Je kunt wel merken dat het laat is, ik moest een beetje lachen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, wat origineel. Hij was zeker geprikkeld?
cyteren? Tong toch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef tong80 het volgende:
Ik zal de vrouw van Oboema niet cyteren.
Ach hij heeft doorgeleerd en is gepromoveerd. Dara kijkt Mart natuurlijk een beetje tegenop.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:02 schreef Remzz het volgende:
Ik kan dat niet zo goed hebben dat Mart echt doet alsof die man een zeer speciaal beroep heeft.
Het is laat. Wrijf het er even inquote:
Doet Ivo Niehe ook altijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:05 schreef Geo3kant het volgende:
Origineel hoor nep spanjaard, hij zat gewoon mee te lezen
Nee, Han Hollander werd door de Duitsers in WO2 vermoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
Wat leuk die oude beelden! Is dat Han Hollander (ik gok maar wat).
Oh ja je hebt gelijk. Geen idee dan wie het was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Han Hollander werd door de Duitsers in WO2 vermoord.
Deze beelden zijn van veel later.
Hij was er best snel deze keerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Sdivad het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat die Studio Sport-tune er ineens zo inknalt, tijdens Dalida
M A G N E T R . Nquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef knep het volgende:
Wat is die quiz toch altijd simpel. Bijna nog erger dan die SBS / RTL SMS spelletjes
.
Ken je Evert ? En dan in tienvoud.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk. Geen idee dan wie het was.
Zeker een aardige vent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Rudieh het volgende:
ik vind die Hendrik Redant typisch zo'n 'lievelingsopa'
aardige vent
Jonge vent nog. Zou ie al opa zijn op z'n 49e?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Rudieh het volgende:
ik vind die Hendrik Redant typisch zo'n 'lievelingsopa'
aardige vent
ten Napel? Is die al zoooo oudquote:
bij wijze van spreke he..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Jonge vent nog. Zou ie al opa zijn op z'n 49e?
Het was ten Napel dan ook niet. Volgens mij was het Philip Bloemendal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Karina het volgende:
ten Napel? Is die al zoooo oudHet klonk als iemand uit het polygoonjournaal, maar zo klonken ze allemaal vroeger.
Dat dacht ik niet echt oliebolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was ten Napel dan ook niet. Volgens mij was het Philip Bloemendal.
Het is al laat ... en polygoonjournaal had ik al genoemdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Bloemendal, niet Bloemendaal, muts.![]()
Polygoonjournaal.
Thijs schrijft dan ook betere columns dan Mart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef sjeeledrees het volgende:
Mart heeft met die nieuwe gast een beter klik dan met Thijs.
En gejuicht op 11 juli 2010 voor Catalonië Andrés Iniesta.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Winkels is een all-round Spanje-man. Sport, politiek, culinair goed onderlegd.
Edwin Winkels vind ik leuker dan Thijs Zonneveld. Was een leuke uitzending.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef maril het volgende:
Ik vond Redant een leuke vent. En Edwin Winkels zeer prettig.
TDJ heb ik niet gekeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:46 schreef Mike het volgende:
Ik wilde dit gisteren eigenlijk overslaan, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Vond dit programma gisteren beter dan Tour du Jour.
TDJ is dan ook niet bepaald aan te raden.quote:
Ben ik ook niet van planquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef feeling_sinister het volgende:
TDJ is dan ook niet bepaald aan te raden.
Mag jij dat zo wel zeggen?quote:
Jeuh! Renatequote:Van 13 tot en met 18 juli zal de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels, die de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya volgde, aanschuiven en tenslotte komt Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is voor tv-programma's en kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Je koopt wat lengte he.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef tong80 het volgende:
Edwin Winkels is een prima vaste gast. Schrijft idd erg leuk en goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten ze op dezelfde plaats als Tour 2011, Vive le vélo gisteren? Dan is anti-insectenspray aangewezenquote:
en oordopjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zitten ze op dezelfde plaats als Tour 2011, Vive le vélo gisteren? Dan is anti-insectenspray aangewezen
Hoe vaak gaat Mart de naam Hushovd verkeerd uitspreken vanavond?
* 1 tot 5 keer
* 5 tot 10 keer
* meer dan 10 keer
Je gaat kijken? Nou zeg... ik verheug me er al opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ga eens een keertje een stuk kijken. Ff rellen voor de buis.
Ik hoop echt dat jij en golfer elkaar ooit 's in de armen vallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ga eens een keertje een stuk kijken. Ff rellen voor de buis.
Misschien als z'n broer Frits overlijdt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij en golfer elkaar ooit 's in de armen vallen.
Lourdes...de kans zit er dik inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Toch niet ook die kerkmuziek op de achtergrond he?
Deden ze ook met de vuvuzela's...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het wegfilteren of zo.
Ik kom graag afscheid van hem nemen als ie opgebaard ligt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop echt dat jij en golfer elkaar ooit 's in de armen vallen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom graag afscheid van hem nemen als ie opgebaard ligt.
gast..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom graag afscheid van hem nemen als ie opgebaard ligt.
Moeten ze een staalkammetje kopen voor het wassen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien als z'n broer Frits overlijdt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een commerciële teringbende dat Lourdes
Aldus Rita.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hierdoor word je toch trots op Nederland?
Zal ik?quote:
...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Dat waren pas bikkels, geen helm en gewoon met honger rijden.
Lol ik dacht even dat dit Joop Zoetemelk was.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hierdoor word je toch trots op Nederland?
Nee die gast aan tafel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
...
tijd van joop zoetemelk was er al kleurentelevisie hoor
Vooruit, toe maar.quote:
Ik niet. Ik vind ze wat op een vrouw-man lijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ze heeft een vrij brede mond, maar ik zou haar doen.
Sinds woensdag pas en van 40+quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod en van welk forum?
Inderdaad, heel erg veel betere klimmers zaten er eigenlijk niet in de kopgroep (uitgezonderd Moncoutié en enigzins Fofonov en Roy).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:18 schreef Szura het volgende:
Hushovd de minste klimmer noemen in die kopgroep
Ik neem het eerste en dankjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd of gecondoleerd maar net hoe je het bekijkt
Idd vreemd ja. Hushovd staat al jaren bekend als een aardige klimmer, zeker voor een sprinter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:18 schreef Szura het volgende:
Hushovd de minste klimmer noemen in die kopgroep
Zeg dat dan duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was ook een haha treurig niet een haha wat grappig.
Boogie komt weer terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
Gaat Mart morgen weer eens live verslag geven?
Als het aan mij ligt alsjeblief niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
Gaat Mart morgen weer eens live verslag geven?
In Ria.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Mart kwam klaar of zo, pfff. haha.
Zou een drama zijn idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt alsjeblief niet.
Tsja, verbazen zou het me niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Tem het volgende:
Leuk man, Na een Fles wijn gaat Mart helemaal los100x beter dan die saaie doos Herbert a demain grinta Dijkstra
Geef mij maar de echte Diekstraquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Tem het volgende:
Leuk man, Na een Fles wijn gaat Mart helemaal los100x beter dan die saaie doos Herbert a demain Dijkstra
Mart zegt ook elke avond a demain.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Tem het volgende:
Leuk man, Na een Fles wijn gaat Mart helemaal los100x beter dan die saaie doos Herbert a demain Dijkstra
Je moet bij volleybalsters ook niet naar het gezicht kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Toch niet normaal he, die lelijke ogen van die vrouw. Bah, afgezien daarvan vind ik Mart steeds irritanter worden.
Hij is wel lekker aan het piepen iig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Toch niet normaal he, die lelijke ogen van die vrouw. Bah, afgezien daarvan vind ik Mart steeds irritanter worden.
Normaal kijk je inderdaad alleen naar hun reet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Je moet bij volleybalsters ook niet naar het gezicht kijken
Ok. Naar de benen eerder of borsten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Je moet bij volleybalsters ook niet naar het gezicht kijken
Naar de kont.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ok. Naar de benen eerder of borsten?
Volleybalsters zouden wel benen moeten hebben ja. Borsten hebben topsporters sowieso niet..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ok. Naar de benen eerder of borsten?
Gelijk heb je ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar helemaal niet lelijk. Ook niet knap, gewoon, normaal. Niet iedereen is Miss.
Spannend nachtje wellicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
Mart bouwt op naar een spannond avondje met Heleen.
Ook hij heeft z'n haar geblondeerd...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef sjeeledrees het volgende:
Robbie Ruygh samen met Wout Poels de proud of limburg! en let in de toekomst op Tom Dumoulin......
Nee dat is een domme vraag met een ludiek antwoord terug kaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mart: 'zitten de andere renners niet te kijken, wie is dat?'
Rob: 'jaaa ze hebben een bril op dus ik kan niet zien waar ze kijken'
Lekker zo iemand die alle vragen letterlijk neemt
Dit jaar zeker niet. Lekker zonder druk laten groeien en we zien wel waar hij eindigtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat hij nog leuke dingen gaat laten zien. Top-15 wellicht?
Dat heb ik nou altijd met die gehele rabo ploeg, maken het al jaren niet meer waar. Die Breukink is de Gullit van de wielrennerij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Ik vind die Ruijgh maar als een "Jankventje" overkomen.
- Bidon moeten halen en daardoor minuten verliezen en een toppositie....
- Fransman die niet mee wilde werken en zodoende wint hij geen etappe.... Mdus
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mart met een lege fles wijn in zijn poepert liedjes van ladida zingend.
Geweldig, die ouwe. Wijsheid in overvloed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Jij als oud-renner moet iets ervan in herkennen?
Nee, heel weinig.
Jawel, maar hier op FOK! kan je dat wel zeggen, want Rob kijkt hier toch niet naar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Dit jaar zeker niet. Lekker zonder druk laten groeien en we zien wel waar hij eindigt
Wie won dat jaar de tour?quote:
Piet 'die jongen heb ik vroeger nog zien voetballen' de Visser?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Zowat elke seniele bejaarde lijkt op Piet de Visser.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Piet 'die jongen heb ik vroeger nog zien voetballen' de Visser?
quote:
Die stem lijkt er wel erg op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Piet 'die jongen heb ik vroeger nog zien voetballen' de Visser?
Kan deze gast wel namen normaal/juist uitspreken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Zonder beeld hoor je ook gewoon Piet.
Inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Stem is inderdaad erg lijkend op Piet de Visser.
Waarom? Zit wel wat in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Snelheid moet naar beneden. De man is wat seniel aan het worden.
Ongelofelijk irritant he. Mart, gelukkig is hij bijna aan zijn einde als presentator van dit programma. Weg ermee.quote:
Toerenbegrenzer aan het derailleur monteren!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Snelheid moet naar beneden. De man is wat seniel aan het worden.
Haha als hij pleit voor Afrikanen in het wielrennen is het zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die gast is écht de Piet de Visser van het wielrennen.
Ook aparte meningen over het 'moderne' wielrennen.
Idd. Iemand die recht toe recht aan dingen zegt en blijft zeggen. Tsja, Mart moet het maar een keer 'voelen' hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha als hij pleit voor Afrikanen in het wielrennen is het zeker
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Sorry, meneer Cavendish, u mag niet meer mee sprinten. U rijdt te hard in de finale.
en de ouwe was tot dat punt goed op dreefquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Sorry, meneer Cavendish, u mag niet meer mee sprinten. U rijdt te hard in de finale.
Ach, wie weet zijn het nog fantastische renners. Ik zou niet weten waarom niet, als ze goed begeleid worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha als hij pleit voor Afrikanen in het wielrennen is het zeker
Inderdaad..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
Die vrouw kijkt alsof ze flink de baas wil zijn in huis.
Die draait je pik er af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in huis, laat je maar niet wijsmaken dat het anders isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
Zuigt de lakens in je reet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in huis, laat je maar niet wijsmaken dat het anders is
Dat is jullie domein, rustig maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in de keuken, laat je maar niet wijsmaken dat het anders is
Keuken jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in huis, laat je maar niet wijsmaken dat het anders is
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in DE KEUKEN, laat je maar niet wijsmaken dat het anders is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |