Cultheldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:57 schreef Mark het volgende:
Die houden we achter de hand voor "Post 10 cult-helden"
Dat was in de tiid dat hij makkelijker een contract tekende dan een Eurocheque?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club tekende Frank Rijkaard een contract maar spelde er nooit voor ?
Ik mis Lee Trundle.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:22 schreef tong80 het volgende:
Matt LeTisier
Rene Houseman
Joseph Kiprich
Wim van der Horst
Willy Lippens
Sjaak Polak
Rick Coppens
Charley George
Tsjeu la Ling
André Hoekstra
Leg eens uit.quote:
Ik heb het Gerrie Muhren wel eens zien doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Welke oud-Ajacied kon penalties achter zijn standbeen in de kruising schieten ?
Dat moet Vaantje zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Welke oud-Ajacied kon penalties achter zijn standbeen in de kruising schieten ?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb het Gerrie Muhren wel eens zien doen
en hooghoudend van de trap in zijn huis in Volendam, naar de supermarkt, en weer terugquote:
Juist. In een legendarische uitwedstrijd.quote:
Was dat niet ook een van de Muhrens (oom, dacht ik van Gerry en Arnold)quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:08 schreef tong80 het volgende:
Welke club had een stadionspeaker die alles op rijm deed ?
Klasse Bos. Pé Mühren idd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat niet ook een van de Muhrens (oom, dacht ik van Gerry en Arnold)
VOlendam dus?
Nee, genoeg anderen die vragen stellen. Maar ik geef Tong geen ongelijk als er 17 uur lang niets gebeurt in dit topic.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mag tong hier alleen de vragen schtellen?
Is dit een vraag ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mag tong hier alleen de vragen schtellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |