coco`s?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Heb me rotgepiekerd iemand weet misschien het antwoord.op Rembrandsplein in zijstraatje met dat pleintje zat ook een kroeg was vrij bekend bij de Amsterdammers...was een pijpenla zeg maar aan de linkerkant als je binnenkwam de bar en achterin was een klein dansvloertje.echt half Amsterdam kwam daar bij een, als je ging stappen begon je daar, ken gewoon niet op de naam komen.
nee, iets met een T dacht ik, oh wat erg he als je het niet meer weet, maar dacht dat het begon met een Tquote:
De Trechter? De grote discotheek op het Rembrandtplein waar ik niet op kon komen was trouwens de Riche.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, iets met een T dacht ik, oh wat erg he als je het niet meer weet, maar dacht dat het begon met een T
nee ook niet whaaaaaaaaaaaa ik zit nog steeds te piekeren maar kom er wel opquote:Op zondag 17 juli 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De Trechter? De grote discotheek op het Rembrandtplein waar ik niet op kon komen was trouwens de Riche.
ik weet het echt niet meer, maar als de naam tevoorschijn komt roepen we allemaal ohh ja diequote:
ja denk het ook nu dat het met een andere letter begonquote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef Karina het volgende:
Wedden dat het helemaal niet met een T begint, zitten we allemaal te piekeren over een naam met een T, is het heeel iets anders.
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:34 schreef Karina het volgende:
Hof van Holland? En ik zit nu te peinzen over de naam van dat grote café op de hoek Rembrandtplein/Thorbeckeplein, waar ze vaak livemuziek hadden. Naast Schiller daar (of was dat Hof van Holland? nu raak ik helemaal in de war).
Hof van Holland zat aan het Rembrandtplein, niet het Thorbecke.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat is hem hahahahha dank je Karina
ja hoe kwam ik nu aan die T, ken je het nog je kwam binnen en links de bar achter een dansvloer en half Amsterdam zat er, je kwam er altijd wel een bekende tegen
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:58 schreef static het volgende:
[..]
Hof van Holland zat aan het Rembrandtplein, niet het Thorbecke.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef Karina het volgende:
Die met de live muziek was de tent die hier zat op het hoekje, waar je op de foto nu o.a. dat Indonesische ding ziet.
Hof van Holland zat (of zit nog) aan de andere kant. (ontdek ik nu net met google maps, ik wist het ook niet meer).
Vrije Vloer heel wat concerten gezien en vooral Jim Thirlwell (Foetus) staat me nog levendig bij.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel : Torentje, de Boemel, de Spin.
Utrecht : Vrije Vloer, Tivoli, Café België.
Ik was destijds te stoned om ook maar iets van portiers mee te krijgen. Iedereen was lief.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef trabant het volgende:
Vrije Vloer had opgefokte huphterige portiers. Tivoli daarentegen was altijd feest. Mooie zaal, prettig personeel, leuk publiek en prima programmering.
Ben wel benieuwd naar die vriendquote:Op zondag 17 juli 2011 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrije Vloer heel wat concerten gezien en vooral Jim Thirlwell (Foetus) staat me nog levendig bij.
Zaltbommel ben ik zelfs ook ooit uit geweest, een vriend van me woonde daar....namen kan ik me niet herinneren.
Ik heb juist het gevoel dat het in de vrije vloer altijd relaxter was.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef trabant het volgende:
Vrije Vloer had opgefokte huphterige portiers. Tivoli daarentegen was altijd feest. Mooie zaal, prettig personeel, leuk publiek en prima programmering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |