Blijf maar gewoon thuis hangen en ga voor de verandering eens voor 4:00 je nest in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:40 schreef Mishu het volgende:
It can go either way: of ik kom over mijn vermoeidheid heen en ik verlies mijn eenzame lonely stemming (doordat ik moe ben) of ik krijg morgen en overmorgen de rekening van mijn domme handelen.
Dit ongeveer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon thuis hangen en ga voor de verandering eens voor 4:00 je nest in.
Ja en wat het ook is: je laat niet echt een goede indruk achter op mensen als je moe bent. Je bent niet in optima forma zeg maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ongeveer.
Klap je door kun je daar best weleens een week voor boeten.
Niet zien als slecht, beetje hier hangen tot je het zat bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef Mishu het volgende:
Ik blijf thuis. Ik ga voor een keer doen wat goed voor me is![]()
![]()
![]()
Goed plan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
beetje hier hangen tot je zat bent.
Plus, Plus heeft meer, en een aanbieding Amstel t/m morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per week vrijdag.
Misschien trouwen jullie wel over een jaar of 7.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Mishu het volgende:
Ik heb die jongen (de barman) zojuist toegevoegd via Facebook. Volgens mij heb ik zojuist weer een mogelijke relatie verpest
Volgens mij is het in de algemene opinie stom en lame als je iemand zomaar toevoegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien trouwen jullie wel over een jaar of 7.
Volgens mij had jij beter een jaar of 10-15 eerder geboren kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de algemene opinie stom en lame als je iemand zomaar toevoegt![]()
Het zijn altijd de mensen waar je niet geïnteresseerd in bent die je ook accepteren.... niet altijd maar ok
Hoezo? Verklaar jezelf nader.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij had jij beter een jaar of 10-15 eerder geboren kunnen worden.
Qua waarde hechten aan verkeerde dingen.
Het is geen aanval.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is geen aanval.
Vraag jezelf eens af hoe je zonder internet had gefunctioneerd in deze wereld.
Niet. Ik weet alleen dat ik mezelf vaak naar beneden haal door internet vaak. Dat ik daardoor verpest wat ik eigenlijk ben en te bieden heb enz.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is geen aanval.
Vraag jezelf eens af hoe je zonder internet had gefunctioneerd in deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |