Zorba de Boedha inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:55 schreef static het volgende:
Die Boedha tent op de Wallen ergens
Dino's op het industrieterrein, was overdag een trucks-restaurant, en als de clubs dichtgingen ging die tent om 05:00 open. Vage tent, veel drugs en agressie.
etc.
Ken ik wel, ik heb even zitten piekeren, het was de Amstel Taveerne.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Montmartre Karina? Ik weet niet of ik goed getypt hebt.
Ik ben er nooit geweest hoor in Montemartre maar weleens over gelezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Ken ik wel, ik heb even zitten piekeren, het was de Amstel Taveerne.
Rond het Leidseplein had je destijds allerlei disco's die allemaal van 1 eigenaar waren, begonnen allemaal met een B, Blue Bayou was er ook zo eentje waar ik kwam. Ik denk dat ik in alle tenten rond het Leidseplein/Rembrandtplein wel eens geweest ben toen.
Te ver van mijn woonplaats.quote:Op zondag 17 juli 2011 06:48 schreef lady-wrb het volgende:
geen mensen die in rotterdam uitgingen?
niemand die melief bender kent? (ook zo'n legendarisch plek)
De Frisse Wind? Platform?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Kingstown het volgende:
Heel Groningen van achter naar voren en weer terug gedaan. Mazzo, Vera, Troubadour en een hoop foute cafés....om te eindigen in de benzinebar....mooie tijd.
Platform theater ja...ooit nog zelf een groot feest gegeven....frisse wind? was dat op de hoek bij de spilsluizen, waar je naar beneden moest?quote:
Ja. Het is er al een tijd niet meer. Is nog iets gamerigs geweest en nu heet het Storm. Staat te boek als een danskroeg, wat de Frisse Wind toen ook was.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Platform theater ja...ooit nog zelf een groot feest gegeven....frisse wind? was dat op de hoek bij de spilsluizen, waar je naar beneden moest?
Natuurlijk, op de Oude Binnenweg! En natuurlijk 't Fust en Big Benquote:Op zondag 17 juli 2011 06:48 schreef lady-wrb het volgende:
geen mensen die in rotterdam uitgingen?
niemand die melief bender kent? (ook zo'n legendarisch plek)
Het lag niet al te ver van een café ergens in de Oude Ebbinge waar ik vaker kwam (naam vergeten....) en dus kwamen we ook geregeld in de Frisse wind, die volgens mij daarvoor ook nog een andere naam had. The Sound? of was dat in het centrum?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. Het is er al een tijd niet meer. Is nog iets gamerigs geweest en nu heet het Storm. Staat te boek als een danskroeg, wat de Frisse Wind toen ook was.
Dat zegt me dan weer niks, the Sound.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lag niet al te ver van een café ergens in de Oude Ebbinge waar ik vaker kwam (naam vergeten....) en dus kwamen we ook geregeld in de Frisse wind, die volgens mij daarvoor ook nog een andere naam had. The Sound? of was dat in het centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |