Jij werkte boven?quote:
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Ook ja, maar is ook droge champagne.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
zit nu te bedenken was brut geen luchtje
Ik ook niet. Inderdaad voor toeristen uit de provincie, die zich daarna in een homobar laten lokken.quote:
Inderdaad, Aramis behoorde standaard tot de stapuitrustingquote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Brut was volgens mij toen "mode" net zoals Aramis (of een ander luchtje met zo een Griekse naam)
denk dat je die tent op de Zeedijk bedoelt, die ging pas laat open en sloot pas smorgens om 10 uur zoiets die tijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef trabant het volgende:
En met Kouros werd je bij menig restaurant meteen weer buiten gezet. Ik word nog onpasselijk als ik alleen maar aan die lucht denk.
Dan was je nog beter af met de koude kip die Barbarella nog 'serveerde' wanneer de laatste tenten sloten. DIe had onderweg naar café Bloem op de wallen weer genoeg gelegenheid om naar buiten te vliegen.
Het was toch Bloem? Zo'n tent voor de aller-allerlaatste borrel of de eerste en waar de hoeren hun laatste klant oppikten. Ik ben er een keer geweest en vond dat ik nog te jong voor die tent was.
Toch gek dat hier in de provincie de boel vaak later open is dan in die wereldstad. Dat was toen zo en nu nog.
De vrije vloerquote:Op zondag 17 juli 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Utrecht : Vrije Vloer, Tivoli, Café België.
o getverdemme, nou dat zoetig/kruidige luchtje vergeet ik nooit meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
Over geurtjes gesproken: wie kent en ruikt nu nog Patchouli?
![]()
ken ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
Over geurtjes gesproken: wie kent en ruikt nu nog Patchouli?
![]()
ohhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het (16 jaar oud) ooit op in de trein. Zit er een klein kind t/o me die zegt tegen haar moeder : Wat stinkt die mevrouw he mama?![]()
sssstquote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
Patchouli werd ook vaak opgespoten om de geur van wiet te verhullen.
yupquote:
en ik ben nu bij pieper, sinds 1665quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef Ole het volgende:
Ik woon in de lange leidse. Ik geef morgen een update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |