PSVquote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club tekende Frank Rijkaard een contract maar spelde er nooit voor ?
Hij had een dubbel contract getekend en uiteindelijk werd besloten dat het contract bij PSV niet rechtsgeldig was.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef donroyco het volgende:
Wat was de reden dan dat ie niet voor de Eindhovenaren speelde?
Sporting Lissabon geloof ik.quote:
Ja, maar ook niet helemaal waar volgens wiki (ik wilde het even checken) hij verlengde bij Ajax, maar ging niet veel later toch naar Sporting..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij had een dubbel contract getekend en uiteindelijk werd besloten dat het contract bij PSV niet rechtsgeldig was.
[..]
Sporting Lissabon geloof ik.
Real Zaragozaquote:Op zondag 17 juli 2011 18:58 schreef tong80 het volgende:
Voor Sporting speelde ie ook nooit, voor welke club toen wel ?
Ik kan me maar 2 Duitsers bij PSV bedenken zo snel. Dat zijn Strich en Koch. Dan denk ik dat Koch het antwoord moet zijn..quote:Op zondag 17 juli 2011 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke Duitse ex-psv'er werd na zijn actieve voetballcarriere een bekend muziekproducer?
Nee. Beiden niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me maar 2 Duitsers bij PSV bedenken zo snel. Dat zijn Strich en Koch. Dan denk ik dat Koch het antwoord moet zijn..
Knap dat je dees weet.quote:
Iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap dat je dees weet.
Bekend geworden als Jack White (nee, niet die). Heeft oa whe the rain begins to fall van Jermaine Jackson en Pia Zadora geproduceerd.
quote:
Iets met kortzichtig.quote:Hij neemt dan zijn artiestennaam Jack White aan. Later wordt hij muziekproducent en heeft onder andere de nummer 1 hit ‘When the rain begins to fall’ van Pia Zadora en Jermaine Jackson geproduceerd. Hij verkoopt meer dan tweehonderd miljoen platen met zijn Jack White Productions.
Erg leuk idd.quote:
Ik doelde eigenlijk alleen op dat ene nummer. Wat ie voor de rest op zijn kerfstok heeft weet ik niet.quote:
Dat is een Equadoriaans team.quote:
Oh jaquote:
Maar die hebben inderdaad wel ook een keer gewonnen.quote:
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar die hebben inderdaad wel ook een keer gewonnen.
Wil je dat ik de vraag aanpas?
Deportivo Cali heeft, naar mijn weten, nooit gewonnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Tarado het volgende:
Cali nog wat maar volledige naam weet ik niet
je hebt gelijk, 2 maal finale verlorenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deportivo Cali heeft, naar mijn weten, nooit gewonnen.
Is een Chileense club.quote:
Wat een geweldige naam hè. Once Caldas. Ik ben fan. Maar eh, is goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is een Chileense club.
Once Caldas sowieso.
Jipperdepip.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Die andere zal wel Atletico Nacional zijn. Waar Asprilla en Higuita zijn grootgebracht
Indepedientequote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Welke club heeft het vaakst de Copa Libertadores gewonnen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:49 schreef tong80 het volgende:
Noem 10 voetballers met een baard. Het liefst met foto.
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef Chase_Utley het volgende:
En als laatste: Alexander Ostlund
[ afbeelding ]
Dit is al leukquote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja Tong wil natuurlijk ook ubersnor Abe van der Ban zien.
Maar hij heeft pech, want we hebben er al tien
Excusesquote:Op maandag 18 juli 2011 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Kick Smit, Faas Wilkes en Abe Lenstra.
Volgens mij heb je deze al vaker gesteld.
Kein problem. Even een makkie dan om de dag mee af te sluiten.quote:
Ik dacht de Maradona van de Karpatenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kein problem. Even een makkie dan om de dag mee af te sluiten.
Wat was de bijnaam van George Hagi?
Waar is van Rijswijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Mark het volgende:
10 baarden maar geen Abel Xavier?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |