quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben je aan t mountainbiken, vliegt er een wesp je helm in, dus ik spastisch op die helm slaan om dat beest dood te krijgen, steekt ie me en flikker ik van m'n fiets af. Maar verder was het weer goed knallen
Auw..... Mij zou overigens vast hetzelfde gebeurd zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben je aan t mountainbiken, vliegt er een wesp je helm in, dus ik spastisch op die helm slaan om dat beest dood te krijgen, steekt ie me en flikker ik van m'n fiets af. Maar verder was het weer goed knallen
quote:
Achteraf is t best een vage situatiequote:Op maandag 18 juli 2011 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Auw..... Mij zou overigens vast hetzelfde gebeurd zijn![]()
OT: klaar om te gaan zwemmen
Oei pijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erg snugger om op een helmpje te gaan slaan dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jij zou bij een afdaling gewoon je helm afdoen en dat beest opvreten natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Erg snugger om op een helmpje te gaan slaan dan.
Want je ging natuurlijk ook net met 70 km per uur een zeer gevaarlijke berg af?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij zou bij een afdaling gewoon je helm afdoen en dat beest opvreten natuurlijk
Ik had wel een aardig tempootje erop zitten, maar dat beest zat daar, helm afdoen zou veel tijd kosten en ik dacht: als ik 'm 1 keer raak, issie dood.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Want je ging natuurlijk ook net met 70 km per uur een zeer gevaarlijke berg af?.. Enkele seconden erna had je prima je helmpje los kunnen doen en dan is er niets aan de hand. Zou het de volgende x maar gewoon proberen.
Het leven is een grote slapstick comedie.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
precies hetzelfde vanmiddag.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Iets minder verveeld dan de rest van de vakantie, nekpijn, verder goed.
Dat. Straks kappertje en vanavond chillen met de vrouw.quote:
Positief denken werpt nu al zijn vruchten afquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef WeirdlyWired het volgende:
Blij, pakketje is onderweg. Gisteren mijn cv een aantal keer de deur uitgedaan.
Positief denken
Wat probeerde je? Hem dood te trappen met je kleine teen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Dimens het volgende:
Net een wespen steek in mijn kleine teen gehad, best wel kut voelt dat.
Ik zat gewoon op de bank en ineens een steek. Blijkbaar mocht ik niet van hem met mijn voeten op de bank zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:39 schreef Høken het volgende:
[..]
Wat probeerde je? Hem dood te trappen met je kleine teen?..
OT;
Toptoptop. Zo even een uurtje hardlopen. (:
Ze doen steeds gekker die Marokkanen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef Høken het volgende:
Hahaha. Toch 'n schopje voor m'n zelfvertrouwen gehad, er werd naar me gefloten.
Scheelt dat 't geen buitenlanders waren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze doen steeds gekker die Marokkanen.
Dan moet je wel erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef Høken het volgende:
[..]
Scheelt dat 't geen buitenlanders waren.
ik ben morgen aan de beurt! ik ga denk ik voor een asymmetrische bob.quote:
Oh dat is vetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Miam het volgende:
[..]
ik ben morgen aan de beurt! ik ga denk ik voor een asymmetrische bob.
Geluksvogel. Ik kan met mijn afroachtige haar helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Miam het volgende:
[..]
We zijn al vrienden hoorquote:
Whehe oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
We zijn al vrienden hoor.
Ik doel meer op het eindresultaat.
Oh ach jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Whehe oke, dan heb ik niks gezegd
Maar anders was het wel eenof
waard geweest
Ik ben donderdag aan de beurtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Miam het volgende:
[..]
en ik voel me goed. ik hoop alleen dat we vanavond wat kunnen slapen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben donderdag aan de beurtDan wordt het weer een boblijn
Achter lekker kort, en voor wat langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |