss.quote:
Het is wel historisch/legendarisch.quote:
Het wachten was op Fannekequote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef fanneke het volgende:
Gladbach won met 7-1, maar een speler van Inter werd door iets geraakt wat vanaf de tribune werd gegooid. Wedstrijd moest worden overspeeld en bleef 0-0.
Inter won thuis wel en ging nu dus door.
De mijne dan ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Shoarmaboer was Egyptisch international in de jaren 70.
De eigenaar van Ramses in de nonnenstraat. Brianquote:
Nonnenstraat is omhoeken toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eigenaar van Ramses in de nonnenstraat. Brian
Je hebt gelijk. Waar woont jouw huis ? Ik woon in de binnenstad. Zijstraatje van de Koningsstraat.quote:
Nieuwaalquote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Waar woont jouw huis ? Ik woon in de binnenstad. Zijstraatje van de Koningsstraat.
HSV?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef fanneke het volgende:
Welke club werd na Bayern München het vaakst kampioen van Duitsland (DDR niet meegerekend)?
Ja bij de Etos.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NieuwaalKoningsstraat kan ik niet helemaal plaatsen. Zijstraat van de Boschstraat?
quote:
Ik speel mijn hele leven al voor GVV'63. Het kleine broertje van Nivoquote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens voetbal je of heb je gevoetbald. In nieuwaal heb je namelijk geen voetbalcluv. Eén van de beste voetballers van Zuilichem, Henk Termeer, kwam uit nieuwaaal.
Doe je de groeten aan Paul van Steenbergen van me ? Vaak tegen jullie gevoetbald. Niet met het eerste waar ik in speelde maar met de jeugd en veteranen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik speel mijn hele leven al voor GVV'63. Het kleine broertje van NivoEn ik ken geen Henk Termeer.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef donroyco het volgende:
1.
2. Rik de Saedeleer
3. Herman Kuiphof
4.
5. Evert ten Napel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |