De flyer:quote:"Pas op voor nep-joden op het strand!"
Lehava, een organisatie die strijdt voor het behoud van de joodse etniciteit heeft de afgelopen weken flyers uitgedeeld op Israëlische stranden. Hierin spreken ze joodse meisjes aan om hun joodsheid te behouden en zich niet over te geven aan de avances van mannen die niet tot "het gekozen volk" behoren. Het intiatief zou opgezet zijn nadat de organisatie klachten had ontvangen van joodse vrouwen die door niet-joodse mannen werden lastiggevallen.
De organisatie omschrijft de actie volgens Ynetnews.com zelf als "het verdedigen van de dochters van Israël" en heeft een kustwacht opgezet die meisjes moet aanspreken en ze er aan moet herinneren dat er genoeg joodse mannen zijn om mee uit te gaan. De actie is specifiek gericht op niet-religieuze joden, aangezien religeuze joden doorgaans alleen aparte joodse stranden bezoeken.
Eerder al kwam de organisatie met een open brief, ondertekend door 27 vrouwen van rabbijnen, waarin vrouwen werden opgeroepen niet met Arabieren te trouwen. Behalve dat het de plicht is van het Israëlische volk om de Joodse etniciteit te bewaren, zouden Arabische mannen hun vrouwen regelmatig mishandelen. Vorig jaar kwam de organisatie ook al in het nieuws, toen ze het joodse model Bar Refaeli opriepen om haar katholieke vriend Leonardo DiCaprio te dumpen.
Flyer
Zie hier de flyer die onder de Israëlische meisjes is verspreid. Vertaald vanuit het Hebreeuws staat er:
Dochter Israel(s)
Je bent een dochter van een groot volk,
Het volk Israël(s)
Alsjeblieft
Doe jezelf geen schande aan
Ga niet uit met niet-Joden volgens hun seks(uele gewoonten)
Je bent niet verplicht religieus te zijn
Om te begrijpen hoe groot en goed (het is)
Om een trotse Joodse vrouw te zijn
Je bent niet verplicht om religieus te zijn
Om te willen dat je kinderen
Volgende generaties zullen zijn van het Joodse volk!
Bewaar je eer!
Er zijn genoeg goede Joden (Joodse mannen)
Aangeboden door "AHAVA"
[Voorkomen van assimilatie in het Heilige Land]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam
Moslims zijn ook besneden, vele christenen in de regio ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Je kunt het natuurlijk controleren of hij besneden is. Maar ik weet niet of dat volgens de makers van dit pamflet de bedoeling is.
Christenen ook?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moslims zijn ook besneden, vele christenen in de regio ook.
De lokale Christenen daar in de regio behoren meestal tot de Orthodoxere gemeenschappen, waar het een algemeen gebruik is.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Christenen ook?
Dat wist ik niet.
Waarom is dat zo?
Hygiene.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Christenen ook?
Dat wist ik niet.
Waarom is dat zo?
What the fuck...quote:De organisatie [...] heeft een kustwacht opgezet die meisjes moet aanspreken en ze er aan moet herinneren dat er genoeg joodse mannen zijn om mee uit te gaan.
Dit!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Triggershot het volgende:
Toen ik TT las moest ik overigens aan een of ander Marokkaanse vereniging denken die Marokkanen waarschuwt voor lokjoden op openbare plekken.
lokjoden?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Triggershot het volgende:
Toen ik TT las moest ik overigens aan een of ander Marokkaanse vereniging denken die Marokkanen waarschuwt voor lokjoden op openbare plekken.
Ubermensch IS een Joodse term gekkie. Zo noemden de leden van "het uitverkoren ras" zich in Duitsland om zich te onderscheiden van de minderwaardige untermenschen of goyims.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:26 schreef Triggershot het volgende:
Verkapte übermenschen, kut godwin, kut antisemitisme gedaan
Lees heel de post, in welk context ik um gebruik gekkie.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ubermensch IS een Joodse term gekkie. Zo noemden de leden van "het uitverkoren ras" zich in Duitsland om zich te onderscheiden van de minderwaardige untermenschen of goyims.
Tot een of andere Adolf dat omkeerde met de bekende gevolgen.
Ik gaf aan dat je strikt gesproken geen Godwin gebruiktequote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees heel de post, in welk context ik um gebruik gekkie.
Onzin.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ubermensch IS een Joodse term gekkie. Zo noemden de leden van "het uitverkoren ras" zich in Duitsland om zich te onderscheiden van de minderwaardige untermenschen of goyims.
Tot een of andere Adolf dat omkeerde met de bekende gevolgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |