quote:Is een tablet van het werk belastingvrij?
Vroeger was het simpel: een werkgever mag zijn werknemer belastingvrij een telefoon van de zaak geven als het toestel meer dan 10% zakelijk gebruikt wordt. Een computer blijft pas onbelast als de werknemer die bijna alleen maar gebruikt voor het werk. Maar wat met tablets, smartphones, netbooks,...?
Staatssecretaris Weekers van Financiën heeft onlangs voor opheldering gezorgd. Nu de grenzen tussen deze apparaten steeds vager worden, heeft Weekers in een officieel loonheffingenbesluit vastgelegd dat er sprake is van een communicatiemiddel als:
- het toestel de uiterlijke kenmerken van een mobiele telefoon heeft
- communicatie een centrale rol speelt bij het gebruik van het toestel
- het beeldscherm diagonaal van niet groter dan 7 inch (17,78 cm) is
Een smartphone is dus een communicatiemiddel en belastingvrij. Tablets, netbooks, e-readers en dies meer vallen onder de computerregeling, dus onbelast bij zakelijk gebruik van 90% of meer.
Google op 'newfags can't triforce'quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk was de hint niet duidelijk genoeg: LEG UIT!!
Heb het allebei niet (van mijn werk), dus verandert niets hierquote:
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforcequote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk was de hint niet duidelijk genoeg: LEG UIT!!
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Google op 'newfags can't triforce'
Dank!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforce
Dankquote:
Wrijf het lekker in, bedankt he??quote:
Goed plan.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik geloof dat het tijd is om te gaan pitten
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds http://bash.org/?top te lezen.. Lach me suf
Hoe gaan ze in godsnaam verifiëren of je een laptop of tablet wel voor 90% voor werk gebruikt?quote:
Ik ookquote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds http://bash.org/?top te lezen.. Lach me suf
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
<Pongball> Religion is like a penis.
<Pongball> It's fine to have one.
<Pongball> It's fine to be proud of it.
<Pongball> But please don't whip it out in public and start waving it around.
<Pongball> And PLEASE don't try to shove it down children's throats.
![]()
![]()
Je spoort niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind een gimmick leuk, hoor, ik kan er echt ook bomen over opzetten, maar kan iemand van de moderators of desnoods higher up in de crew (Remlof?) die GCMarshall leren dat zij haar quote laat vooraf gaan aan haar reacties en niet andersom... dus niet eerst de reactie en dan pas de quote waarop ze reageert...
Ta.
Ach hier gebruiken we confetti.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Arabische manier van dames versieren:
[ afbeelding ]
Heb je weer verloren van de fles?quote:
Ik vrees er voorquote:
Als het dollars zijn zie ik weinig verschilquote:
Ik heb ooit iets moeten ondertekenen. Daarin staat echter dat ik het uitsluitend voor het werk zal gebruiken..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe gaan ze in godsnaam verifiëren of je een laptop of tablet wel voor 90% voor werk gebruikt?
Daar zitten ze er toch heel wat nulletjes naast lijkt me...quote:[...]
Dawn moet een jaar lang om de aardappelvormige asteroïde blijven draaien. Uit het onderzoek van het naar schatting 4,5 tot 4,6 miljoen jaren oude hemellichaam hopen wetenschappers belangrijke conclusies over het ontstaan van het zonnestelsel te kunnen trekken. Vesta is ontstaan in het begin van het zonnestelsel.
[...]
Journalisten.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar zitten ze er toch heel wat nulletjes naast lijkt me...
http://www.volkskrant.nl/(...)tige-aardappel.dhtml
TT is alleen besteed aan Game fanaatjes:quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh gut, heb ik toch wéér geen idee van waar het over gaat
*kuch*quote:Op zondag 17 juli 2011 12:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
TT is alleen besteed aan Game fanaatjes:
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforce#.TiK1boLbPPo
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforce
Waarom? het is nieuw, dus in theorie kan het zelfs een uur jong zijn, zie star trek tng afl. weet ik veel.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef kLowJow het volgende:
Daar zitten ze er toch heel wat nulletjes naast lijkt me...
Jij bent raar.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Waarom? het is nieuw, dus in theorie kan het zelfs een uur jong zijn, zie star trek tng afl. weet ik veel.
Er bestaat geen star trek aflevering over een aardappelvormig hemellichaam van een uur jong.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Waarom? het is nieuw, dus in theorie kan het zelfs een uur jong zijn, zie star trek tng afl. weet ik veel.
Vesta is ontstaan in het begin van het zonnestelsel.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:19 schreef fokthesystem het volgende:
New families
Some asteroid families have formed recently, in astronomical terms. The Karin Cluster apparently formed about 5.7 million years ago from a collision with a 33 km radius progenitor asteroid.[81] The Veritas family formed about 8.3 million years ago; evidence includes interplanetary dust recovered from ocean sediment.[82]
More recently, the Datura cluster appears to have formed about 450 thousand years ago from a collision with a main-belt asteroid. The age estimate is based on the probability of the members having their current orbits, rather than from any physical evidence. However, this cluster may have been a source for some zodiacal dust material.[83] Other recent cluster formations, such as the Iannini cluster (circa 1–5 million years ago), may have provided additional sources of this asteroid dust.[84]
Ja, zelfde tijd als de Aarde, dus 4,5 miljard jaar oud.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vesta is ontstaan in het begin van het zonnestelsel.
Dat zeg ik... Het scheelt wat nulletjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zelfde tijd als de Aarde, dus 4,5 miljard jaar oud.
Een stuk of driequote:Op zondag 17 juli 2011 12:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Het scheelt wat nulletjes.
De nullen maken de miljardair. (Nullen als in sheople)quote:
Je verwart de 0 met de o, en zelfs daarvan zit er maar één in "sheople".quote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De nullen maken de miljardair. (Nullen als in sheople)
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:45 schreef dotCommunism het volgende:
Voor het eerst in zeven jaar een nieuwe pc besteld.
Zo'n eentje met een los beeldscherm en grote lompe kast?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:45 schreef dotCommunism het volgende:
Voor het eerst in zeven jaar een nieuwe pc besteld.
quote:
En dan niet eens om het nieuwsfeit zelf.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
Je wordt best droevig als je dat PVV-topic in NWS leest.
Nee, meer om die verkapte fascisten die zichzelf PVV'er noemen. Het nieuwsfeit is vooral hilarisch.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan niet eens om het nieuwsfeit zelf.
Van een bansheeboy wordt ik ook niet vrolijk andersquote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, meer om die verkapte fascisten die zichzelf PVV'er noemen. Het nieuwsfeit is vooral hilarisch.
Ach, ik heb het die GCMarshal zelf ook gevraagd. Daarna was wel duidelijk dat het een sneu trolletje was.quote:
In FB gaan janken dat de mods er wat van moeten zeggen is weer een uiterste natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, ik heb het die GCMarshal zelf ook gevraagd. Daarna was wel duidelijk dat het een sneu trolletje was.
ja natuurlijk, laptops zijn ondingen als je meer wilt doen dan films kijken en internetten.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo'n eentje met een los beeldscherm en grote lompe kast?
Nee, dat is leuk. Vooral bij zo'n kuttroll.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In FB gaan janken dat de mods er wat van moeten zeggen is weer een uiterste natuurlijk.
Scorpie is gewoon een mongool en hetzelfde geldt voor Hofstadgruppe. Kanker toch op met je PVV.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van een bansheeboy wordt ik ook niet vrolijk anders![]()
Scorpie is wel tof. [ afbeelding ]
Scorpie een PVV'er?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Scorpie is gewoon een mongool en hetzelfde geldt voor Hofstadgruppe. Kanker toch op met je PVV.
Jaja, hij roept ook altijd tegen mij dat hij VVD stemt. Maar met z'n anti-islam opvattingen zou hij geen slecht figuur slaan bij de PVV.quote:
En een polderfappende xenofoob.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:20 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die in NWS of de Frontpage post is een PVV'er.
En moslims zijn zeer waarschijnlijk straatterroristen. Zijn we weer klaar met de generalisaties? Mag niet van ome Cohen, foei.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Monidique het volgende:
Tsja. PVV-ers zijn zeer waarschijnlijk vaak tuig. Dat kun je wel raden.
Dat vind ik dus een domme opmerking. Erg, erg dom. Tegenvaller, ik had meer van je verwacht.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En moslims zijn zeer waarschijnlijk straatterroristen.
Of een "extreem conservatieve VVD-er". Een teaparty-figuur. Een verkapte PVV-er... behalve economisch gezien. Zoiets.quote:
Ik spiegelde slechts de jouwe.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een domme opmerking.
Helaas, maar nee, dat deed je niet. Nogmaals, dit is wel teleurstellend niveau, je kunt beter.quote:
Nee, een stem op de PVV is een zeer bewuste. Wie op die partij stemt weet waar hij aan begint en is derhalve gewoon een simpele klaptokkie.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En moslims zijn zeer waarschijnlijk straatterroristen. Zijn we weer klaar met de generalisaties? Mag niet van ome Cohen, foei.
Oke schat. Hele groepen wegzetten als idioten is dom, of het nu PVV'ers, PvdA'ers, moslims of gereformeerden zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Helaas, maar nee, dat deed je niet. Nogmaals, tot is wel teleurstellend niveau, je kunt beter.
Dan nog scheer je een complete groep over één kam. De linkse kerk heeft mij geleerd dat dat niet mag.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, een stem op de PVV is een zeer bewuste. Wie op die partij stemt weet waar hij aan begint en is derhalve gewoon een simpele klaptokkie.
Nee, hoor, ook hier heb je weer ongelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oke schat. Hele groepen wegzetten als idioten is dom, of het nu PVV'ers, PvdA'ers, moslims of gereformeerden zijn.
Nee hoor, ik heb gelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, hoor, ook hier heb je weer ongelijk.
Wat kan mij de linkse kerk rotten? Ik wil die PVV'ers niet aandoen, ik vind het gewoon randmongolen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan nog scheer je een complete groep over één kam. De linkse kerk heeft mij geleerd dat dat niet mag.
Ik ben niet echt in troll-vorm vandaag. Zal het vanavond nog eens proberen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kan mij de linkse kerk rotten? Ik wil die PVV'ers niet aandoen, ik vind het gewoon randmongolen.
Ik voel me vereerd dat je zo over me denkt. Maar ik ben toch echt geen PVV-er.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of een "extreem conservatieve VVD-er". Een teaparty-figuur. Een verkapte PVV-er... behalve economisch gezien. Zoiets.
Absoluut. Je kiest, bewust, voor een extremistische haatbeweging met nogal wat debiele lui in de zogenaamde partij. Daar mag men best wel eens op gewezen worden. PVV'ers worden vooralsnog met fluwelen handschoenen aangepakt, terwijl ze simpelweg een verachtelijke, minne, verwerpelijke keuze hebben gemaakt, zoals de KKK-ers en de nazi's destijds die keuze ook hebben gemaakt en die mensen pakken we ook niet aan alsof het weerloze kleuters zijn (hoewel PVV'ers misschien wel vaak kleuters zijn, zou je soms zeggen).quote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kan mij de linkse kerk rotten? Ik wil die PVV'ers niet aandoen, ik vind het gewoon randmongolen.
Koos, het valt me weer van je tegen, denken dat ik anti-islam ben.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, hij roept ook altijd tegen mij dat hij VVD stemt. Maar met z'n anti-islam opvattingen zou hij geen slecht figuur slaan bij de PVV.
Kan mij verder ook geen zak schelen wat iemand stemt.
Je hebt angst voor de PVV? Wow, je overschat ze schromelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Absoluut. Je kiest, bewust, voor een extremistische haatbeweging met nogal wat debiele lui in de zogenaamde partij. Daar mag men best wel eens op gewezen worden. PVV'ers worden vooralsnog met fluwelen handschoenen aangepakt, terwijl ze simpelweg een verachtelijke, minne, verwerpelijke keuze hebben gemaakt, zoals de KKK-ers en de nazi's destijds die keuze ook hebben gemaakt en die mensen pakken we ook niet aan alsof het weerloze kleuters zijn (hoewel PVV'ers misschien wel vaak kleuters zijn, zou je soms zeggen).
Man, je bent er altijd als de kippen bij wanneer het over moslims gaat.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koos, het valt me weer van je tegen, denken dat ik anti-islam ben.
Angst? Minachting! En terecht, natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt angst voor de PVV? Wow, je overschat ze schromelijk.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Absoluut. Je kiest, bewust, voor een extremistische haatbeweging met nogal wat debiele lui in de zogenaamde partij. Daar mag men best wel eens op gewezen worden. PVV'ers worden vooralsnog met fluwelen handschoenen aangepakt, terwijl ze simpelweg een verachtelijke, minne, verwerpelijke keuze hebben gemaakt, zoals de KKK-ers en de nazi's destijds die keuze ook hebben gemaakt en die mensen pakken we ook niet aan alsof het weerloze kleuters zijn (hoewel PVV'ers misschien wel vaak kleuters zijn, zou je soms zeggen).
Mutant01 ook. Is hij dan ook anti-moslim?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, je bent er altijd als de kippen bij wanneer het over moslims gaat.
Slaap jij nog wel 's nachts?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ah, je voelt je aangevallen.quote:
Mwah, vergelijken met de KKK en de Nazi`s is ze teveel eer geven. Die bewegingen hadden nog een soort van echt effect. De PVV is vooral een briezende groep niksnutten.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Angst? Minachting! En terecht, natuurlijk.
Je kunt veel beter dan dat Koos.quote:
Je merkt het, hè? Ik vind het wel aandoenlijk. Zodra het over de PVV of moslims gaat, dan is opeens het niveau verdwenen en komen de oerinstincten van angst en agressie omhoog.quote:
Weet je. Eigenlijk kan het mij ook helemaal niet schelen of je wel of niet een PVV-er bent. Ik kan alleen constateren dat discussieren met jou feitelijk onmogelijk is, wegens de drang om dingen naar eigen hand te zetten. En dat is wel een vrij unieke constatering. Tot nu toe heeft een dergelijke constatering van mij één keer eerder plaatsgevonden. Dat was toen Lavanderr.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je zo over me denkt. Maar ik ben toch echt geen PVV-er.
Zegt hij. Jij doet een Cohennetje over groepen mensen over een kam scheren en ik ben degene die beter kanquote:
Irrelevant.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, vergelijken met de KKK en de Nazi`s is ze teveel eer geven. Die bewegingen hadden nog een soort van echt effect. De PVV is vooral een briezende groep niksnutten.
Ik verdedig als één van de nog weinig overgebleven moslims nog een "redelijk Islamitisch geluid". Als ik die taak ook zou neerleggen, is NWS gedoemd om Stormfront te worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mutant01 ook. Is hij dan ook anti-moslim?
Met zo'n kast en beeldscherm op de bank is zo'n gedoe.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ja natuurlijk, laptops zijn ondingen als je meer wilt doen dan films kijken en internetten.
Nee. Je pleit dan slechts voor klassejustitie en daarmee samenhangende discriminatoire wet en regelgeving.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:39 schreef Cerbie het volgende:
De laatste keer dat ik me om een moslim druk heb gemaakt kan ik me niet eens herinneren eigenlijk. Of ben je ook een moslimfoob als je Marokkaans straattuig in de knieschijven wil schieten?
Knap, kreeg ik dat alemaal in die twee zinnen?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Je pleit dan slechts voor klassejustitie en daarmee samenhangende discriminatoire wet en regelgeving.
TNG is beterquote:
Uitstekend plan.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:43 schreef Monidique het volgende:
Nou, wat een niveautje hier weer, jongens. Ik trek me weer terug en hou het bij wat ontwikkelder tuig: mijzelf. En wat scifi.
De onderklasse. Of denk je dat het straattuig tot de elite behoort?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Knap, kreeg ik dat alemaal in die twee zinnen?
Tegen welke klasse eigenlijk, straattuig?
Ah, tijd voor het kwartiertje, waarin je je gemene discriminerende gedachten de vrije loop mag gaan. Rooibosje erbij?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:43 schreef Monidique het volgende:
Nou, wat een niveautje hier weer, jongens. Ik trek me weer terug en hou het bij wat ontwikkelder tuig: mijzelf. En wat scifi.
Je noemt de hele onderklasse even straattuig en beschuldigt mij dan van PVV-denkbeelden. Held.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De onderklasse. Of denk je dat het straattuig tot de elite behoort?
Het is trouwens maar wat je knap noemt.
O, o, iemand is op z'n tenen getrapt,quote:Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, tijd voor het kwartiertje, waarin je je gemene discriminerende gedachten de vrije loop mag gaan. Rooibosje erbij?
Je ziet ze vliegen schat.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, o, iemand is op z'n tenen getrapt,. Gelukkig boeit het je allemaal niet, hè? Toch? Probeer normale kritiek iets minder persoonlijk op te vatten en reageer niet meteen als een gillende vrouw die een spin ziet, dan kom je al heel wat geloofwaardiger over.
Straattuig behoort onevenredig vaak tot de onderklasse. Dat maakt de onderklasse niet per definitie straattuig. Wel raakt dergelijke regelgeving disproportioneel mensen uit de onderklasse. Ontwikkeling van deze onderklasse is een ander alternatief. Maar jij wenst kennelijk disproportionele straffen op te leggen, afhankelijk van iemands afkomst.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je noemt de hele onderklasse even straattuig en beschuldigt mij dan van PVV-denkbeelden.
Doe je het weer.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Straattuig behoort onevenredig vaak tot de onderklasse. Dat maakt de onderklasse niet per definitie straattuig. Wel raakt dergelijke regelgeving disproportioneel mensen uit de onderklasse. Ontwikkeling van deze onderklasse is een ander alternatief. Maar jij wenst kennelijk disproportionele straffen op te leggen, afhankelijk van iemands afkomst.
Nee, je hebt slechts een rijke fantasie.quote:
Hebben ze die in Harderwijkquote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitstekend plan.
Maar eerst richting de Subway.
Dat zal dan wel. Ik pleit tenminste niet voor keiharde discriminatie in het strafrecht. Neen, dan heb ik liever een rijke fantasie.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee, je hebt slechts een rijke fantasie.
Je doet het nog steeds schat. Je legt me woorden in de mond.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel. Ik pleit tenminste niet voor keiharde discriminatie in het strafrecht. Neen, dan heb ik liever een rijke fantasie.
SG1, maar dan wel de eerste seizoenen.quote:
Oh, dus we kunnen hier constateren dat je nooit hebt gevonden dat je Marokkaans tuig in de knieschijven wilt schieten? Even voor de duidelijkheid, want dan snap ik de toevoeging van die zin in je eerste reactie niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je doet het nog steeds schat. Je legt me woorden in de mond.
Kun je daaruit opmaken dat ik roomblank straattuig niet in de knieschijven wil schieten?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus we kunnen hier constateren dat je nooit hebt gevonden dat je Marokkaans tuig in de knieschijven wilt schieten?
Middels de context van je reactie blijkt inderdaad niet dat je roomblank straattuig in de knieschijven wil schieten. Anders zou je het niet zo nadrukkelijk zeggen in die reactie zelf. Maar dat is slechts mijn logica hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kun je daaruit opmaken dat ik roomblank straattuig niet in de knieschijven wil schieten?
Clinton: Griekenland zal wereld inspirerenquote:"Griekenland heeft de wereld eerder geïnspireerd en ik heb er alle vertrouwen in dat u dat opnieuw doet", zei zij zondag in Athene na overleg met haar Griekse ambtgenoot Stavros Lambrinidis .
Ik wil roomblank straattuig ook in de knieschijven schieten. Zo duidelijker?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Middels de context van je reactie blijkt inderdaad niet dat je roomblank straattuig in de knieschijven wil schieten.
We kunnen weer rustig gaan slapen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Monidique het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooo....
[..]
Clinton: Griekenland zal wereld inspireren.
Zeker. De discussie zou volledig overbodig zijn geweest als je gewoon in de eerste reactie had gesteld dat je straattuig in de knieschijven wil schieten.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wil roomblank straattuig ook in de knieschijven schieten. Zo duidelijker?
Ik zal er rekening mee houden als je in het topic hangt.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker. De discussie zou volledig overbodig zijn geweest als je gewoon in de eerste reactie had gesteld dat je straattuig in de knieschijven wil schieten.
Hoeft niet hoor. Het komt natuurlijk wel veel stoerder over om het niet zo te zeggen. Je moet natuurlijk wel je eigenwaarde hooghouden. En dat kan niet door je afkomst zo te verloochenen. Hakken op de immigrant doet wonderen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden als je in het topic hangt.
Er is prima met mij te discussieren, sterker nog, er is maar 1 iemand met wie ik niet kan discussieren en dat ben jij. Zolang het maar op feitelijke gronden gebeurt en zonder dat men gelijk met Ad Hominems begint te gooien, iets waar jij nogal een handje van hebt zodra je een reactie van mij hebt gelezen. Moet ik de 'discussie' in NWS van net er bijhalen om dat te ondersteunen, of zie je zelf ook in dat ik gelijk heb?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je. Eigenlijk kan het mij ook helemaal niet schelen of je wel of niet een PVV-er bent. Ik kan alleen constateren dat discussieren met jou feitelijk onmogelijk is, wegens de drang om dingen naar eigen hand te zetten. En dat is wel een vrij unieke constatering. Tot nu toe heeft een dergelijke constatering van mij één keer eerder plaatsgevonden. Dat was toen Lavanderr.
Man, mijn e-penis is 20cm langer geworden sinds die post.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Het komt natuurlijk wel veel stoerder over om het niet zo te zeggen.
Wat ook volstrekt niet begon middels subtiele steken onder de gordel als deze:quote:Op zondag 17 juli 2011 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is prima met mij te discussieren, sterker nog, er is maar 1 iemand met wie ik niet kan discussieren en dat ben jij. Zolang het maar op feitelijke gronden gebeurt en zonder dat men gelijk met Ad Hominems begint te gooien, iets waar jij nogal een handje van hebt zodra je een reactie van mij hebt gelezen. Moet ik de 'discussie' in NWS van net er bijhalen om dat te ondersteunen, of zie je zelf ook in dat ik gelijk heb?
Gevolgd door een nog subtielere (kom laten we het "intelligentieniveau" erbij halen)quote:Op zondag 17 juli 2011 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke actie heeft een reactie, staat dat niet in je boek uitgelegd?
Je bent altijd de onschuldigheid zelve.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan doen dat jij mijn reactie niet snapt. Probeer het anders nog eens, ik zou het namelijk jammer vinden als een verschil van intelligentieniveau deze discussie stopt.
Pot, ketel natuurlijk. Dat weet je zelf ook wel. Vind het alleen verbazend dat je jezelf dan zo laat kennen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ook volstrekt niet begon middels subtiele steken onder de gordel als deze:
Je bent altijd de onschuldigheid zelve.
Pot- ketel? Jij begint met steken onder de gordel, tot tweemaal toe heb ik dat ongerept gelaten in diezelfde discussie. Na de derde steek begon ik er tegenin te gaan. En dan ga jij hier EN in FB de zielepiet uithangen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pot, ketel natuurlijk. Dat weet je zelf ook wel. Vind het alleen verbazend dat je jezelf dan zo laat kennen.
Het is toch ook een vorm van intelligentieverschil, dat jij niet snapt wat ik bedoel en vice-versa? Sinds wanneer is dat een steek onder water, het is gewoon een constatering. Blijkbaar weer iets waar je dan als een idioot op gaat zitten reageren, terwijl het gewoonweg een constatering is.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ook volstrekt niet begon middels subtiele steken onder de gordel als deze:
[..]
Gevolgd door een nog subtielere (kom laten we het "intelligentieniveau" erbij halen)
[..]
Je bent altijd de onschuldigheid zelve.
*kuch*quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pot- ketel? Jij begint met steken onder de gordel, tot tweemaal toe heb ik dat ongerept gelaten in diezelfde discussie. Na de derde steek begon ik er tegenin te gaan. En dan ga jij hier EN in FB de zielepiet uithangen.
Waarom zou je uberhaupt mensen door de knieschuiven willen schieten?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wil roomblank straattuig ook in de knieschijven schieten. Zo duidelijker?
Nee, dat was ik. Hoiquote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*kuch*
Scorpie was niet de eerste die hier begon over het NWS-topic.
Het is een overdrijving voor strenger optreden, maar daar wil ik mutant01 niet mee vermoeien, dan snapt die arme jongen het helemaal niet meer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt mensen door de knieschuiven willen schieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Boefje.quote:
Dat heeft niets met een vorm van "intelligentieverschil" te maken. Aangezien ik uit je summiere reacties volstrekt niet begreep of jij het principe van een doorlopende schakel van actie-reactie uberhaupt begreep. Vandaar dat ik dat even duidelijk maakte. Jij claimt echter dat die "verduidelijking" van mijn kant wees op onbegrip van Newton's 3e wet. Wat de neuk man...quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Scorpie het volgende:
Het is toch ook een vorm van intelligentieverschil, dat jij niet snapt wat ik bedoel en vice-versa? Sinds wanneer is dat een steek onder water, het is gewoon een constatering. Blijkbaar weer iets waar je dan als een idioot op gaat zitten reageren, terwijl het gewoonweg een constatering is.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is een overdrijving voor strenger optreden, maar daar wil ik mutant01 niet mee vermoeien, dan snapt die arme jongen het helemaal niet meer.Ik begrijp uit je reacties dat je je aangevallen voelt? Het doet allemaal nogal defensief aan namelijk. Eerst Koos, dan Monidique en dan ik. Erg veel. Ik begrijp het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is een overdrijving voor strenger optreden, maar daar wil ik mutant01 niet mee vermoeien, dan snapt die arme jongen het helemaal niet meer.Jij bent toch geen PVV'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Ohja, jij bent meer van de flat-out all warfare aanpak:quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pot- ketel? Jij begint met steken onder de gordel, tot tweemaal toe heb ik dat ongerept gelaten in diezelfde discussie. Na de derde steek begon ik er tegenin te gaan. En dan ga jij hier EN in FB de zielepiet uithangen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind mensen die willens en wetens op de PVV stemmen geestelijk gestoord. Doch noem ik hen geen tuig, ondanks dat ze expres op die partij stemmen om zich af te zetten. Eigenlijk zouden zij ook niet moeten zeiken als ze tuig genoemd worden en op straat gefilmd worden. Het tegenovergestelde is waar.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, geestelijk gestoord dus. De onzin van die protocollen bestaat niet "alleen in mijn hoofd" - net als de veelal aangekondigde "islamisering van Nederland" - de "tsunami" van moslims" en de keuze om minderheden keihard te gaan onderdrukken. Het is inderdaad een keuze die je hebt gemaakt. Mensen die geestelijk gestoord zijn, kunnen keuzes maken waarvan zij heilig overtuigd zijn dat het de juiste is - terwijl dat realistisch bezien zo onzinnig als de pest is.
Gewoonweg wat pareltjes van iemand die zeurt dat anderen 'steken onder water'. Maar ja, gezien je achtergrond verbaast me jouw selectieve verontwaardiging weinig tot niets.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat je er vanuit gaat dat ik je reactie niet snap is al het eerste probleem. Jij snapt mijn reactie kennelijk niet. Maar inderdaad, zoals ik al eerder zei en jij weer ter plekke bewijst, met een geestelijk gestoorde PVV-er valt niet te discussieren. Het intelligentieniveau is veel te groot.
Je begrijpt het weer eens niet. Scorpie legt de vinger precies op de zere plek wat dat betreft.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je reacties dat je je aangevallen voelt? Het doet allemaal nogal defensief aan namelijk. Eerst Koos, dan Monidique en dan ik. Erg veel. Ik begrijp het.
Dat is flat-out een spiegeling van de reactie van Hofstadgruppe. Maar dat had je alleen begrepen als je het topic had gelezen. Ik heb zelfs één op één dezelfde bewoordingen gebruikt. Maar goed, het is sowieso irrelevant als het gaat om onze persoonlijke discussie, waarbij overduidelijk jij diegene was die met steken begon.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ohja, jij bent meer van de flat-out all warfare aanpak:
[..]
[..]
[..]
Gewoonweg wat pareltjes van iemand die zeurt dat anderen 'steken onder water'.
Dat zeg ik al jaren.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:10 schreef Tem het volgende:
Net alsof iemand hier ooit gaat zeggen. Hey, joh, sorry maar je hebt gelijk ik zat ff niet helemaal in de juiste hoek. Korte nacht, teveel drank, gezeik van mijn wijf enzo
Opbokken C3PO, 2 zuigtrollen is al genoeg.quote:
SNEL GEBRUIK DE QUANTUMFLUX OM DE FOTONTORPEDOES EXTRA BOOST TE GEVEN ZODAT WE 2 LICHTJAAR SNELLER THUIS ZIJN.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
OH NEE DE POLARITY VAN DE SHIELDS IS REVERSED DOOR ALIENS UIT HET GAMMA-QUADRANT.
Dus als ik het goed begrijp weet je wel uit mijn reacties af te leiden dat ik een Geert Wilders adorerende, PVV-stemmende xenofobische anti-islam terreur dreiging ben, maar kan je vervolgens niet het onderscheid maken of ik wel of niet de theoretische onderbouwing weet van actie-reactie. Curieuze manier van redenatie hou je erop naquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een vorm van "intelligentieverschil" te maken. Aangezien ik uit je summiere reacties volstrekt niet begreep of jij het principe van een doorlopende schakel van actie-reactie uberhaupt begreep.
Je maakte niks duidelijk, je ging eromheen draaien. Daarnaast, wat hield je tegen om het niet gewoon te vragen?quote:Vandaar dat ik dat even duidelijk maakte.
Inderdaad, wat de neuk, waar was jij mee bezig. Het ene moment weet je alles van mij, het andere moment helemaal niet. Selectief reageren FTWquote:Jij claimt echter dat die "verduidelijking" van mijn kant wees op onbegrip van Newton's 3e wet. Wat de neuk man...
DS9 is de shit.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
OH NEE DE POLARITY VAN DE SHIELDS IS REVERSED DOOR ALIENS UIT HET GAMMA-QUADRANT.
Dat is voyager, niet Deep Space nine.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
SNEL GEBRUIK DE QUANTUMFLUX OM DE FOTONTORPEDOES EXTRA BOOST TE GEVEN ZODAT WE 2 LICHTJAAR SNELLER THUIS ZIJN.
Vertel dat mij eens in wat duidelijkere bewoordingen. Want ik ben niet zo'n intellect als Scorpie.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je begrijpt het weer eens niet. Scorpie legt de vinger precies op de zere plek wat dat betreft.
Aha, jij mag wel iemand anders spiegelen, doen ze het bij jou is het huilen geblazen. Staat genoteerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is flat-out een spiegeling van de reactie van Hofstadgruppe. Maar dat had je alleen begrepen als je het topic had gelezen. Ik heb zelfs één op één dezelfde bewoordingen gebruikt. Maar goed, het is sowieso irrelevant als het gaat om onze persoonlijke discussie, waarbij overduidelijk jij diegene was die met steken begon.
Owjaquote:Op zondag 17 juli 2011 14:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is voyager, niet Deep Space nine.
Er valt niet met je te discussiëren omdat je een plaat voor je kop hebt. Maar dat geeft niet, 90% van de posters heeft dat.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vertel dat mij eens in wat duidelijkere bewoordingen. Want ik ben niet zo'n intellect als Scorpie.
Gewoon weer een verkapt cadeau voor jezelf Koos.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mn pa laatst het zesde seizoen van DS9 cadeau gegeven voor zn verjaardag. Toch maar eens stiekem van hem stelen als ik op bezoek ben.
Wie ging er naar FB? Precies ja. Laat het huilen maar aan de pro's over. Die weten hun weg wel te vinden naar de mods.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha, jij mag wel iemand anders spiegelen, doen ze het bij jou is het huilen geblazen. Staat genoteerd.
Ok. Ik heb een plaat voor mijn kop. Zou je mij een aantal users kunnen opnoemen die niet tot de 90% behoren? Je hebt kennelijk een meting gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er valt niet met je te discussiëren omdat je een plaat voor je kop hebt. Maar dat geeft niet, 90% van de posters heeft dat.
Doe ik altijd. Geef mn moeder altijd boeken die ik zelf ook wil lezenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon weer een verkapt cadeau voor jezelf Koos.
U heeft een betere plaat-schatting?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ok. Ik heb een plaat voor mijn kop. Zou je mij een aantal users kunnen opnoemen die niet tot de 90% behoren? Je hebt kennelijk een meting gedaan.
Ik durf geen schattingen te doen, dat laat ik aan de intellectuelen over. Wellicht dat Scorpie ons kan verlichten.quote:
Ik, omdat het topic allang verkloot was ja.quote:
Ik zou nog wat harder gaan huilen, misschien krijg je dan wel een vliegtuig. Ik wilde eigenlijk net nog posten dat je het zoveelste verongelijkte sociaal-cultureel exponent van jouw leeftijdsgeneratie bent die exemplarisch is, maar weet niet of je dat zou begrijpen, dus ik heb het maar niet gedaan.quote:Precies ja. Laat het huilen maar aan de pro's over. Die weten hun weg wel te vinden naar de mods.
Het is toch volstrekt irrelevant of ik dat begrijp of niet. Het gaat om de waarheid. En die moet gezegd worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou nog wat harder gaan huilen, misschien krijg je dan wel een vliegtuig. Ik wilde eigenlijk net nog posten dat je het zoveelste verongelijkte sociaal-cultureel exponent van jouw leeftijdsgeneratie bent die exemplaristisch is, maar weet niet of je dat zou begrijpen, dus ik heb het maar niet gedaan.
quote:
Nu weet ik hoe Mutant01 zich voelt, onbegrepen, sociaal geisoleerd, met een plaat voor mijn kop.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, op die manier gaan je mede-users je niet begrijpen, Scorpie
Een reincarnatie van PHP, die Scorpie.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Mutant01 zich voelt, onbegrepen, sociaal geisoleerd, met een plaat voor mijn kop.
Het is je gelukt, je bent de eerste Mocro waar ik om moest lachenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een reincarnatie van PHP, die Scorpie.
Niet helemaal correct, maar wel relevant...quote:
http://polsc.20.forumer.c(...)0f189437fa217d2c3775quote:In 2005 had Monidique een weblog bij web-log.nl gemaakt.
Dit om Sidekick te verdedigen tegen de VoorbijFokkers die zaten te klieren.
De naam was 'exemplarisch modereren'..maar ik kan het niet meer terugvinden.
Goh, dan ben ik als onbegrepen, sociaal geisoleerd, zoveelste verongelijkte sociaal-culturele exponent van de jaren 80, die exemplarisch is voor zijn generatie, Mohammed B-lover, PVV-hatende, met een plaat voor zijn kop postende en geestelijk gehandicapte Mocro toch nog ergens goed voor.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is je gelukt, je bent de eerste Mocro waar ik om moest lachen
Je doet jezelf tekort. Je bent niet geestelijk gehandicaptquote:Op zondag 17 juli 2011 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goh, dan ben ik als onbegrepen, sociaal geisoleerd, zoveelste verongelijkte sociaal-culturele exponent van de jaren 80, die exemplarisch is voor zijn generatie, Mohammed B-lover, PVV-hatende, met een plaat voor zijn kop postende en geestelijk gehandicapte Mocro toch nog ergens goed voor.
Zo te zien is dat forum een groot succes.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef kLowJow het volgende:
http://polsc.20.forumer.c(...)0f189437fa217d2c3775
Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort. Je bent niet geestelijk gehandicapt
quote:
Bulgarian gangsters...quote:
Ik ben bij een feestje van de lokale bikersclub beland, dat was me ook nog niet eerder overkomenquote:
Proest.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben bij een feestje van de lokale bikersclub beland, dat was me ook nog niet eerder overkomen.
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 17 juli 2011 16:16 schreef Nautilus. het volgende:
Goedemorgen/middag. Zouden jullie het leuk vinden als ik een paar Columbia-foto's post? Zo nee, dan zal ik jullie er ook niet mee vervelen. Zo ja, wacht dan even.
Interessant.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:16 schreef Nautilus. het volgende:
Goedemorgen/middag. Zouden jullie het leuk vinden als ik een paar Columbia-foto's post? Zo nee, dan zal ik jullie er ook niet mee vervelen. Zo ja, wacht dan even.
quote:
Ziek.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_verd.html#comments
http://www.denhelderactue(...)euter-te-verdrinken/![]()
Iets terughoudender:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-water-geduwd.dhtml
Natuurlijk wel. Religiositeit is voor de meeste mensen (of ze nu gelovig zijn of niet) lang niet zo belangrijk als jullie hier suggereren. Voor de meeste mensen is het absoluut geen issue bij het al dan niet leggen van contacten of aangaan van vriendschappen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gros van de religieuzen toleranter staat tegenover niet-gelovigen dan jij tegen religieuzen.
Als je net als Koos en ik uit (de rand van) de Biblebelt komt krijg je vanzelf dat beeld van gelovigen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Religiositeit is voor de meeste mensen (of ze nu gelovig zijn of niet) lang niet zo belangrijk als jullie hier suggereren. Voor de meeste mensen is het absoluut geen issue bij het al dan niet leggen van contacten of aangaan van vriendschappen.
Oh, die 'niet' moest ertussenuit.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Religiositeit is voor de meeste mensen (of ze nu gelovig zijn of niet) lang niet zo belangrijk als jullie hier suggereren. Voor de meeste mensen is het absoluut geen issue bij het al dan niet leggen van contacten of aangaan van vriendschappen.
Zou ook een ietwat vreemde opmerking zijn van mijn kant gezien het verloop van de discussiequote:
quote:Aristokratisches Preussen is ranked 2nd in FOKPOL and 26,039th in the world for Longest Average Lifespans.
Sorry, ik kan ze niet meer van begin tot einde volgen. X voert deze discussie al zolang ik me kan herinneren op exact dezelfde wijze.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou ook een ietwat vreemde opmerking zijn van mijn kant gezien het verloop van de discussie
Mijn 8 jarige fabrieksarbeidertjes worden niet zo oud helaas.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
Ha, zie je nu wel dat al die zorguitgaven overbodig zijn:
[..]
In een land met de levensverwachting als de jouwe zou ik niet willen wonen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
Ha, zie je nu wel dat al die zorguitgaven overbodig zijn:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_verd.html#comments
http://www.denhelderactue(...)euter-te-verdrinken/![]()
Iets terughoudender:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-water-geduwd.dhtml
In jouw land zijn de meeste mensen blij dat ze niet lang leven.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn 8 jarige fabrieksarbeidertjes worden niet zo oud helaas.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:06 schreef Reya het volgende:
[..]
In jouw land zijn de meeste mensen blij dat ze niet lang leven.
Ken de etymologische achtergond helaas niet, maar het gezegde is correctquote:
Koeien liegen niet. Aan de manier van loeien kan je horen of er iets mis is met een koe.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken de etymologische achtergond helaas niet, maar het gezegde is correct
Inderdaad te belachelijk voor woorden en om te huilenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:34 schreef kLowJow het volgende:
"Pas op voor nep-joden op het strand!"
Echt..!
En dat is kennelijk heel leuk, dus vertel maar!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:42 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Zit nu op mijn logeeradres te Drenthe
Lekker op zomerkamp.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:42 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Zit nu op mijn logeeradres te Drenthe
Turfsteekkamp. Is de productie te laag, word je genadeloos afgestraftquote:
Ach, even weg van huis en nog wat activiteiten doenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is kennelijk heel leuk, dus vertel maar!
Du_ke is de opzichter?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Turfsteekkamp. Is de productie te laag, word je genadeloos afgestraft
Wat staat er op de planning??quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Turfsteekkamp. Is de productie te laag, word je genadeloos afgestraft
[..]
Ach, even weg van huis en nog wat activiteiten doen
Tja beetje kansloos.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:34 schreef kLowJow het volgende:
Echt..!
Hihiquote:Op zondag 17 juli 2011 18:34 schreef kLowJow het volgende:
Echt..!
In opdracht van Voorschriftquote:
Kamp Westerbork, Het Veenkoloniemuseum, Het Gevangenismuseum en best of all een filmavondquote:Op zondag 17 juli 2011 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning??
Ik hoop veel binnendingen gezien de voorspellingen
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In opdracht van Voorschrift
[..]
Kamp Westerbork, Het Veenkoloniemuseum, Het Gevangenismuseum en best of all een filmavond
Morgen eerst naar het Hunebedcentrumquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi
Ik ken maar een ander volk der historie die huwelijken en seks tussen verschillende rassen verbood.
Goh, daar had ik nou nog nooit van gehoord.quote:In iets meer dan de helft van de staten van de Verenigde Staten is zoöfilie expliciet verboden, evenals in het grootste deel van Australië. In Duitsland is dierenseks niet verboden maar dierenpornografie wel. In het Verenigd Koninkrijk stond er oorspronkelijk de doodstraf op, maar in 2003 werd de straf verlaagd tot 2 jaar cel. Dat de daad niet expliciet verboden is, betekent niet dat er niet tegen kan worden opgetreden: vaak wordt het argument van dierenmishandeling van stal gehaald.
Noorwegen en Denemarken hebben geen wetten die bestialiteit verbieden. Seks met dieren is niet verboden, zolang de dieren er niet onder lijden. In Denemarken worden enkele tientallen dierenbordelen geëxploiteerd, die ook klanten uit andere landen aantrekken. De bordelen adverteren openlijk op het internet
Ook interessant!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Morgen eerst naar het Hunebedcentrum
Zeker, zekerquote:
Bed ziet er prima uit. Uitzicht + gebouw rechtenfaculteit wat minderquote:Op zondag 17 juli 2011 19:06 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sliep jullie held gisterenavond.
[ afbeelding ]
En dit was zijn uitzicht.
[ afbeelding ]
En zo ziet de Juridische Faculteit van de Universiteit van Bogota eruit (een oom van mijn metgezel werkt daar, vandaar het korte bezoek). Ik dacht dat de EUR armoedige gebouwen had!
[ afbeelding ]
En dit is de binnenplaats van die universiteit.
Later meer.
Hm, ziet er uit als een interessant land, doch niet al te comfortabel.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:06 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier sliep jullie held gisterenavond.
[ afbeelding ]
En dit was zijn uitzicht.
[ afbeelding ]
En zo ziet de Juridische Faculteit van de Universiteit van Bogota eruit (een oom van mijn metgezel werkt daar, vandaar het korte bezoek). Ik dacht dat de EUR armoedige gebouwen had!
[ afbeelding ]
En dit is de binnenplaats van die universiteit.
Later meer.
Gekke Denen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Goh, daar had ik nou nog nooit van gehoord.
Afrikaners?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi
Ik ken maar een ander volk der historie die huwelijken en seks tussen verschillende rassen verbood.
Ah die ook inderdaad.quote:
Hetzelfde geldt in mindere mate ook in de Verenigde Staten, waar naar verluid gemengde huwelijken ook relatief zeldzaam zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah die ook inderdaad.
Nog steeds trouwens, ook al is 't niet een geschreven wet.
Het joodse ras zuiver willen houden. De ironie.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:34 schreef kLowJow het volgende:
Echt..!
Zuid-Afrikanen zijn (naar mijn beleving) een van de meest zacht-aardige mensen ter wereld.quote:
Zet het in je sig.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:28 schreef fokthesystem het volgende:
Verzin een leuk onderschrift #12! Waar iedereen gezellig mee doet betyar, quatre points
Zo klopt 'ie.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zuid-Afrikanen Afrikaners zijn (naar mijn beleving) een van de meest zacht-aardige mensen ter wereld.
Projectie.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar de mond van overloopt, schrijft men forumreacties over.
Daar heb ik geen weet van, maar zou best kunnen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt in mindere mate ook in de Verenigde Staten, waar naar verluid gemengde huwelijken ook relatief zeldzaam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |