quote:Is een tablet van het werk belastingvrij?
Vroeger was het simpel: een werkgever mag zijn werknemer belastingvrij een telefoon van de zaak geven als het toestel meer dan 10% zakelijk gebruikt wordt. Een computer blijft pas onbelast als de werknemer die bijna alleen maar gebruikt voor het werk. Maar wat met tablets, smartphones, netbooks,...?
Staatssecretaris Weekers van Financiën heeft onlangs voor opheldering gezorgd. Nu de grenzen tussen deze apparaten steeds vager worden, heeft Weekers in een officieel loonheffingenbesluit vastgelegd dat er sprake is van een communicatiemiddel als:
- het toestel de uiterlijke kenmerken van een mobiele telefoon heeft
- communicatie een centrale rol speelt bij het gebruik van het toestel
- het beeldscherm diagonaal van niet groter dan 7 inch (17,78 cm) is
Een smartphone is dus een communicatiemiddel en belastingvrij. Tablets, netbooks, e-readers en dies meer vallen onder de computerregeling, dus onbelast bij zakelijk gebruik van 90% of meer.
Google op 'newfags can't triforce'quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk was de hint niet duidelijk genoeg: LEG UIT!!
Heb het allebei niet (van mijn werk), dus verandert niets hierquote:
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforcequote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk was de hint niet duidelijk genoeg: LEG UIT!!
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Google op 'newfags can't triforce'
Dank!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforce
Dankquote:
Wrijf het lekker in, bedankt he??quote:
Goed plan.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik geloof dat het tijd is om te gaan pitten
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds http://bash.org/?top te lezen.. Lach me suf
Hoe gaan ze in godsnaam verifiëren of je een laptop of tablet wel voor 90% voor werk gebruikt?quote:
Ik ookquote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds http://bash.org/?top te lezen.. Lach me suf
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
<Pongball> Religion is like a penis.
<Pongball> It's fine to have one.
<Pongball> It's fine to be proud of it.
<Pongball> But please don't whip it out in public and start waving it around.
<Pongball> And PLEASE don't try to shove it down children's throats.
![]()
![]()
Je spoort niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind een gimmick leuk, hoor, ik kan er echt ook bomen over opzetten, maar kan iemand van de moderators of desnoods higher up in de crew (Remlof?) die GCMarshall leren dat zij haar quote laat vooraf gaan aan haar reacties en niet andersom... dus niet eerst de reactie en dan pas de quote waarop ze reageert...
Ta.
Ach hier gebruiken we confetti.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Arabische manier van dames versieren:
[ afbeelding ]
Heb je weer verloren van de fles?quote:
Ik vrees er voorquote:
Als het dollars zijn zie ik weinig verschilquote:
Ik heb ooit iets moeten ondertekenen. Daarin staat echter dat ik het uitsluitend voor het werk zal gebruiken..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe gaan ze in godsnaam verifiëren of je een laptop of tablet wel voor 90% voor werk gebruikt?
Daar zitten ze er toch heel wat nulletjes naast lijkt me...quote:[...]
Dawn moet een jaar lang om de aardappelvormige asteroïde blijven draaien. Uit het onderzoek van het naar schatting 4,5 tot 4,6 miljoen jaren oude hemellichaam hopen wetenschappers belangrijke conclusies over het ontstaan van het zonnestelsel te kunnen trekken. Vesta is ontstaan in het begin van het zonnestelsel.
[...]
Journalisten.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar zitten ze er toch heel wat nulletjes naast lijkt me...
http://www.volkskrant.nl/(...)tige-aardappel.dhtml
TT is alleen besteed aan Game fanaatjes:quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh gut, heb ik toch wéér geen idee van waar het over gaat
*kuch*quote:Op zondag 17 juli 2011 12:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
TT is alleen besteed aan Game fanaatjes:
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforce#.TiK1boLbPPo
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/newfags-cant-triforce
Waarom? het is nieuw, dus in theorie kan het zelfs een uur jong zijn, zie star trek tng afl. weet ik veel.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef kLowJow het volgende:
Daar zitten ze er toch heel wat nulletjes naast lijkt me...
Jij bent raar.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Waarom? het is nieuw, dus in theorie kan het zelfs een uur jong zijn, zie star trek tng afl. weet ik veel.
Er bestaat geen star trek aflevering over een aardappelvormig hemellichaam van een uur jong.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Waarom? het is nieuw, dus in theorie kan het zelfs een uur jong zijn, zie star trek tng afl. weet ik veel.
Vesta is ontstaan in het begin van het zonnestelsel.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:19 schreef fokthesystem het volgende:
New families
Some asteroid families have formed recently, in astronomical terms. The Karin Cluster apparently formed about 5.7 million years ago from a collision with a 33 km radius progenitor asteroid.[81] The Veritas family formed about 8.3 million years ago; evidence includes interplanetary dust recovered from ocean sediment.[82]
More recently, the Datura cluster appears to have formed about 450 thousand years ago from a collision with a main-belt asteroid. The age estimate is based on the probability of the members having their current orbits, rather than from any physical evidence. However, this cluster may have been a source for some zodiacal dust material.[83] Other recent cluster formations, such as the Iannini cluster (circa 1–5 million years ago), may have provided additional sources of this asteroid dust.[84]
Ja, zelfde tijd als de Aarde, dus 4,5 miljard jaar oud.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vesta is ontstaan in het begin van het zonnestelsel.
Dat zeg ik... Het scheelt wat nulletjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zelfde tijd als de Aarde, dus 4,5 miljard jaar oud.
Een stuk of driequote:Op zondag 17 juli 2011 12:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Het scheelt wat nulletjes.
De nullen maken de miljardair. (Nullen als in sheople)quote:
Je verwart de 0 met de o, en zelfs daarvan zit er maar één in "sheople".quote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De nullen maken de miljardair. (Nullen als in sheople)
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:45 schreef dotCommunism het volgende:
Voor het eerst in zeven jaar een nieuwe pc besteld.
Zo'n eentje met een los beeldscherm en grote lompe kast?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:45 schreef dotCommunism het volgende:
Voor het eerst in zeven jaar een nieuwe pc besteld.
quote:
En dan niet eens om het nieuwsfeit zelf.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
Je wordt best droevig als je dat PVV-topic in NWS leest.
Nee, meer om die verkapte fascisten die zichzelf PVV'er noemen. Het nieuwsfeit is vooral hilarisch.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan niet eens om het nieuwsfeit zelf.
Van een bansheeboy wordt ik ook niet vrolijk andersquote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, meer om die verkapte fascisten die zichzelf PVV'er noemen. Het nieuwsfeit is vooral hilarisch.
Ach, ik heb het die GCMarshal zelf ook gevraagd. Daarna was wel duidelijk dat het een sneu trolletje was.quote:
In FB gaan janken dat de mods er wat van moeten zeggen is weer een uiterste natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, ik heb het die GCMarshal zelf ook gevraagd. Daarna was wel duidelijk dat het een sneu trolletje was.
ja natuurlijk, laptops zijn ondingen als je meer wilt doen dan films kijken en internetten.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo'n eentje met een los beeldscherm en grote lompe kast?
Nee, dat is leuk. Vooral bij zo'n kuttroll.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In FB gaan janken dat de mods er wat van moeten zeggen is weer een uiterste natuurlijk.
Scorpie is gewoon een mongool en hetzelfde geldt voor Hofstadgruppe. Kanker toch op met je PVV.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van een bansheeboy wordt ik ook niet vrolijk anders![]()
Scorpie is wel tof. [ afbeelding ]
Scorpie een PVV'er?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Scorpie is gewoon een mongool en hetzelfde geldt voor Hofstadgruppe. Kanker toch op met je PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |