Zou toch ff het contract checken, er staat vaak een clausule in dat de woning bewoond moet worden cq maximaal zo lang leeg mag staan. Plaats dit even in WGR, misschien weten ze daar raad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef cafpow het volgende:
pissed. Net een zeer onaangenaam gesprek gehad met de huisbaas waar een bekende die in het buitenland woont een kamer huurt(ivm. postadres). Hij wil de kamer leeghebben, en ipv. van op normale manier te vragen, begint hij te beschuldigen dat we illegaal bezig zijn.![]()
![]()
Omdat de huurder in het buitenland woont..ja maar voor een verblijfsvergunning heb je een woonadres nodig en voor zover ik weet is het helemaal niet illegaal je post op je woonadres te laten bezorgenen nog minder als er iedere maand huur word betaald
![]()
En toen begon hij met het feit dat de huurder bijstand ontvangt en daardoor niet meer dan x aantal weken in het buitenland mag verblijven..maar de huurder heeft hier helemaal geen inkomen behalve zijn pensioen en aow dus hij mag doen wat hij wil
Stomme huisbaashij kent de wetten die bij hem van toepassing zijn niet eens
![]()
er staat niks in. En zowieso wist de huisbaas van te voren al dat er niemand actief zo wonen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zou toch ff het contract checken, er staat vaak een clausule in dat de woning bewoond moet worden cq maximaal zo lang leeg mag staan. Plaats dit even in WGR, misschien weten ze daar raad.
OT: moe, leuke werkdag gehaden zometeen op weg naar
![]()
Happy dus
Lekker hangen in de trein.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ver rijden met stress en moeheid.
1+2=0
Blijf maar gewoon thuis hangen en ga voor de verandering eens voor 4:00 je nest in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:40 schreef Mishu het volgende:
It can go either way: of ik kom over mijn vermoeidheid heen en ik verlies mijn eenzame lonely stemming (doordat ik moe ben) of ik krijg morgen en overmorgen de rekening van mijn domme handelen.
Dit ongeveer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon thuis hangen en ga voor de verandering eens voor 4:00 je nest in.
Ja en wat het ook is: je laat niet echt een goede indruk achter op mensen als je moe bent. Je bent niet in optima forma zeg maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ongeveer.
Klap je door kun je daar best weleens een week voor boeten.
Niet zien als slecht, beetje hier hangen tot je het zat bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef Mishu het volgende:
Ik blijf thuis. Ik ga voor een keer doen wat goed voor me is![]()
![]()
![]()
Goed plan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
beetje hier hangen tot je zat bent.
Plus, Plus heeft meer, en een aanbieding Amstel t/m morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per week vrijdag.
Misschien trouwen jullie wel over een jaar of 7.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Mishu het volgende:
Ik heb die jongen (de barman) zojuist toegevoegd via Facebook. Volgens mij heb ik zojuist weer een mogelijke relatie verpest
Volgens mij is het in de algemene opinie stom en lame als je iemand zomaar toevoegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien trouwen jullie wel over een jaar of 7.
Volgens mij had jij beter een jaar of 10-15 eerder geboren kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de algemene opinie stom en lame als je iemand zomaar toevoegt![]()
Het zijn altijd de mensen waar je niet geïnteresseerd in bent die je ook accepteren.... niet altijd maar ok
Hoezo? Verklaar jezelf nader.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij had jij beter een jaar of 10-15 eerder geboren kunnen worden.
Qua waarde hechten aan verkeerde dingen.
Het is geen aanval.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is geen aanval.
Vraag jezelf eens af hoe je zonder internet had gefunctioneerd in deze wereld.
Niet. Ik weet alleen dat ik mezelf vaak naar beneden haal door internet vaak. Dat ik daardoor verpest wat ik eigenlijk ben en te bieden heb enz.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is geen aanval.
Vraag jezelf eens af hoe je zonder internet had gefunctioneerd in deze wereld.
Jij voelde die hele mast echt in je he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef Høken het volgende:
Nog een beetje vol ongeloof dat de tv-toren in Hoogersmilde nu toch echt voorgoed weg is. Geen rode lichtjes waar ik als ukkepuk altijd naar keek meer. Zonde!
Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef Høken het volgende:
Nog een beetje vol ongeloof dat de tv-toren in Hoogersmilde nu toch echt voorgoed weg is. Geen rode lichtjes waar ik als ukkepuk altijd naar keek meer. Zonde!
En als je hem niet had toegevoegd, misschien had je er dan later spijt van gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Mishu het volgende:
Ik heb die jongen (de barman) zojuist toegevoegd via Facebook. Volgens mij heb ik zojuist weer een mogelijke relatie verpest
Waarom? Waarom? (waarom heb ik niet wat meer geduld)
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij voelde die hele mast echt in je he?
Krijg je als je er bijna elke dag langs rijdt. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ja, je krijgt echt een emotionele band met zo'n paal he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Høken het volgende:
[..]
[..]
Krijg je als je er bijna elke dag langs rijdt. Sorry hoor.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:07 schreef Specularium het volgende:
Een wandelende tegenstrijdigheid. De hele tijd.
Weer een touristische trekpleister minder in Drenthe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef Høken het volgende:
Koop een bed?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Pijn. Hoofdpijn. nek zit vast. maar wat wil je als je al twee jaar lang slaap t op een tweezits-bank..
(of is het "twee-zits bank"?)
+1quote:
Betalen in termijnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef Lastpost het volgende:
Ik vraag me momenteel af hoe ik in godsnaam die berg rekeningen moet betalen.
Niet eens! Ondanks de geruchten ben ik ook nog een echt mens met echte gevoelens.quote:
Wat oud al.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:04 schreef whosvegas het volgende:
Tja, ouder worden, over 5 jaar ben ik 40
Wat wil ik soms graag, dat ik dingen over kon doen. Met de wetenschap van nu, zou ik het anders doen.
Maar helaas, tijdreizen is onmogelijk
waar krijg jij zo de schijt van candygirl....? en wat je over 5 jaar doet hangt hoofdzakelijk van jezelf af toch.......wat wil je dat je over 5 doet .....?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:00 schreef candygirl het volgende:
ik zie er tegen op om ouder te wroden, maar wist ik maar eens hoe ik er over pakweg 5 jaar bij zit.krijg hier zo de schijt van
Ik zou het enger vinden om dat precies te weten..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:00 schreef candygirl het volgende:
ik zie er tegen op om ouder te wroden, maar wist ik maar eens hoe ik er over pakweg 5 jaar bij zit.krijg hier zo de schijt van
Ik vraag me nog steeds af hoe je je "wijn" kunt voelen.quote:
goede vraag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe je je "wijn" kunt voelen.
zo'n beetje, ik hoorde 2 seconden van een soort liedje..en spontaan kreeg ik zon brok in mijn keel..maar met een goede serie erna is het wel allemaal weer okquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef Nonverbaal het volgende:
ahhh somaar uit het niets cafpow ken het wel.....kan je afleiding zoeken...?
Why?quote:
Ja nou met kleine tussenpozen. En ik heb veel op bed gelegen en liggen fokken enzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Knap dat je dan gister postte in je slaap.
Gaafquote:Op zondag 17 juli 2011 14:02 schreef Mpj het volgende:
Hahahahaha nee naar de Bijlmer!
Nee, ik ga echt naar Afrika.
Ja, en dat ook.quote:
Die heb ik ook gezien. Ik vond 'm fantastisch.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Insidious is een vrij zieke film, voel me beetje vreemd nu
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben je aan t mountainbiken, vliegt er een wesp je helm in, dus ik spastisch op die helm slaan om dat beest dood te krijgen, steekt ie me en flikker ik van m'n fiets af. Maar verder was het weer goed knallen
Auw..... Mij zou overigens vast hetzelfde gebeurd zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben je aan t mountainbiken, vliegt er een wesp je helm in, dus ik spastisch op die helm slaan om dat beest dood te krijgen, steekt ie me en flikker ik van m'n fiets af. Maar verder was het weer goed knallen
quote:
Achteraf is t best een vage situatiequote:Op maandag 18 juli 2011 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Auw..... Mij zou overigens vast hetzelfde gebeurd zijn![]()
OT: klaar om te gaan zwemmen
Oei pijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erg snugger om op een helmpje te gaan slaan dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jij zou bij een afdaling gewoon je helm afdoen en dat beest opvreten natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Erg snugger om op een helmpje te gaan slaan dan.
Want je ging natuurlijk ook net met 70 km per uur een zeer gevaarlijke berg af?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij zou bij een afdaling gewoon je helm afdoen en dat beest opvreten natuurlijk
Ik had wel een aardig tempootje erop zitten, maar dat beest zat daar, helm afdoen zou veel tijd kosten en ik dacht: als ik 'm 1 keer raak, issie dood.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Want je ging natuurlijk ook net met 70 km per uur een zeer gevaarlijke berg af?.. Enkele seconden erna had je prima je helmpje los kunnen doen en dan is er niets aan de hand. Zou het de volgende x maar gewoon proberen.
Het leven is een grote slapstick comedie.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
precies hetzelfde vanmiddag.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Iets minder verveeld dan de rest van de vakantie, nekpijn, verder goed.
Dat. Straks kappertje en vanavond chillen met de vrouw.quote:
Positief denken werpt nu al zijn vruchten afquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef WeirdlyWired het volgende:
Blij, pakketje is onderweg. Gisteren mijn cv een aantal keer de deur uitgedaan.
Positief denken
Wat probeerde je? Hem dood te trappen met je kleine teen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Dimens het volgende:
Net een wespen steek in mijn kleine teen gehad, best wel kut voelt dat.
Ik zat gewoon op de bank en ineens een steek. Blijkbaar mocht ik niet van hem met mijn voeten op de bank zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:39 schreef Høken het volgende:
[..]
Wat probeerde je? Hem dood te trappen met je kleine teen?..
OT;
Toptoptop. Zo even een uurtje hardlopen. (:
Ze doen steeds gekker die Marokkanen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef Høken het volgende:
Hahaha. Toch 'n schopje voor m'n zelfvertrouwen gehad, er werd naar me gefloten.
Scheelt dat 't geen buitenlanders waren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze doen steeds gekker die Marokkanen.
Dan moet je wel erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef Høken het volgende:
[..]
Scheelt dat 't geen buitenlanders waren.
ik ben morgen aan de beurt! ik ga denk ik voor een asymmetrische bob.quote:
Oh dat is vetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Miam het volgende:
[..]
ik ben morgen aan de beurt! ik ga denk ik voor een asymmetrische bob.
Geluksvogel. Ik kan met mijn afroachtige haar helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Miam het volgende:
[..]
We zijn al vrienden hoorquote:
Whehe oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
We zijn al vrienden hoor.
Ik doel meer op het eindresultaat.
Oh ach jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Whehe oke, dan heb ik niks gezegd
Maar anders was het wel eenof
waard geweest
Ik ben donderdag aan de beurtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Miam het volgende:
[..]
en ik voel me goed. ik hoop alleen dat we vanavond wat kunnen slapen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben donderdag aan de beurtDan wordt het weer een boblijn
Achter lekker kort, en voor wat langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |