Je hebt gelijk. Waar woont jouw huis ? Ik woon in de binnenstad. Zijstraatje van de Koningsstraat.quote:
Nieuwaalquote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Waar woont jouw huis ? Ik woon in de binnenstad. Zijstraatje van de Koningsstraat.
HSV?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef fanneke het volgende:
Welke club werd na Bayern München het vaakst kampioen van Duitsland (DDR niet meegerekend)?
Ja bij de Etos.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NieuwaalKoningsstraat kan ik niet helemaal plaatsen. Zijstraat van de Boschstraat?
quote:
Ik speel mijn hele leven al voor GVV'63. Het kleine broertje van Nivoquote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens voetbal je of heb je gevoetbald. In nieuwaal heb je namelijk geen voetbalcluv. Eén van de beste voetballers van Zuilichem, Henk Termeer, kwam uit nieuwaaal.
Doe je de groeten aan Paul van Steenbergen van me ? Vaak tegen jullie gevoetbald. Niet met het eerste waar ik in speelde maar met de jeugd en veteranen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik speel mijn hele leven al voor GVV'63. Het kleine broertje van NivoEn ik ken geen Henk Termeer.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef donroyco het volgende:
1.
2. Rik de Saedeleer
3. Herman Kuiphof
4.
5. Evert ten Napel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |