abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO zondag 17 juli 2011 @ 16:50:49 #51
22592 crew  Ole
pi_99582503
Thorbekcebar? nasty?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 17 juli 2011 @ 16:53:04 #52
22592 crew  Ole
pi_99582580
Oh, Nasty zit er nu.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 17 juli 2011 @ 17:04:09 #53
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_99582926
_O- hele zondag al aan het piekeren hoe die tent ook weer hete
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Trouwste user 2022 zondag 17 juli 2011 @ 18:12:38 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_99584994
Zaltbommel : Torentje, de Boemel, de Spin.

Den Bosch : Haverkist, Boulevard, Pappilon, Willem 2.

Utrecht : Vrije Vloer, Tivoli, Café België.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_99585245
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel : Torentje, de Boemel, de Spin.

Utrecht : Vrije Vloer, Tivoli, Café België.

:P
Vrije Vloer heel wat concerten gezien en vooral Jim Thirlwell (Foetus) staat me nog levendig bij.
Zaltbommel ben ik zelfs ook ooit uit geweest, een vriend van me woonde daar....namen kan ik me niet herinneren.
pi_99586094
Vrije Vloer had opgefokte huphterige portiers. Tivoli daarentegen was altijd feest. Mooie zaal, prettig personeel, leuk publiek en prima programmering.
Farts are jazz to assholes
pi_99586142
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef trabant het volgende:
Vrije Vloer had opgefokte huphterige portiers. Tivoli daarentegen was altijd feest. Mooie zaal, prettig personeel, leuk publiek en prima programmering.
Ik was destijds te stoned om ook maar iets van portiers mee te krijgen. Iedereen was lief.
  Trouwste user 2022 zondag 17 juli 2011 @ 18:55:05 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_99586193
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:21 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vrije Vloer heel wat concerten gezien en vooral Jim Thirlwell (Foetus) staat me nog levendig bij.
Zaltbommel ben ik zelfs ook ooit uit geweest, een vriend van me woonde daar....namen kan ik me niet herinneren.
Ben wel benieuwd naar die vriend :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 17 juli 2011 @ 18:56:42 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_99586247
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef trabant het volgende:
Vrije Vloer had opgefokte huphterige portiers. Tivoli daarentegen was altijd feest. Mooie zaal, prettig personeel, leuk publiek en prima programmering.
Ik heb juist het gevoel dat het in de vrije vloer altijd relaxter was.

Maakte Pearle jam niet zijn debuut in het buitenland in Tivoli en wisten ze niet wat ze meemaakten ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_99586252
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar die vriend :D

:P
Teus. (achternaam doen we maar niet op een publiek forum :P )
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 19:00:34 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_99586347
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
_O- hele zondag al aan het piekeren hoe die tent ook weer hete
Irritant is dat he? Als je ergens niet op kunt komen. Kun met google niet iets vinden?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 17 juli 2011 @ 19:01:59 #62
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_99586390
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel : Torentje, de Boemel, de Spin.

Den Bosch : Haverkist, Boulevard, Pappilon, Willem 2.

Utrecht : Vrije Vloer, Tivoli, Café België.

:P
Café België, ik wist wel dat ik je ergens van kende. :D
Jammer dat na de verbouwing er geen zak meer aan was. -O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_99586577
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Kingstown het volgende:
Heel Groningen van achter naar voren en weer terug gedaan. Mazzo, Vera, Troubadour en een hoop foute cafés....om te eindigen in de benzinebar....mooie tijd.
Simplon op woensdag. Dan door naar het Aabc en eindigen in The white horse.
Zaterdag Vera waar ik ook werkte. Maandag soms naar Troubadour.
Bij ernstig geldgebrek: Warhol.
Benzinebar hield ik niet zo van, ben nog wel eens er tegenover, in het land van belofte geëindigd. ORKZ kwam ik ook nog wel eens, en af en toe met vrienden in De Zolder.

Platform kwam ik alleen als het was afgehuurd voor een feest. Frisse Wind ben ik maar een paar keer geweest. De Sound zat ergens anders: hoekje Peperstraat / Poelestraat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Trouwste user 2022 zondag 17 juli 2011 @ 19:14:59 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_99586724
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Simplon op woensdag. Dan door naar het Aabc en eindigen in The white horse.
Zaterdag Vera waar ik ook werkte. Maandag soms naar Troubadour.
Bij ernstig geldgebrek: Warhol.
Benzinebar hield ik niet zo van, ben nog wel eens er tegenover, in het land van belofte geëindigd. ORKZ kwam ik ook nog wel eens, en af en toe met vrienden in De Zolder.

Platform kwam ik alleen als het was afgehuurd voor een feest. Frisse Wind ben ik maar een paar keer geweest. De Sound zat ergens anders: hoekje Peperstraat / Poelestraat.
Ik woon in Gelderland maar krijg voor 10 euro per jaar het Vera-krantje. Zijn altijd als eerste met nieuew bands. Ben met de Nozems in Simplon geweest. Maik de man van de Boegies met de bakkenbaarden werkte er. Geweldige tent en geweldige vent.
Nog een leuk meisje ontmoet toen :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 19:23:07 #65
137949 Disana
pi_99586941
Vera ja, ook voor de betere alternatieve films destijds.
pi_99586994
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Simplon op woensdag. Dan door naar het Aabc en eindigen in The white horse.
Zaterdag Vera waar ik ook werkte. Maandag soms naar Troubadour.
Bij ernstig geldgebrek: Warhol.
Benzinebar hield ik niet zo van, ben nog wel eens er tegenover, in het land van belofte geëindigd. ORKZ kwam ik ook nog wel eens, en af en toe met vrienden in De Zolder.

Platform kwam ik alleen als het was afgehuurd voor een feest. Frisse Wind ben ik maar een paar keer geweest. De Sound zat ergens anders: hoekje Peperstraat / Poelestraat.
Omg....ik zou bijna denken dat ik je ken.
Aabc was het café waar mijn opleiding (Ubbo) altijd hun parties e.d. hielden. Land van belofte en de Zolder kwam ik ook geregeld....vriend van me werkte bij de Zolder, later nog voor die gasten de tent ingericht.

Zat De Sound daar waar later de Febo kwam? darkwave dancing? Alleen the white horse zegt me helemaal niets. Leuke aan de benzinebar vond ik dat er een zeer gemeleerd publiek kwam en de muziek dat ook was. Boney-M na de Ramones? geen probleem!
pi_99587044
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:23 schreef Disana het volgende:
Vera ja, ook voor de betere alternatieve films bands destijds.
Plus de mensa voor het eten....zoals het een goed mannelijk student betaamt werd er niet vaak gezond gekookt thuis. :P
pi_99587127
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik woon in Gelderland maar krijg voor 10 euro per jaar het Vera-krantje. Zijn altijd als eerste met nieuew bands. Ben met de Nozems in Simplon geweest. Maik de man van de Boegies met de bakkenbaarden werkte er. Geweldige tent en geweldige vent.
Nog een leuk meisje ontmoet toen :)

:P
Ik heb een paar jaar lang de Verakrant gedrukt. Als onze machine heel erg stuk was weken we uit naar de machine van Simplon, dat kreng heette Carry als ik het me goed herinner.
Er zaten veel leuke lui in Simplon, maar ik voelde me beter thuis in Vera.

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Omg....ik zou bijna denken dat ik je ken.
Aabc was het café waar mijn opleiding (Ubbo) altijd hun parties e.d. hielden. Land van belofte en de Zolder kwam ik ook geregeld....vriend van me werkte bij de Zolder, later nog voor die gasten de tent ingericht.

Zat De Sound daar waar later de Febo kwam? darkwave dancing? Alleen the white horse zegt me helemaal niets. Leuke aan de benzinebar vond ik dat er een zeer gemeleerd publiek kwam en de muziek dat ook was. Boney-M na de Ramones? geen probleem!
Dat was de Sound ja. Ken ik overigens niet zelf, maar mijn liefste wel. The White Horse zat (zit?) ergens aan de Vismarkt, cafe dat héél vroeg in de ochtend al openging voor marktkooplui en doorgewinterde dronkaards ;). En wie weet ken ik je wel ;).

Aabc werden we binnengesmokkeld door de portier, dat was een Veraan ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99587282
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:30 schreef sigme het volgende:

Dat was de Sound ja. Ken ik overigens niet zelf, maar mijn liefste wel. The White Horse zat (zit?) ergens aan de Vismarkt, cafe dat héél vroeg in de ochtend al openging voor marktkooplui en doorgewinterde dronkaards ;). En wie weet ken ik je wel ;).

Aabc werden we binnengesmokkeld door de portier, dat was een Veraan ;).
Ik had destijds een bijbaantje op de markt, maar wij gingen altijd naar der Witz, die waren ook extreem vroeg open. Als je al niet depressief was, dan werd je het wel in De Sound. :D Iedereen in het zwart, maar leuke muziek.

Ik ken alleen maar een man (Wim) die destijds in Vera werkte, dus we zullen elkaar niet kennen, maar qua uitgaanscircuit wel heel herkenbaar. ;)
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 19:58:42 #70
137949 Disana
pi_99587982
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Plus de mensa voor het eten....zoals het een goed mannelijk student betaamt werd er niet vaak gezond gekookt thuis. :P
Mwa, ik vond de Mensa niet zo gezellig, beetje viezig ook. Dus ik ging naar Vindicat (foei!).
pi_99588096
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Mwa, ik vond de Mensa niet zo gezellig, beetje viezig ook. Dus ik ging naar Vindicat (foei!).
Vindikut ;) tsja....daar ben ik ooit eens uitgegooid, nadat ik daar een uurtje had rondgelopen op 1 of ander feest en ze er achter kwamen dat ik geen Vindicatter was.

Eten vond ik prima te doen in Vera en als je met vrienden gaat is het sowieso gezellig.
pi_99588147
Voornamelijk in Harlingen en af en toe op de fiets naar Don Pedro in Franeker.
Toen we in het bezit kwamen van een rijbewijs zochten we plaatsen op als Leeuwarden, Quatrebras en Berlikum. Later ging ik vooral uit in Harlingen.
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2011 @ 20:10:49 #73
137949 Disana
pi_99588370
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:02 schreef Kingstown het volgende:

Vindikut ;) tsja....daar ben ik ooit eens uitgegooid, nadat ik daar een uurtje had rondgelopen op 1 of ander feest en ze er achter kwamen dat ik geen Vindicatter was.

Eten vond ik prima te doen in Vera en als je met vrienden gaat is het sowieso gezellig.
Ben ook eens een keer met een vriendin op een open Vindicat-feest geweest, maar vond het er walgelijk. Mensen die hun jas niet uit wilden doen, werden van de trap gegooid. Dronken Vindicaters vielen je lastig of hingen in de lampen in hun blote kont. Nee, dat was niets voor mij. Maar het eten was er gewoon lekker.
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 20:29:35 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_99588936
Nog iets uit mijn wat latere staptijd, na mijn 20e ongeveer. Ik woonde in Amsterdam Noord en daar werd toen een kroeg, de Bascule, geopend met daar aan vast een discotheek, de Boondocks. (Niet te verwarren met die grote disco die er nu zit, waar altijd mot is).

Toen die eenmaal geopend waren zat ik daar ook zowat elke week van donderdag t/m zondag :') als ik niet de "stad" in ging. Bij die discotheek nog wat gehad met de barkeeper daar, die zeker een jaar of 12 ouder was dan ik :') als het niet meer is. Haha die moet dus nu over de 60 zijn _O- dat kun je je nauwelijks voorstellen.

En, niet echt uitgaan, ik zat op dansles :') wat een verschrikking.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 17 juli 2011 @ 20:32:22 #75
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_99589072
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Nog iets uit mijn wat latere staptijd, na mijn 20e ongeveer. Ik woonde in Amsterdam Noord en daar werd toen een kroeg, de Bascule, geopend met daar aan vast een discotheek, de Boondocks. (Niet te verwarren met die grote disco die er nu zit, waar altijd mot is).

Toen die eenmaal geopend waren zat ik daar ook zowat elke week van donderdag t/m zondag :') als ik niet de "stad" in ging. Bij die discotheek nog wat gehad met de barkeeper daar, die zeker een jaar of 12 ouder was dan ik :') als het niet meer is. Haha die moet dus nu over de 60 zijn _O- dat kun je je nauwelijks voorstellen.

En, niet echt uitgaan, ik zat op dansles :') wat een verschrikking.
oh dansles, ik zat bij Bonel ken je die was op de rozengracht nu een rietenmandwinkel...... op tram 13 naar Bonel in een jurkje met hakjes, moet er niet aan denken meer _O- in de winter stervenskoud stond je te blauwbekken op de halte in je panty, en dansen op zaterdagavond in de Zaaier, is nu bingo verderop op de rozengracht, zie je door dit topic herrinder ik me steeds meer.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')