Klopt. ik dacht tegen AS Roma dat laatste.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Ongeregeldheden tegen Kaiserslautern.
En langer geleden, een bierblikje tegen de grensrechter.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Gans toch ?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef fanneke het volgende:
Nederlands voetbalhater, Lopes Nieto floot tochquote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En het was nog terecht ook. Heb de wedstrijd toen gezien, en PSV werd aan alle kanten genaait.
Omdat het in de tweede ronde verloor van Inter?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Inter Milaan speelde de finale van 72 tegen Ajax. Waarom speelde Gladbach de finale niet ?
Heb laatst met een clubgenoot gespeelt die nog met boniek gespeelt heeftquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Zowel Lato als Boniek speelde op het wk 82
Hoe verloren ze ?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat het in de tweede ronde verloor van Inter?
Mijn Shoarmaboer was Egyptisch international in de jaren 70.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb laatst met een clubgenoot gespeelt die nog met boniek gespeelt heeftKeeper van tegenpartij was aanwezig op Wk 78 als reserve keeper
IK heb ge-edit naar Toss.quote:
Het is wel historisch/legendarisch.quote:
Het wachten was op Fannekequote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef fanneke het volgende:
Gladbach won met 7-1, maar een speler van Inter werd door iets geraakt wat vanaf de tribune werd gegooid. Wedstrijd moest worden overspeeld en bleef 0-0.
Inter won thuis wel en ging nu dus door.
De mijne dan ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn Shoarmaboer was Egyptisch international in de jaren 70.
De eigenaar van Ramses in de nonnenstraat. Brianquote:
Nonnenstraat is omhoeken toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eigenaar van Ramses in de nonnenstraat. Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |