dat zei Ricco laatst ook...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef Geo3kant het volgende:
Neeeee godverdomme ik heb nooit niks gepakt!!!
Heeft ook aardige resultaten neergezet inderdaad, alleen in de TDF komen (bijna) alle toppers bij elkaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Ambrosius het volgende: [..] Ja, waarom niet? Hij wint meerdaagse koersen in 2011 en rijdt top 10 in 2010, dus lijkt me geen rare conclusie.
Hadden de Jensen lachband genomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Knap publiek wat 10x achter elkaar identiek kan lachen
Waar dat dan? TdJ ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens: vorige week toen er Rabo- en Vacancesoleil-mensen behangen vol reclame op hun truitjes/shirts zaten mocht dat allemaal, maar die vent van Radioshack moet alles afplakken?
Die Rabo-trainert ook trouwens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens: vorige week toen er Rabo- en Vacancesoleil-mensen behangen vol reclame op hun truitjes/shirts zaten mocht dat allemaal, maar die vent van Radioshack moet alles afplakken?
Idd wtf manquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef Geo3kant het volgende:
Leuk.. zo'n filmpje over een slappe lach ..kijk mart daarom kom jij tijd te kort..
Ja, nu je het zegt zie ik het ook.quote:
Jean had meer trek in wat sterkersquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jean herdenken en de wijn al klaarstaan hebben ...
van den herik, de GKLquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Jorien, dat is toch altijd een vrouw.
1 ken maar 1 bekende Jorien en dat is toch echt een manquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Maar dan van een aantal jaar terug.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Nober het volgende:
Wel leuk de 1ste etappe van 2011 in de quiz.
van den Herik?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, vooruit. Sowieso stomme naam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 ken maar 1 bekende Jorien en dat is toch echt een man
Er rijdt er ook een rond op de schaats, een dame.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 ken maar 1 bekende Jorien en dat is toch echt een man
Da's geen vrouw, da's een schaapquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Er rijdt er ook een rond op de schaats, een dame.
11 zelfs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Nober het volgende:
Nog een uurtje of 12 en dan beginnen ze!!
Voorhuis volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ikke nie schaatse kijke niequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's geen vrouw, da's een schaap
Met Schaap als achternaam kun je sowieso weinig verzinnen waarmee je kid NIET gepest wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Geo3kant het volgende:
Wie noemt zijn zoon nou Jorien ...sommige ouders willen echt dat hun kinderen gepest worden..
No bullshit bij in de straat woont iemand met de achternaam Schaap, noemen ze hem Dick.. Dick Schaap..![]()
True.. maar dan moet je het niet nog makkelijker makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met Schaap als achternaam kun je sowieso weinig verzinnen waarmee je kid NIET gepest wordt.
1999 toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar dan van een aantal jaar terug.
Laat staan als je een neger bent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met Schaap als achternaam kun je sowieso weinig verzinnen waarmee je kid NIET gepest wordt.
Henk kwam gisteren bijna op gang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:12 schreef JimboSlice het volgende:
Overigens blijf ik bij mijn eerdere standpunt dat dit de beste aflevering was van de Avondetappe tot nu toe. Winkels beviel ook prima.
Tot 18 juliquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja die Winkels is een blijvertje. Hoeveel etappes blijft ie?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dude
Die uitslagen ken ik. Maar met zijn leeftijd mag je niet verwachten dat hij in 2011 nog top 10 ging rijden. Of had jij die verwachting wel?
Leuk dat je het verhaal van Horner totaal niet kent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft ook aardige resultaten neergezet inderdaad, alleen in de TDF komen (bijna) alle toppers bij elkaar.
Zelfde als die Russische sprinter. Leuke resultaten neergezet, maar vandaag zag ik hem pas voor het eerst.
15e / 20ste plaats had ik Horner op ingecalculeerd vooraf. The Shack heeft/had betere renners bij zich voor het klassement.
Bovendien sowieso achterlijk, je taktiek gooien op 4 troeven.
Laat van dr Herik het niet horen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's geen vrouw, da's een schaap
Ook op zo'n bergtop?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef maril het volgende:
Oh morgen verwacht ik weer vuurwerk 14 juli
Die lachband was fucking irritant, daarom vond ik het al meteen niet meer grappig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
Fieleke was hilarisch , en die Raboman ontzettend interessant.
O btw ik ken de kleding kast van Mart niet(vorige topic dacht iemand dat) Ik weet wel dat hij de mensen wil prikkelen voor de fun met zijn kleding. Ik vond zijn jasjes op de winterspelen leuker.
was een oud fragment van een talkshow van Joost Prinsenquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Die lachband was fucking irritant, daarom vond ik het al meteen niet meer grappig.
En Mart zich er maar slap uit proberen te lullen met: "Jaaa dit werd live uitgezonden en de mensen vonden het zo leuk haha ok gr gr "
Klopt, de ZRTC Theo Middelkamp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb hardop moeten lachen om Theofiel ja, schitterende vent. In Zeeland is er een wielerclub naar hem vernoemt dacht ik.
Onregelmatige diensten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Weer laat, maar ik ben morgen vrij en kan dus kijken dit keer.
Met Tour de Jour zijn er meer kapers op de kust voor de gasten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef Ericr het volgende:
Tweede dag dat er een Belg aan tafel zit, de Nederlanders waren op?
Nee, ik werk momenteel 4 dagen maar moet altijd om half 7 op, dan wordt het mij ECHT te laat normaal.quote:
Hier nieuwsuur. Ben benieuwd wat Mart te vertellen heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik werk momenteel 4 dagen maar moet altijd om half 7 op, dan wordt het mij ECHT te laat normaal.
Het irritantste nu is dat uur volmaken, ik kijk maar naar Ned 3 iets over voetballen.
Voetbal? Kijk naar de Belg. Gaat over wielrennen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik werk momenteel 4 dagen maar moet altijd om half 7 op, dan wordt het mij ECHT te laat normaal.
Het irritantste nu is dat uur volmaken, ik kijk maar naar Ned 3 iets over voetballen.
Dacht de herhaling te kunnen kijken vanmiddagquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Weer laat, maar ik ben morgen vrij en kan dus kijken dit keer.
Geef de TV de schuldquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht de herhaling te kunnen kijken vanmiddag
Goeie tip na Henk Spaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Voetbal? Kijk naar de Belg. Gaat over wielrennen.
Dat kon ook: van 11:35 tot 12:35.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
daar zit de huis-tuin- en keukenpsychiater Bram Bakkker bij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nieuwsuur. Ben benieuwd wat Mart te vertellen heeft
Wordt het niet herhaald dan? Vreemd, zijn toch zat mensen die niet zo laat willen kijken (zoals ik dus).quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is al afgelopen. Ik zap wel even naar de Belg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Voetbal? Kijk naar de Belg. Gaat over wielrennen.
etappeuutzending begon eerderquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt het niet herhaald dan? Vreemd, zijn toch zat mensen die niet zo laat willen kijken (zoals ik dus).
[..]
Het is al afgelopen. Ik zap wel even naar de Belg.
Heb ik gedaan. Komt er niet meer in hier.quote:
Je had je zelf ook ten rade kunnen gaan. INTERNETquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Komt er niet meer in hier.
Ik trek het tot nu toe welquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Las ik achteraf.quote:
Klik ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Op RTL5 Spartacus (maar dat heb ik al gezien). AT5 Herman Brood.
Ja helaas... Zaal over de Vloer wordt volgens mij ook nog een keertje herhaald.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klik ik.
Zie : Dit was een AT5 productie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ie ?quote:
Jan ?quote:
Nee om Mart.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er knalde vuurwerk van Fransen om Quatorze Juillet
Symphatieke vent iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Edwin Winkels is wel een toffe gozer
inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef timm_95 het volgende:
Mart zit weer te dirigeren ( altijd de baas willen zijn )
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:16 schreef Sdivad het volgende:
"Klein saltootje"
Dat heet een koprol, Mart
Dan wordt het nog leuker dan die laatste uitzending van Zonneveldquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Zal de psychiater iets durven zeggen van Mart zijn controle issues?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Je gaat vanzelf in dat ritme leven, zij beginnen niet om 8 uur bij de baas.
Ik eet altijd tussen 5en en 6enquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Zou het zuur krijgen
De NOS stopt met De Avondetappe. Als het aan Mart had gelegen, zat 'ie er volgend jaar gewoon weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Culthit. het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel mensen er al iets over gezegd, maar ik vind het serieus jammer dat Mart met De Avondetappe stopt.
Het zijn inderdaad puur de bezuinigingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef Sdivad het volgende:
[..]
De NOS stopt met De Avondetappe. Als het aan Mart had gelegen, zat 'ie er volgend jaar gewoon weer.
In Frankrijk eten ze om 20:00 steevast. Om 6 uur zitten er mensen in Parijs op een terrasje van een wijntje te genietenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Je gaat vanzelf in dat ritme leven, zij beginnen niet om 8 uur bij de baas.
Dan trek ik nog een zak chips over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ik eet zovaak left over pasta tussen 23.00 / 01.00 gewoon omdat het lekker is.. nooit problemen.
Die mensen eten tussen door ook wel iets hoor, tis niet alsof zij hun zelf uithongeren
Zeker, maar het was andersom en ook erg dom. Armstrong viel tijdens de beklimming naar Luz Ardiden en Ullrich maar Hamilton gaven orders om te wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef pennyfarthing het volgende:
Leuk moment toen Armstring op Ullrich wachtte
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ik eet zovaak left over pasta tussen 23.00 / 01.00 gewoon omdat het lekker is.. nooit problemen.
Die mensen eten tussen door ook wel iets hoor, tis niet alsof zij hun zelf uithongeren
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef Sdivad het volgende:
[..]
De NOS stopt met De Avondetappe. Als het aan Mart had gelegen, zat 'ie er volgend jaar gewoon weer.
Tja, zonde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad puur de bezuinigingen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef Sdivad het volgende:
[..]
De NOS stopt met De Avondetappe. Als het aan Mart had gelegen, zat 'ie er volgend jaarde komende tien jaar weer.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Frankrijk eten ze om 20:00 steevast. Om 6 uur zitten er mensen in Parijs op een terrasje van een wijntje te genieten
Dan gaan ze het maar gewoon vanuit Nederland doen, in plaats van dit achterlijke miljoenen project door hele teams en gasten over te laten vliegen en mooie locaties af te hurenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad puur de bezuinigingen.
Omdat je toch over Ritmes begint te vertellenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor.
Er komt wel wat, let maar op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet van mezelf. Als ik rare tijdstippen ga eten. Dus vooral savonds laat krijg ik echt las van me maag. Maar dus geen avondetappe meer volgend jaar. Wat dan wel?. Zal saai worden.
Is een goede optie, Tour du jour doet dat ook en is op dat gebied geen minder programma op geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan gaan ze het maar gewoon vanuit Nederland doen, in plaats van dit achterlijke miljoenen project door hele teams en gasten over te laten vliegen en mooie locaties af te huren
hij zegt net zelf van nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
Robert stapt morgen af, hij geeft op.. (no pun)
ik heb nog niet een keer goed gezien hoe het daar naar beneden ging en hoe diep... dus ja, valt weer niks over te zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is toch niet recht naar benedenNog geen 20%.
Dat zit er dik in, maar ik ben benieuwd wat Bram daarover denkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
Robert stapt morgen af, hij geeft op.. (no pun)
Klopt, en de kijkcijfers zijn beter geworden sinds het begin van TDJ.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Is een goede optie, Tour du jour doet dat ook en is op dat gebied geen minder programma op geworden.
Ik vind Tour du Jour beter, makkelijker te verteren, de Gijp van het wielrennen gevonden, leuke gasten en de intermezzo's tussendoor van de ronde miss en die alpe d'huez voor het goede doelquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Is een goede optie, Tour du jour doet dat ook en is op dat gebied geen minder programma op geworden.
Hoop het wel dat die afstapt maar denk dat die niet mag van Rabo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zich beter en beter voelde, hebben we gezien vandaag
Nou en, wat is daar gek aan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Fransen zijn een stel mafkezen.. ik heb ooit een gast 3 uur over zijn pannenkoek zien doen, en dat was het voorgerecht pas..
Het heeft iig meer amusementswaardequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind Tour du Jour beter, makkelijker te verteren, de Gijp van het wielrennen gevonden, leuke gasten en de intermezzo's tussendoor van de ronde miss en die alpe d'huez voor het goede doel
Ze hadden gister ook ineens 664.000 kijkersquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind Tour du Jour beter, makkelijker te verteren, de Gijp van het wielrennen gevonden, leuke gasten en de intermezzo's tussendoor van de ronde miss en die alpe d'huez voor het goede doel
PSV fans zijn niet veelquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die werd daarna betrapt toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Sdivad het volgende:
Die van Astarloza tellen we niet meer mee?
idd, en dat terwijl Ben vd Burg gast was, ben wel benieuwd wat de cijfers van vandaag zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hadden gister ook ineens 664.000 kijkers
heeft er niks mee te maken, die klets van mart is gewoon niet chill... TDJ is gewoon leukerquote:
Dit is het avondetappe topicquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef timm_95 het volgende:
[..]
idd, en dat terwijl Ben vd Burg gast was, ben wel benieuwd wat de cijfers van vandaag zijn
Ik had er eerst mijn twijfels over maar ik ben blij dat het er is. Hopelijk gaan ze volgend jaar of over 2 jaar door (misschien volgend jaar niet wegens EK), dan is er in ieder geval een Nederlands programma over de Tour op tv.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Veel plezier in dat topicquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken, die klets van mart is gewoon niet chill... TDJ is gewoon leuker
Volgend jaar uiteraard VI Oranjequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik had er eerst mijn twijfels over maar ik ben blij dat het er is. Hopelijk gaan ze volgend jaar of over 2 jaar door (misschien volgend jaar niet wegens EK), dan is er in ieder geval een Nederlands programma over de Tour op tv.
Zoiets heeft gewoon tijd nodig. Mensen moeten er aan wennen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Klopt, en de kijkcijfers zijn beter geworden sinds het begin van TDJ.
zolang ze diekstra maar houdenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik had er eerst mijn twijfels over maar ik ben blij dat het er is. Hopelijk gaan ze volgend jaar of over 2 jaar door (misschien volgend jaar niet wegens EK), dan is er in ieder geval een Nederlands programma over de Tour op tv.
Fixed it.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Zoiets heeft gewoon tijd nodig. Mensen moeten aan Gert wennen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Volgend jaar uiteraard VI Oranje
HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAAHHAHAAHAHAHAAquote:
ik kijk dit ook gewoon hoor, dus niet huilie doenquote:
Ik moest ook zeker aan Gert wennen, maar ik vind het nu een toffe vent die goed tegenwicht biedt aan tafel.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Aub over De Avondetappe, niet heel de tijd de vergelijking of ander gezeik over Tour du Jour.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik moest ook zeker aan Gert wennen, maar ik vind het nu een toffe vent met die goed tegenwicht biedt aan tafel.
Ik vind het wel begrijpelijk hoor. Bovendien, wat zou hij moeten zeggen? "Ja het ging kut, het ging gewoon niet meer." Veel meer valt er niet over te zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond dit ook slecht van Gesink, als leider.. als sportman (hoort erbij) moet je er gewoon staan, ook bij het negatieve als het niet lekker gaat..
Dat is bijv het verschil met Johnny, ook geen fijne dag maar die stond er wel met zijn praatje.
Mwah, volstrekt begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vond dit ook slecht van Gesink, als leider.. als sportman (hoort erbij) moet je er gewoon staan, ook bij het negatieve als het niet lekker gaat..
Dat is bijv het verschil met Johnny, ook geen fijne dag maar die stond er wel met zijn praatje.
Maakt hem als vakman niet minder goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Culthit. het volgende:
Psychiater die meerdere keren over de schreef is gegaan.![]()
Geloof er niet zo in, dit heeft langer dan een week nodig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Sdivad het volgende:
Gesink moet zich gewoon een weekje rustig houden, en dan kan 'ie volgende week in een mooie Alpen-etappe aan proberen te vallen.
quote:
Als hij een berg etappe wint wil die wel graag de aandacht.. het hoort erbij, begrijpelijk ja.. maar hoort bij je vak, en je bent 'potverdorie' team captain.. en ja zeg dan gewoon dat het kut ging.. is niks mis mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik vind het wel begrijpelijk hoor. Bovendien, wat zou hij moeten zeggen? "Ja het ging kut, het ging gewoon niet meer." Veel meer valt er niet over te zeggen.
jij kent hem ook, blijkbaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Psychiater die meerdere keren over de schreef is gegaan.![]()
Als hij daartoe niet in staat is vind ik dat begrijpelijk. Laat 'm lekker eerst tot zichzelf komen en als z'n hoofd ernaar staat om vragen te beantwoorden dan moet-ie dat doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Als hij een berg etappe wint wil die wel graag de aandacht.. het hoort erbij, begrijpelijk ja.. maar hoort bij je vak, en je bent 'potverdorie' team captain.. en ja zeg dan gewoon dat het kut ging.. is niks mis mee.
Hoe kan je dat beoordelen? Hij is behoorlijk omstreden in zijn vakgebied.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt hem als vakman niet minder goed.
Daar heb ik andere ideeën over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt hem als vakman niet minder goed.
Niet als vakman. Meer om z'n uitspraken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hoe kan je dat beoordelen? Hij is behoorlijk omstreden in zijn vakgebied.
Als hij resultaat haalt, is 'ie wel wat vrolijker. Maar dat heeft iedereen wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ziet die vent er altijd zo zielig en ongelukkig uit? Want met zo'n gezicht kom je niet over alsof je zin heb om je team nog te steunen en andere te helpen bijv.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan uuuuuuh uuuuuuh.
Wie? Smeets?quote:
Volgens mij kan je dat net zo goed bij elke post van jou zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Geo3kant het volgende:
Mart denkt dat psychiaters iemand beter kunnen makenmart heeft nooit het nieuws gekeken? Hoe hard jeugdzorg/GGZE wekelijks falen
[niet te serieus op reageren]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef Karina het volgende:
Wat een saaie pieten.
goede timing Karina![]()
Had erger gekund, als je nou zei 'wat een dooieboel'quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef Karina het volgende:
Wat een saaie pieten.
goede timing Karina![]()
Nou nee hoor. Diverse tuchtzaken bijvoorbeeld. Maar goed, offtopic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet als vakman. Meer om z'n uitspraken.
Om wat door te geven? Hij heeft de ouders opgehaald van het vliegveld en bijgestaan die dagen, niet opgebeld om het nieuws te brengen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
Brrrr dat is erg om dat door te moeten geven..
Oh, dat dacht ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Om wat door te geven? Hij heeft de ouders opgehaald van het vliegveld en bijgestaan die dagen, niet opgebeld om het nieuws te brengen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Nou nee hoor. Diverse tuchtzaken bijvoorbeeld. Maar goed, offtopic.
Of god bedanken.. die andere bidden ook, god vind hun minder lief of wat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Dat naar boven wijzen is inderdaad wel in zwang geraakt de laatste jaren.
Je kijkt naar de wereld vanuit een Noord-West Europees wereldbeeld. Niks mis mee, maar je visie is beperkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Of god bedanken.. die andere bidden ook, god vind hun minder lief of wat?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef AB86 het volgende:
ik moet als ik mart zie, altijd aan carlo denken![]()
Goh, wat origineel. Hij was zeker geprikkeld?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef pennyfarthing het volgende:
Hoogerland heeft de draad weer opgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |