Hoe komt dat toch? Mart draagt toch ook nog jasjes van 2009?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die werd vorig jaar ook al gemaakt, die vergelijking.
Vraag Maril ff voor de details ..... Zij kent volgens mij alle Mart Jasjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch? Mart draagt toch ook nog jasjes van 2009?
Die moeten ze een keer voor de camera trekkenen een reportage over makenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef sjeeledrees het volgende:
Die chick op de motor van de tijdswaarneming mag er ook zijn.
Borisz ook, zie jasjes topicquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraao Maril ff voor de details ..... Zij kent volgens mij alle Mart Jasjes
Incl wetsuite?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die moeten ze een keer voor de camera trekkenen een reportage over maken
Valt wel mee hoor, te weinig fouten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zonder liegen dit is 1 van de ergste samenvattingen ooit Mart.
Eens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef pennyfarthing het volgende:
Gaat Cavendish Merkcx inhalen qua etappezeges in de Tour? Zeg het maar
Ik maak iig een diepe buiging voor deze manquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef pennyfarthing het volgende:
Denk het niet. Dan moet ie er nog 17 bij winnen en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef pennyfarthing het volgende:
En dan nog is 'ie Merckx niet voorbij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan moet ie er nog 15 bij winnen en dat zie ik niet gebeuren.
I know, maar die attitude..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, te weinig fouten.
Teveel standaard, routine. Zo'n etappe heeft Mart al 250 keer gezien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, te weinig fouten.
Ik had het al gewijzigd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan nog is 'ie Merckx niet voorbij.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef Szura het volgende:
Het zou eigenlijk ook "not done" zijn dat een sprintertje het aantal van de legende zou verbeteren.
Sommige records zouden eigenlijk nooit verbeterd moeten worden
Topsport zonder nieuwe records? ..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef Szura het volgende:
Het zou eigenlijk ook "not done" zijn dat een sprintertje het aantal van de legende zou verbeteren.
Behoorlijk onmogelijk ook, dat Merckx recordquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef Szura het volgende:
Ja dat mag je zeggen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het al 592948 keer gezegd maar lees de biografie van Cavendish
Ik mis Freire en Tankinkquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Freire die zijn fietsschoenen vergeetEpisch
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef franklop het volgende:
Tijdens een beloftekoers in Frankrijk zat Freire in een kopgroep en vroeg hij aan de vijftien renners in de kopgroep wie toch die ‘Allez’ was die door de toeschouwers werd aangemoedigd. Pas nadat hij alleen in de aanval was gegaan, doorzag hij de betekenis van het woord.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef franklop het volgende:
Tijdens een beloftekoers in Frankrijk zat Freire in een kopgroep en vroeg hij aan de vijftien renners in de kopgroep wie toch die ‘Allez’ was die door de toeschouwers werd aangemoedigd. Pas nadat hij alleen in de aanval was gegaan, doorzag hij de betekenis van het woord.
Hij heeft ontzettend veel talent, ziet er goed uit maar helaas weet hij dat zelf maar al te goedquote:
Vind z'n vriendin toch beter materiaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft ontzettend veel talent, ziet er goed uit maar helaas weet hij dat zelf maar al te goed
Heeft het iets te maken met een boot?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooi verhaal. Ik ken er nog 1 over de vader van Voeckler.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooi verhaal. Ik ken er nog 1 over de vader van Voeckler.
Dank voor jullie meningen. Ik denk dat hij het wel haalt, en ook nog eens voorbij gaat. De meningen van jullie zijn verdeeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef pennyfarthing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |