Dat kon ook: van 11:35 tot 12:35.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
Dacht de herhaling te kunnen kijken vanmiddag
daar zit de huis-tuin- en keukenpsychiater Bram Bakkker bij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier nieuwsuur. Ben benieuwd wat Mart te vertellen heeft
Wordt het niet herhaald dan? Vreemd, zijn toch zat mensen die niet zo laat willen kijken (zoals ik dus).quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht de herhaling te kunnen kijken vanmiddag
Het is al afgelopen. Ik zap wel even naar de Belg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:17 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Voetbal? Kijk naar de Belg. Gaat over wielrennen.
etappeuutzending begon eerderquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt het niet herhaald dan? Vreemd, zijn toch zat mensen die niet zo laat willen kijken (zoals ik dus).
[..]
Het is al afgelopen. Ik zap wel even naar de Belg.
Heb ik gedaan. Komt er niet meer in hier.quote:
Je had je zelf ook ten rade kunnen gaan. INTERNETquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Komt er niet meer in hier.
Ik trek het tot nu toe welquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik werk momenteel 4 dagen maar moet altijd om half 7 op, dan wordt het mij ECHT te laat normaal.
Het irritantste nu is dat uur volmaken, ik kijk maar naar Ned 3 iets over voetballen.
Las ik achteraf.quote:
Klik ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Op RTL5 Spartacus (maar dat heb ik al gezien). AT5 Herman Brood.
Ja helaas... Zaal over de Vloer wordt volgens mij ook nog een keertje herhaald.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klik ik.
Zie : Dit was een AT5 productie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ie ?quote:
Jan ?quote:
Nee om Mart.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er knalde vuurwerk van Fransen om Quatorze Juillet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |