Jij voelde die hele mast echt in je he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef Høken het volgende:
Nog een beetje vol ongeloof dat de tv-toren in Hoogersmilde nu toch echt voorgoed weg is. Geen rode lichtjes waar ik als ukkepuk altijd naar keek meer. Zonde!
Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:26 schreef Høken het volgende:
Nog een beetje vol ongeloof dat de tv-toren in Hoogersmilde nu toch echt voorgoed weg is. Geen rode lichtjes waar ik als ukkepuk altijd naar keek meer. Zonde!
En als je hem niet had toegevoegd, misschien had je er dan later spijt van gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Mishu het volgende:
Ik heb die jongen (de barman) zojuist toegevoegd via Facebook. Volgens mij heb ik zojuist weer een mogelijke relatie verpest
Waarom? Waarom? (waarom heb ik niet wat meer geduld)
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij voelde die hele mast echt in je he?
Krijg je als je er bijna elke dag langs rijdt. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ja, je krijgt echt een emotionele band met zo'n paal he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Høken het volgende:
[..]
[..]
Krijg je als je er bijna elke dag langs rijdt. Sorry hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |