Aldus Rita.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hierdoor word je toch trots op Nederland?
Zal ik?quote:
...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Dat waren pas bikkels, geen helm en gewoon met honger rijden.
Lol ik dacht even dat dit Joop Zoetemelk was.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Hierdoor word je toch trots op Nederland?
Nee die gast aan tafel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
...
tijd van joop zoetemelk was er al kleurentelevisie hoor
Vooruit, toe maar.quote:
Ik niet. Ik vind ze wat op een vrouw-man lijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ze heeft een vrij brede mond, maar ik zou haar doen.
Sinds woensdag pas en van 40+quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod en van welk forum?
Inderdaad, heel erg veel betere klimmers zaten er eigenlijk niet in de kopgroep (uitgezonderd Moncoutié en enigzins Fofonov en Roy).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:18 schreef Szura het volgende:
Hushovd de minste klimmer noemen in die kopgroep
Ik neem het eerste en dankjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd of gecondoleerd maar net hoe je het bekijkt
Idd vreemd ja. Hushovd staat al jaren bekend als een aardige klimmer, zeker voor een sprinter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:18 schreef Szura het volgende:
Hushovd de minste klimmer noemen in die kopgroep
Zeg dat dan duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was ook een haha treurig niet een haha wat grappig.
Boogie komt weer terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
Gaat Mart morgen weer eens live verslag geven?
Als het aan mij ligt alsjeblief niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
Gaat Mart morgen weer eens live verslag geven?
In Ria.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Mart kwam klaar of zo, pfff. haha.
Zou een drama zijn idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt alsjeblief niet.
Tsja, verbazen zou het me niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Tem het volgende:
Leuk man, Na een Fles wijn gaat Mart helemaal los100x beter dan die saaie doos Herbert a demain grinta Dijkstra
Geef mij maar de echte Diekstraquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Tem het volgende:
Leuk man, Na een Fles wijn gaat Mart helemaal los100x beter dan die saaie doos Herbert a demain Dijkstra
Mart zegt ook elke avond a demain.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Tem het volgende:
Leuk man, Na een Fles wijn gaat Mart helemaal los100x beter dan die saaie doos Herbert a demain Dijkstra
Je moet bij volleybalsters ook niet naar het gezicht kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Toch niet normaal he, die lelijke ogen van die vrouw. Bah, afgezien daarvan vind ik Mart steeds irritanter worden.
Hij is wel lekker aan het piepen iig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Toch niet normaal he, die lelijke ogen van die vrouw. Bah, afgezien daarvan vind ik Mart steeds irritanter worden.
Normaal kijk je inderdaad alleen naar hun reet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Je moet bij volleybalsters ook niet naar het gezicht kijken
Ok. Naar de benen eerder of borsten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Je moet bij volleybalsters ook niet naar het gezicht kijken
Naar de kont.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ok. Naar de benen eerder of borsten?
Volleybalsters zouden wel benen moeten hebben ja. Borsten hebben topsporters sowieso niet..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ok. Naar de benen eerder of borsten?
Gelijk heb je ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar helemaal niet lelijk. Ook niet knap, gewoon, normaal. Niet iedereen is Miss.
Spannend nachtje wellicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
Mart bouwt op naar een spannond avondje met Heleen.
Ook hij heeft z'n haar geblondeerd...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef sjeeledrees het volgende:
Robbie Ruygh samen met Wout Poels de proud of limburg! en let in de toekomst op Tom Dumoulin......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |