quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooi verhaal. Ik ken er nog 1 over de vader van Voeckler.
Over wie heb je het nouquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat een vreemd mannetje, die Limburger
Iets met verschil in doelgroepquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind z'n vriendin toch beter materiaal
In 2005 wilde hij niet geloven dat de Amstel Gold Race eerst verreden werd en daarna pas Luik-Bastenaken-Luik. Immers dat was altijd andersom geweest. Toen hem verteld werd dat deze volgorde al was omgekeerd vanaf 2004 wilde hij ook dat niet geloven.quote:
100% voor Gesink, dan heb je weinig aan Freire.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb de voorbereiding van de Rabo echt niet gevolgd, waarom is Freire eigenlijk niet mee?
Ploeg rondom Gesink gebouwd en bovendien moest Oscarito op de operatietafel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb de voorbereiding van de Rabo echt niet gevolgd, waarom is Freire eigenlijk niet mee?
Z'n fiets vergeten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ploeg rondom Gesink gebouwd en bovendien moest Oscarito op de operatietafel.
Danken siequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100% voor Gesink, dan heb je weinig aan Freire.
Tuurlijk, maar hij ziet er vreemd uit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft veel verstand van wielrennen...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Freire wil gaan trainen (hij woont in Zwitserland ofzo) maar het regent. maar een stukje met de auto rijden dan op zoek naar beter weer. hij rijdt een uur. nog steeds regen. hij rijdt nog een uur. regen. hij rijdt een derde uur. ha droog! stapt de auto uit, achterbak open. fiets vergeten.
Freire wil gaan trainen (hij woont in Zwitserland ofzo) maar het regent. maar een stukje met de auto rijden dan op zoek naar beter weer. hij rijdt een uur. nog steeds regen. hij rijdt nog een uur. regen. hij rijdt een derde uur. ha droog! stapt de auto uit, achterbak open. fiets vergeten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Szura het volgende:
Deze is ook mooi
In de Brabantse Pijl van 2005 vroeg Freire op 500m van de finish aan zijn ploeggenoot Michael Boogerd 'hoe ver het nog was tot de streep'. Hij won toen de eerste keer de Brabantse Pijl.
Er zit volgens mij wel iets meer vet aan dan in andere jaren... hij is niet meer zo heel ielquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Geo3kant het volgende:
Gesink heeft echt zo'n kop voor een jonge agent..
Hoeveel criteriums heeft ie al binnen eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef TLC het volgende:
Dat zou wat zijn als Johnny morgenavond nog de bollentrui aan heeft
Haha ja die herinner ik me ook net weer. De reactie van Boogerd was iets van 'nog 500 meter man, je moet gaan sprinten! En toen won iequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Szura het volgende:
Deze is ook mooi
In de Brabantse Pijl van 2005 vroeg Freire op 500m van de finish aan zijn ploeggenoot Michael Boogerd 'hoe ver het nog was tot de streep'. Hij won toen de eerste keer de Brabantse Pijl.
Ik denk steeds aan een positieve plasquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef TLC het volgende:
Dat zou wat zijn als Johnny morgenavond nog de bollentrui aan heeft
Hij is binnen na zijn optreden in de Tour. Hij zou de schulden van Griekenland in zijn eentje kunnen aflossenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveel criteriums heeft ie al binnen eigenlijk?
Supermarchequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Albertoooo het volgende:
Welke Franse supermarkt doet de Albert Heijn na met wuppies, die Mart nu op zijn jasje heeft?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Hij is binnen na zijn optreden in de Tour. Hij zou de schulden van Griekenland in zijn eentje kunnen aflossen
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef Geo3kant het volgende:
Deze gast heeft tenminste wat te vertellen
Is wel een interessant verhaal idd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef Geo3kant het volgende:
Deze gast heeft tenminste wat te vertellen
Henk & Ingrid smullen hiervanquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Hij is binnen na zijn optreden in de Tour. Hij zou de schulden van Griekenland in zijn eentje kunnen aflossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |