Klopt. ik dacht tegen AS Roma dat laatste.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Ongeregeldheden tegen Kaiserslautern.
En langer geleden, een bierblikje tegen de grensrechter.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Gans toch ?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Nederlands voetbalhater, Lopes Nieto floot tochquote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En het was nog terecht ook. Heb de wedstrijd toen gezien, en PSV werd aan alle kanten genaait.
Omdat het in de tweede ronde verloor van Inter?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Inter Milaan speelde de finale van 72 tegen Ajax. Waarom speelde Gladbach de finale niet ?
Heb laatst met een clubgenoot gespeelt die nog met boniek gespeelt heeftquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Zowel Lato als Boniek speelde op het wk 82
Hoe verloren ze ?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat het in de tweede ronde verloor van Inter?
Mijn Shoarmaboer was Egyptisch international in de jaren 70.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb laatst met een clubgenoot gespeelt die nog met boniek gespeelt heeftKeeper van tegenpartij was aanwezig op Wk 78 als reserve keeper
IK heb ge-edit naar Toss.quote:
Het is wel historisch/legendarisch.quote:
Het wachten was op Fannekequote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef fanneke het volgende:
Gladbach won met 7-1, maar een speler van Inter werd door iets geraakt wat vanaf de tribune werd gegooid. Wedstrijd moest worden overspeeld en bleef 0-0.
Inter won thuis wel en ging nu dus door.
De mijne dan ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Shoarmaboer was Egyptisch international in de jaren 70.
De eigenaar van Ramses in de nonnenstraat. Brianquote:
Nonnenstraat is omhoeken toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eigenaar van Ramses in de nonnenstraat. Brian
Je hebt gelijk. Waar woont jouw huis ? Ik woon in de binnenstad. Zijstraatje van de Koningsstraat.quote:
Nieuwaalquote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Waar woont jouw huis ? Ik woon in de binnenstad. Zijstraatje van de Koningsstraat.
HSV?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef fanneke het volgende:
Welke club werd na Bayern München het vaakst kampioen van Duitsland (DDR niet meegerekend)?
Ja bij de Etos.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NieuwaalKoningsstraat kan ik niet helemaal plaatsen. Zijstraat van de Boschstraat?
quote:
Ik speel mijn hele leven al voor GVV'63. Het kleine broertje van Nivoquote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens voetbal je of heb je gevoetbald. In nieuwaal heb je namelijk geen voetbalcluv. Eén van de beste voetballers van Zuilichem, Henk Termeer, kwam uit nieuwaaal.
Doe je de groeten aan Paul van Steenbergen van me ? Vaak tegen jullie gevoetbald. Niet met het eerste waar ik in speelde maar met de jeugd en veteranen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik speel mijn hele leven al voor GVV'63. Het kleine broertje van NivoEn ik ken geen Henk Termeer.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef donroyco het volgende:
1.
2. Rik de Saedeleer
3. Herman Kuiphof
4.
5. Evert ten Napel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |