Ja ben ook benieuwd naar zijn dubbele agenda.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Die Bruyneel is toch ook een grote oplichter eigenlijk he
Die kunnen morgen weer los met Dries op RTLquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Inhoudelijk nu al de beste aflevering van dit jaar. Misschien qua tokkie-entertainmentwaarde wat minder.
Mart laat de gasten uitpraten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Inhoudelijk nu al de beste aflevering van dit jaar. Misschien qua tokkie-entertainmentwaarde wat minder.
Na al die verdovingen zit dat er dik in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk steeds aan een positieve plas![]()
Ook gewoon qua verhaal. Wat gebeurt er dan met z'n God status in NL?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na al die verdovingen zit dat er dik in.
Van een ploeg die Ricco en Mosquera een contract aanbiedt mag dat niet verbazen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk steeds aan een positieve plas![]()
Bruyneel noemde hem kopman...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Nober het volgende:
Leipheimer zit er nog in hoor, die Horner is al 39 jaar... wat verwacht je daar nou van?
Nee, kijk even z'n uitslagen van de laatste jaren na voor je zoiets post.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bruyneel noemde hem kopman...
Horner is toch gewoon leuke knecht voor bijv. Leipheimer/Kloden en vooraf Brajkovic ?
True. Ricco wat een aankoop was datquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Van een ploeg die Ricco en Mosquera een contract aanbiedt mag dat niet verbazen.
Dudequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, kijk even z'n uitslagen van de laatste jaren na voor je zoiets post.
Niemand zal je missen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef sjeeledrees het volgende:
ik wilde ook geen nederlander zijn, dus ben ik in limburg gaan wonen.
Ja, waarom niet? Hij wint meerdaagse koersen in 2011 en rijdt top 10 in 2010, dus lijkt me geen rare conclusie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dude
Die uitslagen ken ik. Maar met zijn leeftijd mag je niet verwachten dat hij in 2011 nog top 10 ging rijden. Of had jij die verwachting wel?
10de vorig jaar, maar verder geen top 10 in de ''grote drie'' ronde's.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, kijk even z'n uitslagen van de laatste jaren na voor je zoiets post.
Ja, had zich volledig voorbereid op deze Tour en reed vorig jaar ook al top-10.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dude
Die uitslagen ken ik. Maar met zijn leeftijd mag je niet verwachten dat hij in 2011 nog top 10 ging rijden. Of had jij die verwachting wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |