Zorba de Boedha inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:55 schreef static het volgende:
Die Boedha tent op de Wallen ergens
Dino's op het industrieterrein, was overdag een trucks-restaurant, en als de clubs dichtgingen ging die tent om 05:00 open. Vage tent, veel drugs en agressie.
etc.
Ken ik wel, ik heb even zitten piekeren, het was de Amstel Taveerne.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Montmartre Karina? Ik weet niet of ik goed getypt hebt.
Ik ben er nooit geweest hoor in Montemartre maar weleens over gelezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Ken ik wel, ik heb even zitten piekeren, het was de Amstel Taveerne.
Rond het Leidseplein had je destijds allerlei disco's die allemaal van 1 eigenaar waren, begonnen allemaal met een B, Blue Bayou was er ook zo eentje waar ik kwam. Ik denk dat ik in alle tenten rond het Leidseplein/Rembrandtplein wel eens geweest ben toen.
Te ver van mijn woonplaats.quote:Op zondag 17 juli 2011 06:48 schreef lady-wrb het volgende:
geen mensen die in rotterdam uitgingen?
niemand die melief bender kent? (ook zo'n legendarisch plek)
De Frisse Wind? Platform?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Kingstown het volgende:
Heel Groningen van achter naar voren en weer terug gedaan. Mazzo, Vera, Troubadour en een hoop foute cafés....om te eindigen in de benzinebar....mooie tijd.
Platform theater ja...ooit nog zelf een groot feest gegeven....frisse wind? was dat op de hoek bij de spilsluizen, waar je naar beneden moest?quote:
Ja. Het is er al een tijd niet meer. Is nog iets gamerigs geweest en nu heet het Storm. Staat te boek als een danskroeg, wat de Frisse Wind toen ook was.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Platform theater ja...ooit nog zelf een groot feest gegeven....frisse wind? was dat op de hoek bij de spilsluizen, waar je naar beneden moest?
Natuurlijk, op de Oude Binnenweg! En natuurlijk 't Fust en Big Benquote:Op zondag 17 juli 2011 06:48 schreef lady-wrb het volgende:
Het lag niet al te ver van een café ergens in de Oude Ebbinge waar ik vaker kwam (naam vergeten....) en dus kwamen we ook geregeld in de Frisse wind, die volgens mij daarvoor ook nog een andere naam had. The Sound? of was dat in het centrum?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. Het is er al een tijd niet meer. Is nog iets gamerigs geweest en nu heet het Storm. Staat te boek als een danskroeg, wat de Frisse Wind toen ook was.
Dat zegt me dan weer niks, the Sound.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lag niet al te ver van een café ergens in de Oude Ebbinge waar ik vaker kwam (naam vergeten....) en dus kwamen we ook geregeld in de Frisse wind, die volgens mij daarvoor ook nog een andere naam had. The Sound? of was dat in het centrum?
Ja bij Rembrandsplein in zijstraatje schuin tegenover Cafe Peter Beense, iets verderop aan kant van Bolle Jan zit broodje Dobbe.quote:
coco`s?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Heb me rotgepiekerd iemand weet misschien het antwoord.op Rembrandsplein in zijstraatje met dat pleintje zat ook een kroeg was vrij bekend bij de Amsterdammers...was een pijpenla zeg maar aan de linkerkant als je binnenkwam de bar en achterin was een klein dansvloertje.echt half Amsterdam kwam daar bij een, als je ging stappen begon je daar, ken gewoon niet op de naam komen.
nee, iets met een T dacht ik, oh wat erg he als je het niet meer weet, maar dacht dat het begon met een Tquote:
De Trechter? De grote discotheek op het Rembrandtplein waar ik niet op kon komen was trouwens de Riche.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, iets met een T dacht ik, oh wat erg he als je het niet meer weet, maar dacht dat het begon met een T
nee ook niet whaaaaaaaaaaaa ik zit nog steeds te piekeren maar kom er wel opquote:Op zondag 17 juli 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De Trechter? De grote discotheek op het Rembrandtplein waar ik niet op kon komen was trouwens de Riche.
ik weet het echt niet meer, maar als de naam tevoorschijn komt roepen we allemaal ohh ja diequote:
jaquote:
ja denk het ook nu dat het met een andere letter begonquote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef Karina het volgende:
Wedden dat het helemaal niet met een T begint, zitten we allemaal te piekeren over een naam met een T, is het heeel iets anders.
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:34 schreef Karina het volgende:
Hof van Holland? En ik zit nu te peinzen over de naam van dat grote café op de hoek Rembrandtplein/Thorbeckeplein, waar ze vaak livemuziek hadden. Naast Schiller daar (of was dat Hof van Holland? nu raak ik helemaal in de war).
Hof van Holland zat aan het Rembrandtplein, niet het Thorbecke.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat is hem hahahahha dank je Karina
ja hoe kwam ik nu aan die T, ken je het nog je kwam binnen en links de bar achter een dansvloer en half Amsterdam zat er, je kwam er altijd wel een bekende tegen
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:58 schreef static het volgende:
[..]
Hof van Holland zat aan het Rembrandtplein, niet het Thorbecke.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef Karina het volgende:
Die met de live muziek was de tent die hier zat op het hoekje, waar je op de foto nu o.a. dat Indonesische ding ziet.
Hof van Holland zat (of zit nog) aan de andere kant. (ontdek ik nu net met google maps, ik wist het ook niet meer).
Vrije Vloer heel wat concerten gezien en vooral Jim Thirlwell (Foetus) staat me nog levendig bij.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel : Torentje, de Boemel, de Spin.
Utrecht : Vrije Vloer, Tivoli, Café België.
Ik was destijds te stoned om ook maar iets van portiers mee te krijgen. Iedereen was lief.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef trabant het volgende:
Vrije Vloer had opgefokte huphterige portiers. Tivoli daarentegen was altijd feest. Mooie zaal, prettig personeel, leuk publiek en prima programmering.
Ben wel benieuwd naar die vriendquote:Op zondag 17 juli 2011 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrije Vloer heel wat concerten gezien en vooral Jim Thirlwell (Foetus) staat me nog levendig bij.
Zaltbommel ben ik zelfs ook ooit uit geweest, een vriend van me woonde daar....namen kan ik me niet herinneren.
Ik heb juist het gevoel dat het in de vrije vloer altijd relaxter was.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef trabant het volgende:
Vrije Vloer had opgefokte huphterige portiers. Tivoli daarentegen was altijd feest. Mooie zaal, prettig personeel, leuk publiek en prima programmering.
Teus. (achternaam doen we maar niet op een publiek forumquote:
Irritant is dat he? Als je ergens niet op kunt komen. Kun met google niet iets vinden?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:hele zondag al aan het piekeren hoe die tent ook weer hete
Café België, ik wist wel dat ik je ergens van kende.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel : Torentje, de Boemel, de Spin.
Den Bosch : Haverkist, Boulevard, Pappilon, Willem 2.
Simplon op woensdag. Dan door naar het Aabc en eindigen in The white horse.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Kingstown het volgende:
Heel Groningen van achter naar voren en weer terug gedaan. Mazzo, Vera, Troubadour en een hoop foute cafés....om te eindigen in de benzinebar....mooie tijd.
Ik woon in Gelderland maar krijg voor 10 euro per jaar het Vera-krantje. Zijn altijd als eerste met nieuew bands. Ben met de Nozems in Simplon geweest. Maik de man van de Boegies met de bakkenbaarden werkte er. Geweldige tent en geweldige vent.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Simplon op woensdag. Dan door naar het Aabc en eindigen in The white horse.
Zaterdag Vera waar ik ook werkte. Maandag soms naar Troubadour.
Bij ernstig geldgebrek: Warhol.
Benzinebar hield ik niet zo van, ben nog wel eens er tegenover, in het land van belofte geëindigd. ORKZ kwam ik ook nog wel eens, en af en toe met vrienden in De Zolder.
Platform kwam ik alleen als het was afgehuurd voor een feest. Frisse Wind ben ik maar een paar keer geweest. De Sound zat ergens anders: hoekje Peperstraat / Poelestraat.
Omg....ik zou bijna denken dat ik je ken.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Simplon op woensdag. Dan door naar het Aabc en eindigen in The white horse.
Zaterdag Vera waar ik ook werkte. Maandag soms naar Troubadour.
Bij ernstig geldgebrek: Warhol.
Benzinebar hield ik niet zo van, ben nog wel eens er tegenover, in het land van belofte geëindigd. ORKZ kwam ik ook nog wel eens, en af en toe met vrienden in De Zolder.
Platform kwam ik alleen als het was afgehuurd voor een feest. Frisse Wind ben ik maar een paar keer geweest. De Sound zat ergens anders: hoekje Peperstraat / Poelestraat.
Plus de mensa voor het eten....zoals het een goed mannelijk student betaamt werd er niet vaak gezond gekookt thuis.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:23 schreef Disana het volgende:
Vera ja, ook voor de betere alternatieve films bands destijds.
Ik heb een paar jaar lang de Verakrant gedrukt. Als onze machine heel erg stuk was weken we uit naar de machine van Simplon, dat kreng heette Carry als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Gelderland maar krijg voor 10 euro per jaar het Vera-krantje. Zijn altijd als eerste met nieuew bands. Ben met de Nozems in Simplon geweest. Maik de man van de Boegies met de bakkenbaarden werkte er. Geweldige tent en geweldige vent.
Nog een leuk meisje ontmoet toen
Dat was de Sound ja. Ken ik overigens niet zelf, maar mijn liefste wel. The White Horse zat (zit?) ergens aan de Vismarkt, cafe dat héél vroeg in de ochtend al openging voor marktkooplui en doorgewinterde dronkaardsquote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omg....ik zou bijna denken dat ik je ken.
Aabc was het café waar mijn opleiding (Ubbo) altijd hun parties e.d. hielden. Land van belofte en de Zolder kwam ik ook geregeld....vriend van me werkte bij de Zolder, later nog voor die gasten de tent ingericht.
Zat De Sound daar waar later de Febo kwam? darkwave dancing? Alleen the white horse zegt me helemaal niets. Leuke aan de benzinebar vond ik dat er een zeer gemeleerd publiek kwam en de muziek dat ook was. Boney-M na de Ramones? geen probleem!
Ik had destijds een bijbaantje op de markt, maar wij gingen altijd naar der Witz, die waren ook extreem vroeg open. Als je al niet depressief was, dan werd je het wel in De Sound.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:30 schreef sigme het volgende:
Dat was de Sound ja. Ken ik overigens niet zelf, maar mijn liefste wel. The White Horse zat (zit?) ergens aan de Vismarkt, cafe dat héél vroeg in de ochtend al openging voor marktkooplui en doorgewinterde dronkaards. En wie weet ken ik je wel
.
Aabc werden we binnengesmokkeld door de portier, dat was een Veraan.
Mwa, ik vond de Mensa niet zo gezellig, beetje viezig ook. Dus ik ging naar Vindicat (foei!).quote:Op zondag 17 juli 2011 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus de mensa voor het eten....zoals het een goed mannelijk student betaamt werd er niet vaak gezond gekookt thuis.
Vindikutquote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwa, ik vond de Mensa niet zo gezellig, beetje viezig ook. Dus ik ging naar Vindicat (foei!).
Ben ook eens een keer met een vriendin op een open Vindicat-feest geweest, maar vond het er walgelijk. Mensen die hun jas niet uit wilden doen, werden van de trap gegooid. Dronken Vindicaters vielen je lastig of hingen in de lampen in hun blote kont. Nee, dat was niets voor mij. Maar het eten was er gewoon lekker.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:02 schreef Kingstown het volgende:
Vindikuttsja....daar ben ik ooit eens uitgegooid, nadat ik daar een uurtje had rondgelopen op 1 of ander feest en ze er achter kwamen dat ik geen Vindicatter was.
Eten vond ik prima te doen in Vera en als je met vrienden gaat is het sowieso gezellig.
oh dansles, ik zat bij Bonel ken je die was op de rozengracht nu een rietenmandwinkel...... op tram 13 naar Bonel in een jurkje met hakjes, moet er niet aan denken meerquote:Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Nog iets uit mijn wat latere staptijd, na mijn 20e ongeveer. Ik woonde in Amsterdam Noord en daar werd toen een kroeg, de Bascule, geopend met daar aan vast een discotheek, de Boondocks. (Niet te verwarren met die grote disco die er nu zit, waar altijd mot is).
Toen die eenmaal geopend waren zat ik daar ook zowat elke week van donderdag t/m zondagals ik niet de "stad" in ging. Bij die discotheek nog wat gehad met de barkeeper daar, die zeker een jaar of 12 ouder was dan ik
als het niet meer is. Haha die moet dus nu over de 60 zijn
dat kun je je nauwelijks voorstellen.
En, niet echt uitgaan, ik zat op dansleswat een verschrikking.
Ja ik zat ook bij Bonelquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dansles, ik zat bij Bonel ken je die was op de rozengracht nu een rietenmandwinkel...... op tram 13 naar Bonel in een jurkje met hakjes, moet er niet aan denken meerin de winter stervenskoud stond je te blauwbekken op de halte in je panty, en dansen op zaterdagavond in de Zaaier, is nu bingo verderop op de rozengracht, zie je door dit topic herrinder ik me steeds meer.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat ook bij BonelEn dan afdansen in Krasnapolsky. En inderdaad met lijn 13 (ik woonde toen nog in Osdorp).
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Karina straks kennen wij elkaar gewoon van vroeger, dan kan je me opvegen hoor.
Nee, die ben ik vergeten.quote:
quote:
Meliefquote:Op zondag 17 juli 2011 06:48 schreef lady-wrb het volgende:
Mag je meepraten? Ja, dat mag.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
MeliefDie zit er nog steeds he.
En Quasimodo onder de bioscoop. De Sloep voor het poolen en de spareribs onder het Hofpleinstation en de Oude Haven natuurlijk voor het relaxte.
al ben ik nog geen 40, mag ik nu wel meepraten?![]()
Ach, het duurt niet zo lang meer en dan ben je ook 40+quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
MeliefDie zit er nog steeds he.
En Quasimodo onder de bioscoop. De Sloep voor het poolen en de spareribs onder het Hofpleinstation en de Oude Haven natuurlijk voor het relaxte.
al ben ik nog geen 40, mag ik nu wel meepraten?![]()
Plan C kwam ik ook nog wel ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, het duurt niet zo lang meer en dan ben je ook 40+![]()
Toen ik een jaar of 20 was werkte ik in Rotterdam aan het Haringvliet en pakten we vrijdagmiddag na kantoortijd weleens een terrasje in de Oude Haven en in Plan C kwam ik ook weleens.
Was dat wat Richter ? Ik weet dat RUR met Jan Lenferink er werd opgenomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
de BOC (Buitenvelderts Ontmoetings Centrum), maar dat was eind jaren 60..daarna:
vooral rondom het Leidseplein en de Leidsedwarsstraat (satétje bij L&M?)
Soms Bolle Jan, maar meestal afzakken bij Richter en Oblomow
Ging wel. Was aan het einde van mijn staptijd, begin jaren 80.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:14 schreef tong80 het volgende:
Was dat wat Richter ? Ik weet dat RUR met Jan Lenferink er werd opgenomen.
Nachtwacht?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet het echt niet meer, maar als de naam tevoorschijn komt roepen we allemaal ohh ja die
ja ja sate@tje etenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging wel. Was aan het einde van mijn staptijd, begin jaren 80.
Trouwens dat café met die satéwas geen L&M, maar L&B Limited in de Korte Leidsedwarsstraat.
Ik probeer me nog de naam van een besloten nachtcafé/dancing in de jaren 70 te herinneren waar we naartoe gingen als de kroegen dicht gingen. Zat ergens op een gracht. (Herengracht?)
nee ook nietquote:
zijstraat van de rozengracht zat er ook eentje bij de Brandweerquote:Op maandag 18 juli 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging wel. Was aan het einde van mijn staptijd, begin jaren 80.
Trouwens dat café met die satéwas geen L&M, maar L&B Limited in de Korte Leidsedwarsstraat.
Ik probeer me nog de naam van een besloten nachtcafé/dancing in de jaren 70 te herinneren waar we naartoe gingen als de kroegen dicht gingen. Zat ergens op een gracht. (Herengracht?)
Ik ken die hele L&B helemaal nietquote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Maar de saté van L&B was wereldberoemd in Amsterdam. Vooral de saus.
Ik geloof dat ze nog steeds bestaan en die saté serveren.
ja zaakje is er nog eerverleden jaar nog lekker gegeten daarquote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Maar de saté van L&B was wereldberoemd in Amsterdam. Vooral de saus.
Ik geloof dat ze nog steeds bestaan en die saté serveren.
Barberella daar zijstraat Rembrandsplein=== bedoel je die heb ik nog gewerkt toen ik jaar of 15 was.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken die hele L&B helemaal nietWij gingen naar de Bojo of naar Barbarella voor een patatje.
En denk wel dat je L_B wel kent Karina als ik je aanwijs waar die zitquote:Op maandag 18 juli 2011 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken die hele L&B helemaal nietWij gingen naar de Bojo of naar Barbarella voor een patatje.
Ja, even op Google gekeken. Is wel nu helemaal een whiskybar geworden, maar ze serveren nog steeds die saté.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:30 schreef Toverheks het volgende:
![]()
ja zaakje is er nog eerverleden jaar nog lekker gegeten daar
de tafels hebben ze nog niet vernieuwt, nog steeds plastic erop n heel nauw en iedereen wilde altijd tafeltje bij dat raamquote:Op maandag 18 juli 2011 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, even op Google gekeken. Is wel nu helemaal een whiskybar geworden, maar ze serveren nog steeds die saté.
Nee in de Lange Leidsedwarsstraat (of is het nou Korte, ik haal die 2 altijd doorelkaar) zat er ook eentje.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Barberella daar zijstraat Rembrandsplein=== bedoel je die heb ik nog gewerkt toen ik jaar of 15 was.
dat weet ik niet, was er eerverledenjaar of kan wel een jaar daarvoor zijn, ben niet dol op de stad, kwam er te vaak voor me werk en ik haat toeristenquote:
ja de Bastille en iedereen liep in zo een shirt kan ik me herrineren zo een polo met krokodil was helemaal in, in die tijdquote:Op maandag 18 juli 2011 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee in de Lange Leidsedwarsstraat (of is het nou Korte, ik haal die 2 altijd doorelkaar) zat er ook eentje.
Die is nu weg zie ik, ze zitten nog wel in de Van Woustraat. De Bojo zit er volgens mij nog wel.
Ik zocht die L&B nog even op, het logo komt me wel bekend voor.
Nog een kroeg waar ik vaak kwam, de Bastille, ook nog bekend van de grote feesten op Koninginnedag. Dan werden er ook van die sloepen in het water gelegd om op te dansen en maar hopen dat je niet in het water viel.
weet jij welke discotheek ik bedoelde, Snackbar marja zit er nog op de hoek tegenover cafe de krommert of was het cafe het Stoplicht..............quote:Op maandag 18 juli 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
De Bastille op 14 juli was het feest fameus.
Dat is Amsterdam-West toch en daar kwam ik nooit als Oud-Zuid jochie.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
weet jij welke discotheek ik bedoelde, Snackbar marja zit er nog op de hoek tegenover cafe de krommert of was het cafe het Stoplicht..............
waren ook wel eens leuke schietpartijtjes dat je wel eens moest rennen voor je leven![]()
ohhhhhhh Amsterdam West was te min voor jequote:Op maandag 18 juli 2011 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is Amsterdam-West toch en daar kwam ik nooit als Oud-Zuid jochie.
Oh ja, dat was natuurlijk helemaal niet op Koninginnedag in het begin! Wel later, volgens mij is daar zelfs het grote feest op het Museumplein uit voortgekomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
De Bastille op 14 juli was het feest fameus.
Was niet de bedoeling, dat het alleen over Amsterdam zou gaan eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef tong80 het volgende:
Is dit het topic over waar je uitging in Amsterdam ?
Was ooit op een woensdagavond naar Paradiso. Raakte na het concert mijn vrienden kwijt.
Liep de stad in en dacht dit lijkt me wel een leuk cafë. Waren alleen maar mannen binnen. Kreeg een pilsje aangeboden door een vriendelijke man. Leuk TV's boven de bar. Zag plots alleen maar porno met mannen en zonder vrouwen. Geen pilsje teruggegeven. Taxi naar Bommel kostte 200 gulden.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef tong80 het volgende:
Is dit het topic over waar je uitging in Amsterdam ?
Was ooit op een woensdagavond naar Paradiso. Raakte na het concert mijn vrienden kwijt.
Liep de stad in en dacht dit lijkt me wel een leuk cafë. Waren alleen maar mannen binnen. Kreeg een pilsje aangeboden door een vriendelijke man. Leuk TV's boven de bar. Zag plots alleen maar porno met mannen en zonder vrouwen. Geen pilsje teruggegeven. Taxi naar Bommel kostte 200 gulden.
Brut of zoietsquote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling, dat het alleen over Amsterdam zou gaan eigenlijk.
Collega's van mij gingen ook een keertje de stad in, tent op het Thorbeckeplein, leuke dames die wel een drankje wilden, dat was dan een drankje van 25 gulden of zo (waren animeermeisjes), sukkels.
Weet iemand van jullie nog hoe zo een drankje heette? Was meestal een klein flesje champagne, had een speciale naam, iets met "tje" op het eind, dat dronken die "dames" dan altijd.
Nee het was iets met drie lettergrepen en eindigend op "tje". Het klonk als "watertje" (maar dat woord was het niet natuurlijk).quote:
Piccolootje.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef Karina het volgende:
Collega's van mij gingen ook een keertje de stad in, tent op het Thorbeckeplein, leuke dames die wel een drankje wilden, dat was dan een drankje van 25 gulden of zo (waren animeermeisjes), sukkels.
Weet iemand van jullie nog hoe zo een drankje heette? Was meestal een klein flesje champagne, had een speciale naam, iets met "tje" op het eind, dat dronken die "dames" dan altijd.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was iets met drie lettergrepen en eindigend op "tje".
ja, nu heb ik iets waar ik niet op kan komen![]()
Jij mag door naar de volgende rondequote:
ja beneden of op de 1e etagequote:
Jij werkte boven?quote:
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
quote:
Nog nooit geweest, is voor toeristenquote:
Ook ja, maar is ook droge champagne.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
zit nu te bedenken was brut geen luchtje
Ik ook niet. Inderdaad voor toeristen uit de provincie, die zich daarna in een homobar laten lokken.quote:
Inderdaad, Aramis behoorde standaard tot de stapuitrustingquote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Brut was volgens mij toen "mode" net zoals Aramis (of een ander luchtje met zo een Griekse naam)
denk dat je die tent op de Zeedijk bedoelt, die ging pas laat open en sloot pas smorgens om 10 uur zoiets die tijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef trabant het volgende:
En met Kouros werd je bij menig restaurant meteen weer buiten gezet. Ik word nog onpasselijk als ik alleen maar aan die lucht denk.
Dan was je nog beter af met de koude kip die Barbarella nog 'serveerde' wanneer de laatste tenten sloten. DIe had onderweg naar café Bloem op de wallen weer genoeg gelegenheid om naar buiten te vliegen.
Het was toch Bloem? Zo'n tent voor de aller-allerlaatste borrel of de eerste en waar de hoeren hun laatste klant oppikten. Ik ben er een keer geweest en vond dat ik nog te jong voor die tent was.
Toch gek dat hier in de provincie de boel vaak later open is dan in die wereldstad. Dat was toen zo en nu nog.
De vrije vloerquote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
o getverdemme, nou dat zoetig/kruidige luchtje vergeet ik nooit meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
Over geurtjes gesproken: wie kent en ruikt nu nog Patchouli?
![]()
ken ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
Over geurtjes gesproken: wie kent en ruikt nu nog Patchouli?
![]()
ohhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het (16 jaar oud) ooit op in de trein. Zit er een klein kind t/o me die zegt tegen haar moeder : Wat stinkt die mevrouw he mama?![]()
sssstquote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
Patchouli werd ook vaak opgespoten om de geur van wiet te verhullen.
Betraptquote:
yupquote:
en ik ben nu bij pieper, sinds 1665quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef Ole het volgende:
Ik woon in de lange leidse. Ik geef morgen een update
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Inderdaad voor toeristen uit de provincie, die zich daarna in een homobar laten lokken.
Vriend van me werkte als roadie en lichtman bij bandjes. Die heeft een paar 100 Band-T-shirts.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef sigme het volgende:
Een paar weken geleden heb ik mijn oude stapel met band-tshirts opgediept. Alle niet-zwarte t-shirts weggegooid en de zwarte in de gewone klerenkast gelegd. Die ruiken naar patchouli.
Wat een beetje vreemd is, want ik had dat niet.
20 jaar geleden de laatste trein gemist na het stappen. Ging ik op een bank liggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het (16 jaar oud) ooit op in de trein. Zit er een klein kind t/o me die zegt tegen haar moeder : Wat stinkt die mevrouw he mama?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef cafca het volgende:
Tilburg: Bat Cave
Nijmegen: , De Swing
Den Bosch: Boulevard, Willem 2, Haverkist
En de lokale jongerencentra...
Noorderligt ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:05 schreef cafca het volgende:
Oh, en de (oude) Effenaar en Altstadt in Eindhoven natuurlijk!
Er zat ook iets in de Oosterstraat, aan de kant van Vera en dichter bij de Grote Markt, maar ik kan niet meer op de naam komen. Daar waren vaak live optredens, Brood speelde er vaak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef oltskool het volgende:
Het Paleis (The Palace) - Groningen
Route 66 - Groningen
Vera - Groningen
Pakhuis - Groningen
Gdansk - Groningen
Engel - Groningen
Dat is na mijn tijd. Ik ging in Vlaardingen naar het Pakhuis, het VOJ en het OJCquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee of er al een dergelijk topic is.
in de tijd dat ik fanatiek uitging, deed ik dat in rotterdam.
we gingen naar de bluetiek-inn (tegenwoordig baja beachclub geloof ik)
en new york new york in de william boothlaan (of straat) in ieder geval zat het leger des heils ook in die straat
en in aquarius, waar de vissen onder de dansvloer zwommen
en ook in vlaardingen op de westhavenkade bij de jolly joker
Was dat die boot die dan ook ging varen? (staat me nog heel vaag iets bij van een houseparty op een boot die daar vertrok en waar je dan uren niet meer af kon)quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:49 schreef static het volgende:
Schiet me net te binnen: steiger 14, een illegale houseboot achter het CS van Amsterdam.
Dat was vast De Koffer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zat ook iets in de Oosterstraat, aan de kant van Vera en dichter bij de Grote Markt, maar ik kan niet meer op de naam komen. Daar waren vaak live optredens, Brood speelde er vaak.
De naam 'Het Paleis' is trouwens gekaapt door het oude lab aan het Boterdiep, dat nu een kunstpaleis is.
Oh! Eindelijk! Ik heb gezocht en gepiekerd, en ik kwam er maar niet op.quote:
Nee, Oosterstraat. Was het langst open dus daar ging je heen na al het andere. Veel live optredens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Café De Koffer is/was toch in de Nieuwe Blekerstraat?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Oosterstraat. Was het langst open dus daar ging je heen na al het andere. Veel live optredens.
quote:In the Winter and early Spring of 1976 Herman still played with Cuby and The Blizzard's but was dreaming of a solocarreer. He formed a group of musicians who lived in Groningen. They played in de Peperstraat and clubs like De Koffer, where this first promotional video was shot by Pietje Video. The line-up was: Herman Brood - vocals, piano, Bernhard Reinke - guitar, Lourens Leeuw - bassguitar and Jan Groenink - drums.
Toch zit er ook al vrij lang een Café de Koffer aan de Nieuwe Blekerstraat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Oosterstraat. Was het langst open dus daar ging je heen na al het andere. Veel live optredens.
Wat leuk, die oude beeldenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]Baggerkwaliteit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bernhard Reinke with Herman Brood in 1976 "Pop It In"
En ik herinner me ook White Honey met Hanneke Kappen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
White Honey: City life (Lochem 1979)
Baccara is er volgens mij nog steeds. Ik ging wel naar Bombarde op de Emmastraat (bestaat niet meer). Daarna naar de Slinger en toen kwam Rockafeller; het hardrockcafe en ging ik daarnaartoequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef Javi het volgende:
Bussum en Hilversum
Toen was er nog Baccara en in Bussum T' Fust
doordeweeks uitgaan is het leukst. Zit nu in de.kroegquote:
Sommigen wel hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 01:50 schreef Culthit. het volgende:
Gaan 40'ers niet meer stappen of zo?
Gelukkig maar. Ik vroeg het vanwege de topictitel: "...jullie staptijd". Het lijkt me vreselijk als je niet meer uit kunt gaan vanwege leeftijd of zo...quote:
IK heb ook op Bonel gezeten.. Grappig topic dit.. herinneringen komen bovendrijven. Ik ging niet echt veel uit, maar de meeste tenten die jullie noemen ben toch wel eens geweest destijds.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat ook bij BonelEn dan afdansen in Krasnapolsky. En inderdaad met lijn 13 (ik woonde toen nog in Osdorp).
Bebob.quote:
ook nog geweest.quote:
In de Ekko The Nozems de grote prijs van Utrecht zien winnen. Café België begonnen we altijd als we in de Vrije Vloer of Tivoli een bandje gingen kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef okiokinl het volgende:
ekko, cafe belgie (utrecht) in het pre- house tijdperk.
haha ja, echte hak tent nu. :pquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de Ekko The Nozems de grote prijs van Utrecht zien winnen. Café België begonnen we altijd als we in de Vrije Vloer of Tivoli een bandje gingen kijken.
Dus Café België is een house tent geworden ?
Triest was zo'n mooi café.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:48 schreef okiokinl het volgende:
[..]
haha ja, echte hak tent nu. :p
vrije vloer, daar kwam ik pas toen de house tijd begon. mn eerste acid feestje gehad daar.
vroeger hadden ze wel een feestkeldertje, wat een zooitje was dat altijd, wel lachen. was voor de verbouwing, toen er nog een belgisch biljard stond, en het publiek voornamelijk bestond uit alternatievelingen...quote:
Daarom kwam ik er graagquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef okiokinl het volgende:
en het publiek voornamelijk bestond uit alternatievelingen...
En omdat ze een stuk of 25 soorten bier van de tap hadden.quote:
Nou ken ik Ommen niet, maar in z'n algemeenheid: minder regels.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom waren er vroeger altijd veel meer leuke kroegen. Toen ik eindelijk de leeftijd bereikte dat ik een beetje uit kon gaan waren alle leuke kroegen in Ommen gesloten.
De route 66, de stapperij, de charlie brown, de tronk.
Wij moesten van nood naar zaal dijk
Dat was West-end. Was voor die tijd een bioscoop. En het café met een T misaxhien de Trocadero?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet jij welke discotheek ik bedoelde, Snackbar marja zit er nog op de hoek tegenover cafe de krommert of was het cafe het Stoplicht..............
waren ook wel eens leuke schietpartijtjes dat je wel eens moest rennen voor je leven![]()
moest jij ook met de tram terug naar huis???? en stond je dan na afloop ook te blauwbekken in je panty, oh wat vond ik dat erg steeds wat een tochtgat op het kruispunt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
IK heb ook op Bonel gezeten.. Grappig topic dit.. herinneringen komen bovendrijven. Ik ging niet echt veel uit, maar de meeste tenten die jullie noemen ben toch wel eens geweest destijds.
Mijn eerste disco wat een disco in die straat bij het Leidseplein waar de Cinecenter zit. Daarnaast of zo. Daar zat een disco. Je moest met een trap naar boven.
Bij het Hof van Holland heb ik ook wel gezeten alleen al om al die mensen te kijken die er kwamen.
De disco op het Rembrandsplein was met te groot en druk. Maar de it (voordat het it was) ben ik wel vaak geweest.
jaaaaaaaaaaaa klopt hahaha west-end zit nu het huis van God in een surinaamse kerkgemeenschap, snackbar marja zit nog op de hoek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Dat was West-end. Was voor die tijd een bioscoop. En het café met een T misaxhien de Trocadero?
Daar kwam ik ook vaak.quote:
De Vriendschap was eignelijk net zo iets als Van Rooyen in Wervershoof...door de weeks een rustig dorpje maar in het weekend "the place to be"quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef E.T. het volgende:
"vroegah" ging ik naar The Frog in Wognum en De Vriendschap in Wadway.
Wadway, een echte wereldstad met doordeweeks 20 inwoners.. in het weekend een paar honderd. Wel vaak de Veronica drive-in show of 'bekende' artiesten.
The Frog was een discotheek.. Heeft maar een paar jaar bestaan. Waren wel precies de jaren van m'n 15e tot m'n 18e ofzo
Yep, geboren en getogen in Enkhuizen en daar bijna altijd wezen stappen m.u.v. een kermis in de buurt maar Enkhuizers zijn behoorlijk honkvast en gaan niet zo snel buiten de Koepoort dus Bovenkarspeler kermis en Flora bal waren al behoorlijk uit de buurtquote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef E.T. het volgende:
Alleen was Van Rooyen altijd de zondagavond. En dat vond ik op maandagochtend toch altijd wel redelijk waardeloos![]()
Maar goed, jij komt ook het mooie West Friesland?
De Bronx ja, ik was de naam vergeten, boven een bar en beneden speelden bandjes. En dan de Kattenbak niet te vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Art_Core het volgende:
Vera, the Sound, de Kar, Simplon en de Bronx - allemaal in Groningen
Tagrijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Iridal het volgende:
...
Iets in Hilversum met meerdere verdiepingen, ben de naam kwijt
....
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef cafca het volgende:
[totaal offtopic] Yvonne Keely had toch ook ooit iets met Steve Harley?
BVquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:44 schreef seasushi het volgende:
Is deze topic kick voor de nieuwe generatie 40ers?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef chufi het volgende:
Just come onom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
New Adventures - Come on
cartier, new yok, new york, vips, le bateau,quote:Op maandag 21 juli 2014 09:31 schreef Iwanius het volgende:
In Rotterdam had je toendertijd( jaren 60-70) een Voom Voom club waar ook de Jazz club naast gelegen was. En natuurlijk tegenover de fonein, Bristol rollerskate disco!
Bluetiek-inn inderdaad, naderhand de Baja geworden waar het altijd schijt druk was, overrated vond ik die club.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:08 schreef rubje het volgende:
vraagje. Hoeveel van jullie kennen Rotterdam en zijn disco's van toendertijd.
Ik heb het dan over Blue Tiekinn?van een gast die met de zus van Paay ging,Keeley oid?
en later had je ook nog Charleston 79 oid waar vroeger Termeulen stond en later had je ook nog de VIPS tegenover de parkeergarage/Politiebureau in de Wite de withstraat.
Iemand?
Dat is op zich nog geen probleem, maar de user in kwestie is weg van FOK! , dus je reactie zal hem nooit bereiken.quote:
Je weet altijd weer negatief te posten.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je wist de klote tenten wel uit te zoeken dan.
Even je bril opzetten tong.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet altijd weer negatief te posten.
Koop nog een kratje azijn. Is in de aanbieding.
Eén pot nat.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even je bril opzetten tong.
Dit is Piet_Piraat en niet Pietverdriet.
Dat krijg je met Tilburgers....dat zijn van nature kruikenzeikers.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén pot nat.
Waarom zo negatief posten in een leuk topic
Ik plemp niet. Plempen is jaren 70. Ik post brilante berichtjes en topics. Leer er mee leven.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat krijg je met Tilburgers....dat zijn van nature kruikenzeikers.
Dat eeuwige gezeik van jou over "negatief posten" is trouwens ook azijnwaardig en compleet off-topic.
Plemp gewoon wat neer over de Nozems ofzo.
The Black Cave.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:45 schreef retep2 het volgende:
kom je ook uit 013 piet piraat? En zeg dan maar eens welke tenten dan wel leuk waren in de jaren 80, begin 90. Café cher met hun klassiek muziek? Pubertent de meulen? Het studentbal in de gallery?
Le clochard, stamineke of die tent van de op tijd overleden maffiozo antonio "falconeti" brizzi waar het gajes van tilburg hun macheerpoeder kwamen nuttigen in de plee? Nee dank je.
Heb er tot 1986 gewoond.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:45 schreef retep2 het volgende:
kom je ook uit 013 piet piraat? En zeg dan maar eens welke tenten dan wel leuk waren in de jaren 80, begin 90. Café cher met hun klassiek muziek? Pubertent de meulen? Het studentbal in de gallery?
Le clochard, stamineke of die tent van de op tijd overleden maffiozo antonio "falconeti" brizzi waar het gajes van tilburg hun macheerpoeder kwamen nuttigen in de plee? Nee dank je.
Of The Cave. iig een mooie tent, waar ook The Nozems speelden. Om in de taal van Kingstown te spreken. Was altijd prettig uitgaan in Tilburg.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:20 schreef retep2 het volgende:
The black cave? Zat dat in tilburg dan?
The Bat Cave. Zat vroeger onder buurthuis binnenstad, is later onderdeel van 013 geworden. Een van de oprichters van de oprichters van the Bat Cave is ook programmeur geweest bij 013quote:Op woensdag 3 september 2014 13:20 schreef retep2 het volgende:
The black cave? Zat dat in tilburg dan?
Swinge bij Dinge en Extase. Maar dat was vast niks voor jouquote:Op woensdag 3 september 2014 12:45 schreef retep2 het volgende:
Daar gingen we eerst indrinken. Dan de Spoel en daarna SSKS.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Swinge bij Dinge en Extase. Maar dat was vast niks voor jou
De Grolsch was in de reclame,quote:Op woensdag 3 september 2014 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet altijd weer negatief te posten.
Koop nog een kratje azijn. Is in de aanbieding.
Ik heb 10 jaar in Renkum gewoond en Wageningen is een tof stadje.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef devlinmr het volgende:
Utrecht... Even indrinken in cafe Belgie en dan naar EKKO of Tivoli.
Later Wageningen naar de Wilde Wereld of Unitas
SSKS?quote:Op donderdag 4 september 2014 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar gingen we eerst indrinken. Dan de Spoel en daarna SSKS.
Dat was een illegale Surinaamse tent zonder sluitingstijd.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
Korsakov
Simplon
Vera
Vrankrijk
Poortgebouw
Troll
krakerscafés
Verder wat losse kroegjes en bioscopen, maar meestal ging ik gewoon helemaal niet weg omdat het me niet zoveel boeide het uitgaan. Contertjes vond ik dan nog wel gaan.
Doe ik zodra ik weet wie het zijn en in welke plaats ik ze tegenkomen kan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Mark, Piepke en Peter Weening.
Groningen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik weet wie het zijn en in welke plaats ik ze tegenkomen kan.
Groningen. Mark de bassist van de Boegies. Piepke de zanger. Mark programmeur van Simplon en Peter Weenig van Vera.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik weet wie het zijn en in welke plaats ik ze tegenkomen kan.
Drakin hield je voor de gek. Die loopt altijd te kwijlen als ik weer eens een nummer van de Boegies post.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groningen. Mark de bassist van de Boegies. Piepke de zanger. Mark programmeur van Simplon en Peter Weenig van Vera.
Mêh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin hield je voor de gek. Die loopt altijd te kwijlen als ik weer eens een nummer van de Boegies post.
Mooie boom!quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:23 schreef tong80 het volgende:
Grappig dat je overal een Swing had. In Nijmegen en Den Bosch vaak geweest. In de New Wave-tijd in het zwart kwartjes zoeken al dansend op de dansvloer.
Ha, De Waakzaamheid. Kwam ik af en toe ook wel eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef 1Liner het volgende:
Heel jong:
Unitas - Wageningen
Swingcafé Troost - Wageningen
Wilde Wereld - Wageningen
Ietsie ouder:
Swingcafé - Arnhem
The Box - Arnhem
Nog iets ouder (vrienden met auto)
Waakzaamheid - Koog aan de Zaan
Escape - Amsterdam
Mazzo - Amsterdam
Marcanti Plaza - Amsterdam
Luxor- Arnhem
Daarna was ik zelf oud met Auto, dat telt niet meer, ga overigens nog steeds uit
Alcazar was ook leuk, bestaat nog steeds toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef gewoonmeppen het volgende:
Bluetiek-inn, Champagne/Hallo, het Fust, Parkzicht, Nightown en Ramblas.
Maar ik ging ook naar the Blue Lagoon in Zwijndrecht en Alcazar in Puttershoek en soms naar Het Paard in Alblasserdam
Ja, masr ik ben er al lang niet meer geweest.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Alcazar was ook leuk, bestaat nog steeds toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop