dat zei Ricco laatst ook...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef Geo3kant het volgende:
Neeeee godverdomme ik heb nooit niks gepakt!!!
Heeft ook aardige resultaten neergezet inderdaad, alleen in de TDF komen (bijna) alle toppers bij elkaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Ambrosius het volgende: [..] Ja, waarom niet? Hij wint meerdaagse koersen in 2011 en rijdt top 10 in 2010, dus lijkt me geen rare conclusie.
Hadden de Jensen lachband genomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Knap publiek wat 10x achter elkaar identiek kan lachen
Waar dat dan? TdJ ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens: vorige week toen er Rabo- en Vacancesoleil-mensen behangen vol reclame op hun truitjes/shirts zaten mocht dat allemaal, maar die vent van Radioshack moet alles afplakken?
Die Rabo-trainert ook trouwens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens: vorige week toen er Rabo- en Vacancesoleil-mensen behangen vol reclame op hun truitjes/shirts zaten mocht dat allemaal, maar die vent van Radioshack moet alles afplakken?
Idd wtf manquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef Geo3kant het volgende:
Leuk.. zo'n filmpje over een slappe lach ..kijk mart daarom kom jij tijd te kort..
Ja, nu je het zegt zie ik het ook.quote:
Jean had meer trek in wat sterkersquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jean herdenken en de wijn al klaarstaan hebben ...
van den herik, de GKLquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Jorien, dat is toch altijd een vrouw.
1 ken maar 1 bekende Jorien en dat is toch echt een manquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Maar dan van een aantal jaar terug.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Nober het volgende:
Wel leuk de 1ste etappe van 2011 in de quiz.
van den Herik?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, vooruit. Sowieso stomme naam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 ken maar 1 bekende Jorien en dat is toch echt een man
Er rijdt er ook een rond op de schaats, een dame.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 ken maar 1 bekende Jorien en dat is toch echt een man
Da's geen vrouw, da's een schaapquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Er rijdt er ook een rond op de schaats, een dame.
11 zelfs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Nober het volgende:
Nog een uurtje of 12 en dan beginnen ze!!
Voorhuis volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ikke nie schaatse kijke niequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's geen vrouw, da's een schaap
Met Schaap als achternaam kun je sowieso weinig verzinnen waarmee je kid NIET gepest wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Geo3kant het volgende:
Wie noemt zijn zoon nou Jorien ...sommige ouders willen echt dat hun kinderen gepest worden..
No bullshit bij in de straat woont iemand met de achternaam Schaap, noemen ze hem Dick.. Dick Schaap..![]()
True.. maar dan moet je het niet nog makkelijker makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met Schaap als achternaam kun je sowieso weinig verzinnen waarmee je kid NIET gepest wordt.
1999 toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar dan van een aantal jaar terug.
Laat staan als je een neger bent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met Schaap als achternaam kun je sowieso weinig verzinnen waarmee je kid NIET gepest wordt.
Henk kwam gisteren bijna op gang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:12 schreef JimboSlice het volgende:
Overigens blijf ik bij mijn eerdere standpunt dat dit de beste aflevering was van de Avondetappe tot nu toe. Winkels beviel ook prima.
Tot 18 juliquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja die Winkels is een blijvertje. Hoeveel etappes blijft ie?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dude
Die uitslagen ken ik. Maar met zijn leeftijd mag je niet verwachten dat hij in 2011 nog top 10 ging rijden. Of had jij die verwachting wel?
Leuk dat je het verhaal van Horner totaal niet kent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft ook aardige resultaten neergezet inderdaad, alleen in de TDF komen (bijna) alle toppers bij elkaar.
Zelfde als die Russische sprinter. Leuke resultaten neergezet, maar vandaag zag ik hem pas voor het eerst.
15e / 20ste plaats had ik Horner op ingecalculeerd vooraf. The Shack heeft/had betere renners bij zich voor het klassement.
Bovendien sowieso achterlijk, je taktiek gooien op 4 troeven.
Laat van dr Herik het niet horen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's geen vrouw, da's een schaap
Ook op zo'n bergtop?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef maril het volgende:
Oh morgen verwacht ik weer vuurwerk 14 juli
Die lachband was fucking irritant, daarom vond ik het al meteen niet meer grappig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
Fieleke was hilarisch , en die Raboman ontzettend interessant.
O btw ik ken de kleding kast van Mart niet(vorige topic dacht iemand dat) Ik weet wel dat hij de mensen wil prikkelen voor de fun met zijn kleding. Ik vond zijn jasjes op de winterspelen leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |